Beantwoord

Afstandbediening werkt weer niet

  • 6 August 2021
  • 9 reacties
  • 195 Bekeken

Hallo,

Eerste afstandbediening werkte niet, nieuwe ontvangen en nu weer het zelfde probleem. De afstandbediening gereset, de ontvanger ook gereset. Alles gereset, opnieuw ingesteld, etc.etc. maar weer werkt de afstandbediening niet. Het lijkt er sterk op dat de ontvanger/TV-decoder geen signaal van de afstandbediening verwerkt.  

Misschien is het verstandig dat we een nieuwe ontvanger/tv-decoder krijgen in plaats van (weer) een nieuwe afstandbediening, of een nieuw pakket. Wellicht is het mogelijk een monteur te sturen zodat die zelf kan ervaren wat het probleem is.

Ik hoog het graag.

 

M.vr.gr.

Jan

icon

Beste antwoord door Lisa 9 August 2021, 17:41

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo jhtimmermans,

Welk merk / type tv box heb je?

Wat werkt er niet aan de afstandsbediening? Reageert deze helemaal niet? Heb je hem gekoppeld met de tv en kan je hiermee wel de tv aan / uit zetten en het volume regelen?

Zie ook:

Mvg. Marcel

Hallo Marcel,

 

Ik heb de Aria TV box.

De afstandsbediening werkt helemaal niet meer. Alles geprobeerd, gereset, gekoppeld, nieuwe batterijen, etc.

De knop rechtsboven knippert wel als ik de afstandsbediening reset of ergens op druk maar de tv-box reageert niet.

lk heb nu twee afstandsbedieningen maar op beide reageert de box niet. Ik kan de tv niet meer aan of uit zetten, geen enkele reactie.

De tv-box is ook gereset maar dit heeft ook geen effect, alle stroom eraf gehaald, vanaf de router, alles opnieuw opgestart, herhaaldelijk, maar geen effect, de tv-box reageert niet op de afstandsbediening.

 

m.vr.Gr.

Jan

 

 

Reputatie 7
Badge +2

Dan is het even wachten op een TM moderator, zij kunnen eventuele vervanging van de TV-box in gang zetten.

Oké, dank je, we hopen dat dit zo snel mogelijk in gang kan worden gezet.

Reputatie 7

Hi @jhtimmermans, super dat jij via deze weg gelijk contact opneemt! Wat balen om te lezen dat ook deze afstandsbediening niet reageert. Top dat jij zelf al verschillende stappen hebt uitgevoerd. Ik heb meteen actie ondernomen en heb achter de schermen een nieuwe TV Box voor je aangevraagd. Ik hoop dat deze nieuwe TV Box ervoort zorgt dat het probleem als sneeuw voor de zon verdwijnt. Jij kunt de status van deze nieuwe TV Box eenvoudig inzien in jouw My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat jij het weten - zodra de nieuwe TV Box up and running is - of jij weer zorgeloos kunt zappen? Als ik je ook nog ergens anders mee kan helpen, dan hoor ik dat heel graag! 😊

Hallo Lisa,

 

De nieuwe TV-box is geinstalleerd en werkt weer perfect, nu ook met afstandsbediening :slight_smile: . De oude is inmiddels ingepakt en wordt getour gestuurd. Dank voor de service en hulp.

 

m.vr.gr.

Jan

Reputatie 7

Hi @jhtimmermans, wat super om te lezen! Heel graag gedaan, ik ben blij dat ik het voor je heb kunnen oplossen. Heel veel zap-plezier gewenst en weet dat wij hier voor je klaarstaan als je nog andere vragen voor ons hebt! 🌼

Als ik mijn tv aan wil zetten moet ik de afstandsbediening van de tv gebruiken, ook voor harder en zachter. Voor de zender morfine de t- mobile afstandsbediening gebruiken HOE KAN IK DIT VERHELPEN.  Heel af en toe doet alles het met de t- mobile afstandsbediening 

Reputatie 7

Hi @ManniC, begrijp ik dat je graag volledig de T-Mobile afstandsbediening wilt koppelen aan de televisie? Geen zorgen - dat kunnen we regelen. Heel makkelijk gaat dat via de stappen die in dit topic te vinden zijn: 

Ik raad om eerst de afstandsbediening te resetten door de stappen bij punt 5 uit te voeren, alvorens de afstandsbediening opnieuw te koppelen via de stappen bij punt 6. Hiermee moet het helemaal lukken.

Reageer