Beantwoord

Afstandsbediening kapot


Reputatie 1

Beste,
Ik heb vorige week via een chat een Afstandsbediening aan gevraagd, en deze zou binnen 3 a 4 werk dagen geleverd worden. Nu inmiddels Meer Dan een week geleden en dus nog steeds geen mogelijk heid om goed tv te kijkje, (elke dag het zelf de channel is ook niet leuk 😉 )
Hoe moet Ik nu eentje hier zien te krijgen? Vr. Groet...himself

MODERATOR EDIT: indien je een nieuwe afstandsbediening kunt gebruiken, graag een aanvraag plaatsen in dit topic: Afstandsbediening bestellen en handleiding | T-Mobile Community

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 18 September 2022, 17:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

62 reacties

Hi @Remeda, top dat je dit doorgeeft Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd die je binnen een paar dagen al in huis hebt. Je krijgt dit keer degene met een magenta knop, want de vorige afstandsbediening die versturen wij niet meer. Veel kijk-plezier alvast en een heel mooi 2023! 🎈

Hoi Lisa,

Bedankt! En voor jou ook een heel goed 2023!

Reputatie 7

Hi @Remeda, top dat je dit doorgeeft Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd die je binnen een paar dagen al in huis hebt. Je krijgt dit keer degene met een magenta knop, want de vorige afstandsbediening die versturen wij niet meer. Veel kijk-plezier alvast en een heel mooi 2023! 🎈

Hi, onze afstandsbediening doet het niet meer, de knopjes reageren ook niet meer goed. Wij willen heel graag een nieuwe. Het is die met de witte knop! 

 

Mvg,

Fam. Florentinus

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @GertGerrits, ik heb jouw vraag verplaatst naar dit topic: Afstandsbediening bestellen en handleiding | T-Mobile Community en zal het vanuit daar oppakken voor je! 😉 

Dit topic gaat nu op slot.

Reputatie 7

Hi @janharmsen1, hier help ik je graag bij! Zojuist heb ik een nieuwe afstandsbediening voor jou aangevraagd. Binnen twee tot vijf werkdagen komt dit pakketje bij je binnen. Het past in de brievenbus, dus je hoeft de bel niet in de gaten te houden. Alvast een heel fijn weekend! 🎈

mijn afstandsbediening (grijze knop) doet het niet meer. Graag een nieuwe

Reputatie 7

Hi @Gittha1955, je hebt zojuist al mijn reactie gelezen in het andere topic! 😁 Dus ook hier meld ik voor de volledigheid, dat ik je verder heb geholpen in het onderstaande topic:

 

Hallo. Helaas vanmorgen een glas hete thee over de afstandsbediening gegooid. Niets werkt meer behalve de batterijen.  Ik wil heel graag zsm een nieuwe afstandsbediening bestellen. Hoe doe ik dit?

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, ik heb voor het gemak een moderator edit geplaatst in de OP zodat iedere user kan zien dat je de aanvraag voor een nieuwe afstandsbediening het daarvoor bestemde topic kunt plaatsen! 😊

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @herkehimself 

Door in dit topic te reageren kan je een nieuwe afstandsbediening aanvragen, de moderators helpen je daar verder.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/afstandsbediening-bestellen-281237

Hallo @michielvdgeest lees bovenstaande 😎

Hoi,

Ging volgens mij niet lekker de eerste keer. Ik wil een nieuwe afstandsbediening aanvragen. Kan dit?

Gr. Michiel 

Reputatie 7

Hi @gloriarenierkens, je bent hier helemaal aan het juiste adres! Zojuist heb ik dan ook een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Binnen twee tot vijf werkdagen heb je deze in huis en dan kun je weer ongestoord in de rondte zappen. Enjoy! 😊

Hallo,

ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen bestellen, wat moet ik hiervoor doen?

 

alvast bedankt!

 

groetjes! 

Reputatie 7
Badge +5

Geweldig! Geniet ervan! 🎉

Reputatie 2

Hoi @CyBorg, gek want aan deze kant staat alles goed! Het nieuwe platform is actief. Een reset van het modem zou je zeker kunnen testen, hou er wel rekening mee dat eventueel persoonlijke aanpassingen zoals een persoonlijk aangemaakt wifiwachtwoord verloren zal gaan. Laat je mij weten wat eruit komt? Prik anders ook even de UTP kabel uit/in de TV Box, of test het op een andere LAN poort van het modem. Succes!

Nou, dat heeft geholpen; hij doet het! Hartelijk dank

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @CyBorg, gek want aan deze kant staat alles goed! Het nieuwe platform is actief. Een reset van het modem zou je zeker kunnen testen, hou er wel rekening mee dat eventueel persoonlijke aanpassingen zoals een persoonlijk aangemaakt wifiwachtwoord verloren zal gaan. Laat je mij weten wat eruit komt? Prik anders ook even de UTP kabel uit/in de TV Box, of test het op een andere LAN poort van het modem. Succes!

alles van het stroom gehaald, nog niets, maar hoe haal je VLAN 640 uit het modem?

De VLAN kan je zelf niet verwijderen tenzij het je eigen modem is die je gebruikt, maar bij het T-Mobile modem is dat gewoon een geautomatiseerd proces, soms kan je dit afdwingen door het modem stroomloos te maken of een reset te geven. Het zelfde als met de digitale ontvanger.

 

Reputatie 2

Hallo Jason, hoe lang gaat dit duren? Net geprobeerd, maar geen reactie, ook niet na een restart.

Modem zelf even van het stroom halen, daarna weer aan het stroom hangen. Wanneer het modem weer online is, even opnieuw de digitale ontvanger van het stroom halen en weer van stroom voorzien. 

Mogelijk is VLAN 640 nog niet uit het modem en zolang deze er nog is, zal de ontvanger niet automatisch over gaan op het nieuwe TV Platform.

alles van het stroom gehaald, nog niets, maar hoe haal je VLAN 640 uit het modem?

Hallo Jason, hoe lang gaat dit duren? Net geprobeerd, maar geen reactie, ook niet na een restart.

Modem zelf even van het stroom halen, daarna weer aan het stroom hangen. Wanneer het modem weer online is, even opnieuw de digitale ontvanger van het stroom halen en weer van stroom voorzien. 

Mogelijk is VLAN 640 nog niet uit het modem en zolang deze er nog is, zal de ontvanger niet automatisch over gaan op het nieuwe TV Platform.

Reputatie 2

@CyBorg De migratie wordt direct uitgevoerd. Graag nadien, zodra alles gedownload, geïnitieerd en geüpdatet is, de TV Box van een stroomloze reset voorzien (een soft reset oftewel herstart).

Hallo Jason, hoe lang gaat dit duren? Net geprobeerd, maar geen reactie, ook niet na een restart.

Reputatie 7
Badge +16

@CyBorg De migratie wordt direct uitgevoerd. Graag nadien, zodra alles gedownload, geïnitieerd en geüpdatet is, de TV Box van een stroomloze reset voorzien (een soft reset oftewel herstart).

Reputatie 7
Badge +16

@CyBorg Snap ik heel goed, ik heb daarom een versneld proces aangevraagd bij ons TV-team. Je ontvangt later een sms en e-mail met nadere toelichting. 

Veel succes en laat het me weten wanneer de update afgerond is!

Reputatie 2

@CyBorg Het versneld overzetten naar het nieuwere platform T-Mobile TV neemt ongeveer twee weken in beslag vanaf het moment dat de migratie aangevraagd wordt. Ik kan vragen of ze het voor je willen versnellen, maar eerder dan morgen zal niet lukken - vrees ik, sorry. Wil je dat ik het voor morgen aanvraag? Houd er dan wel rekening mee dat je ten tijde van het overzetten op de dag zelf maximaal vier uurtjes geen tv kunt kijken omdat de TV Box bezig is de update te verwerken, initialiseren en afronden.

Hallo, ja, een versnelling zou fijn zijn. En 4 uurtjes geen TV als je al een maand geen TV hebt maakt weinig uit toch?

Reputatie 7
Badge +16

@CyBorg Het versneld overzetten naar het nieuwere platform T-Mobile TV neemt ongeveer twee weken in beslag vanaf het moment dat de migratie aangevraagd wordt. Ik kan vragen of ze het voor je willen versnellen, maar eerder dan morgen zal niet lukken - vrees ik, sorry. Wil je dat ik het voor morgen aanvraag? Houd er dan wel rekening mee dat je ten tijde van het overzetten op de dag zelf maximaal vier uurtjes geen tv kunt kijken omdat de TV Box bezig is de update te verwerken, initialiseren en afronden.

Reputatie 2

Hi @CyBorg, super dat de TV Box draait! Ik heb meteen een formulier voor je ingevuld voor de overzetting naar het nieuwe platform. Hierover ontvang je volgende week meer bericht en je zal vlak daarna overgezet worden. Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 

Hallo, ik krijg vandaag (n a 6 dagen wachten) een mail dat zegt ‘Je krijgt T-Mobile TV! Op 21-06-2022 tussen 9 en 17 uur is het zover’ ik hoop toch echt dat het niet zolang duurt om een tv box te activeren. Ik heb al een maand geen tv?