Beantwoord

afstandsbediening bestellen

  • 9 May 2022
  • 4 reacties
  • 297 Bekeken

Goede middag, 

We hebben 2 T-Mobile thuis apparaten.

Nu hebben we 1 afstandsbediening per ongeluk op de kachel laten liggen toen we die aan maakten, dus die heeft nu een andere vorm gekregen. En omdat we boven nog een apparaat hebben die we vrijwel nooit gebruikten, hebben we daar de afstandsbediening van gebruikt om beneden tv te kijken. Nu een paar jaar later en 3000 keer laten vallen weigert deze ook regelmatig dienst. Is het mogelijk 2 nieuwe afstandsbedieningen te bemachtigen? 

 

Gr Roy hartman

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 9 May 2022, 19:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @FMKOLKMAN, er is een nieuwe afstandsbediening verstuurd. Probeer een volgende keer alsjeblieft het algemene besteltopic aan te houden zoals hierboven beschreven is, thanks! 😄🙋‍♂️

Dit topic gaat nu op slot.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @FMKOLKMAN 

Laat een reactie achter in het topic waar @CrisTien naar verwijst en je krijgt zsm een nieuwe opgestuurd.

Nog even goed zoeken kan geen kwaad aangezien je de nieuwe pas ergens volgende week zal ontvangen, zoek hem ook op plekken waar je hem niet zou verwachten 🙂🤞

Reputatie 2

Goedemorgen,

 

Helaas is de afstandsbediening een zeer interessant object voor mijn kleintje. Hij heeft deze ook te pakken gekregen en ergens verstopt maar het hele huis is op de koo geweest maar spoorloos….waar bestel ik het nieuwe? Alvast dank voor de reactie 😅 

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @Roy_hartman Welkom in de Community, je bent Hier aan het juiste adres.

Een afstandsbediening brand slecht maar lijkt mij wel stinken als hij smelt.

Klik op de link dan kan je er daar een nieuwe vragen. 
Veel succes en Fijne avond,