Beantwoord

afstandsbediening

  • 20 May 2023
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

Ik wil mijn afstandsbediening resetten maar de set up knop indrukken met de code 2501 werkt niet omdat het lampje sowieso de hele tijd knippert

icon

Beste antwoord door Waqqas 20 May 2023, 09:56

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Daisy130 

In dit topic staan de instructies om de AB correct te resetten, hopelijk helpt het 

Hallo Waqqas,

dank je wel voor je reactie, deze optie had ik al geprobeerd. Ik zie nu dat ik de code verkeerd heb getypt in mijn vraag maar heb het geprobeerd met de juiste code. Ik had begrepen dat er nog een manier was om de Ab te resetten. Ben je daar mee bekend. 
mijn probleem is dat het rode lampje op de Ab continu knippert, ook als de tv uitstaat. Ik kan drukken wat ik wil op de reset knop maar aan het knipperen veranderd niets. 
Ik hoop dat je me verder kunt helpen, anders overweeg ik een nieuwe Ab aan te vragen. Alvast bedankt groetjes Daisy 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Daisy130, gek dat het niet werkt! Doe je de juiste reset? Check hiervoor welke afstandsbediening jij hebt (wel of geen magenta knop rechtsboven). Heb je al eens getest of andere batterijen dit probleem oplossen? Je kunt het in ieder geval testen om deze oorzaak uit te sluiten. Zo niet, geef dan een gil in het topic wat Waqqas heeft gedeeld. We vervangen dan graag je afstandsbediening!

Hoi Cheyenne. 
dank je wel voor je reactie. Ik heb alles al geprobeerd. Als het goed is wordt er een nieuwe afstandsbediening verzonden, hopelijk is het probleem daarmee opgelost 

dank je wel 

groetjes Daisy 

Reputatie 7
Badge +5

Goed om te lezen @Daisy130, dank voor de update! 😄

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mandyschenau, ik verplaats jouw verzoek naar ons ab-besteltopic! 😄 Daar pakt één van ons het dan verder op met je - normaliter binnen 24 uur. 

Reageer