Beantwoord

Afstandsbediening kapot


Reputatie 1

Beste,
Ik heb vorige week via een chat een Afstandsbediening aan gevraagd, en deze zou binnen 3 a 4 werk dagen geleverd worden. Nu inmiddels Meer Dan een week geleden en dus nog steeds geen mogelijk heid om goed tv te kijkje, (elke dag het zelf de channel is ook niet leuk 😉 )
Hoe moet Ik nu eentje hier zien te krijgen? Vr. Groet...himself

MODERATOR EDIT: indien je een nieuwe afstandsbediening kunt gebruiken, graag een aanvraag plaatsen in dit topic: Afstandsbediening bestellen en handleiding | T-Mobile Community

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 18 September 2022, 17:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

62 reacties

Reputatie 7

Hi @gloriarenierkens, je bent hier helemaal aan het juiste adres! Zojuist heb ik dan ook een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen twee tot vijf werkdagen heb je deze in huis en dan kun je weer ongestoord in de rondte zappen. Enjoy! 😊

Hoi,

Ging volgens mij niet lekker de eerste keer. Ik wil een nieuwe afstandsbediening aanvragen. Kan dit?

Gr. Michiel 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @herkehimself 

Door in dit topic te reageren kan je een nieuwe afstandsbediening aanvragen, de moderators helpen je daar verder.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/afstandsbediening-bestellen-281237

Hallo @michielvdgeest lees bovenstaande 😎

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, ik heb voor het gemak een moderator edit geplaatst in de OP zodat iedere user kan zien dat je de aanvraag voor een nieuwe afstandsbediening het daarvoor bestemde topic kunt plaatsen! 😊

Hallo. Helaas vanmorgen een glas hete thee over de afstandsbediening gegooid. Niets werkt meer behalve de batterijen.  Ik wil heel graag zsm een nieuwe afstandsbediening bestellen. Hoe doe ik dit?

Reputatie 7

Hi @Gittha1955, je hebt zojuist al mijn reactie gelezen in het andere topic! 😁 Dus ook hier meld ik voor de volledigheid, dat ik je verder heb geholpen in het onderstaande topic:

 

mijn afstandsbediening (grijze knop) doet het niet meer. Graag een nieuwe

Reputatie 7

Hi @janharmsen1, hier help ik je graag bij! Zojuist heb ik een nieuwe afstandsbediening voor jou aangevraagd. Binnen twee tot vijf werkdagen komt dit pakketje bij je binnen. Het past in de brievenbus, dus je hoeft de bel niet in de gaten te houden. Alvast een heel fijn weekend! 🎈

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @GertGerrits, ik heb jouw vraag verplaatst naar dit topic: Afstandsbediening bestellen en handleiding | T-Mobile Community en zal het vanuit daar oppakken voor je! 😉 

Dit topic gaat nu op slot.

Hi, onze afstandsbediening doet het niet meer, de knopjes reageren ook niet meer goed. Wij willen heel graag een nieuwe. Het is die met de witte knop! 

 

Mvg,

Fam. Florentinus

Reputatie 7

Hi @Remeda, top dat je dit doorgeeft Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd die je binnen een paar dagen al in huis hebt. Je krijgt dit keer degene met een magenta knop, want de vorige afstandsbediening die versturen wij niet meer. Veel kijk-plezier alvast en een heel mooi 2023! 🎈

Hi @Remeda, top dat je dit doorgeeft Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd die je binnen een paar dagen al in huis hebt. Je krijgt dit keer degene met een magenta knop, want de vorige afstandsbediening die versturen wij niet meer. Veel kijk-plezier alvast en een heel mooi 2023! 🎈

Hoi Lisa,

Bedankt! En voor jou ook een heel goed 2023!