Beantwoord

Afstandsbediening kapot

  • 3 October 2022
  • 4 reacties
  • 460 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Mijn afstandsbediening voor de tv werkt slecht. Met name de cijfertoetsen. Geen batterijprobleem. Graag zou ik een nieuwe ontvangen

icon

Beste antwoord door Cristien 30 October 2022, 07:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @WFAM 

 Dat is niet te doen en zijn we niet meer gewend.🙃
Klik hier daar mag je een nieuwe bestellen en komt alles goed!

Prettige dag verder

Reputatie 1

Onze afstandsbediening is stuk. 

Reputatie 7
Badge +14

Hi all, wanneer je het idee hebt dat jouw afstandsbediening niet meer werkt of een bepaalde knop kapot is, laat dan een bericht achter in het door Cristien gelinkte topic: Afstandsbediening bestellen en handleiding | T-Mobile Community, dan pakt één van onze moderators het zo snel mogelijk voor je op. Check altijd eerst of het niet aan de batterijen ligt of dat er andere oorzaken kunnen zijn - bijvoorbeeld de TV Box of een koppelingsfout. 

Dit topic gaat nu op slot.

 

Onze afstandsbediening is stuk. 

Zie mijn bericht waar je er een kan bestellen.Succes en prettige zondag

Klik hier

Reputatie 7
Badge +16

Hi all, wanneer je het idee hebt dat jouw afstandsbediening niet meer werkt of een bepaalde knop kapot is, laat dan een bericht achter in het door Cristien gelinkte topic: Afstandsbediening bestellen en handleiding | T-Mobile Community, dan pakt één van onze moderators het zo snel mogelijk voor je op. Check altijd eerst of het niet aan de batterijen ligt of dat er andere oorzaken kunnen zijn - bijvoorbeeld de TV Box of een koppelingsfout. 

Dit topic gaat nu op slot.