Beantwoord

afstandsbediening koppelen

  • 11 January 2020
  • 16 reacties
  • 3771 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een nieuwe ab gekregen met magenta toets,nu ik deze nog niet gekoppeld heb aan tv kan ik alles bedienen,behalve aan uit tv.

nu ik deze wel koppel, valt het geluid weg, de rest werkt dan wel, bij de oude ab kon ik dit verhelpen door setup mute stb,echter de magenta ab heeft geen setup omdat te proberen,is hier een oplossing voor?

 

icon

Beste antwoord door Piotr 13 January 2020, 12:41

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7

Hey @ralph72,

Het koppelen van de nieuwe afstandsbediening werkt net even wat anders dan met de oude. In dit topic lees je precies hoe je je TV met de nieuwe afstandsbediening kunt koppelen. Succes!

hey,

 

ik kan hem wel koppelen,maar dan is het geluid weg,dus nu heb ik de ab niet gekoppelt,zet tv aan met ab van de tv zelf,en doe met jullie ab de rest,als ik tv uit wil pak ik de andere weer..

hey,

 

ik kan hem wel koppelen,maar dan is het geluid weg,dus nu heb ik de ab niet gekoppelt,zet tv aan met ab van de tv zelf,en doe met jullie ab de rest,als ik tv uit wil pak ik de andere weer..

Ondervond hetzelfde probleem na vervanging van de oude ab door de nieuwe (met magenta knop). Opgelost door vóór de koppelprocedure het geluid van de tv aan te zetten. Ik had ‘m namelijk mute staan waardoor geluid geblokkeerd werd. Dat kom doordat de volumestappen van de TV (in mijn geval 60) toegepast worden op het door de box aangeboden signaal. Is dat signaal 0 (dat is het bij mute) dan geen geluid.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @t-mans, dat is een mooie oplossing; fijn dat je ‘em gevonden hebt en bedankt voor het delen met de Community! 👍 Graag deel ik jouw bevinding in het algemene afstandsbedieningentopic zodat meerdere lezers er profijt aan hebben. Ik zal jouw opmerking plakken in het bijbehorende topic: Afstandsbediening bestellen en handleiding | T-Mobile Community.

Hoi mijn afstandsbediening werkt niet.  Kunt u mij een nieuwe sturen of wat moet ik doen bedankt. 
 

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Emy0277  Je mag hem Hier  bestellen.

Zet in je Community account je klantnummer (privé) dan weten de moderators waar ze de afstandsbediening heen kunnen sturen. Hebben ze meer gegevens nodig vragen ze het. 

Succes! 

Afstandsbediening blijf 5 keer knipperen, kan hem niet koppellen of resetten. Batterij al vervangen, tv box herstarten. Blijft 5 keer knipperen als in wil koppelen, wat te doen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Stanh1992, in dit topic staat een trouble shoot voor de asftandsbediening:  

 

 

Heb je alles geprobeerd en lukt het nog steeds niet? Dan kun je in dat topic een nieuwe afstandsbediening aanvragen!

De afstandsbediening van tvbox is gekoppeld aan de tv. Helaas is deze al een paar keer uit het niets ontkoppeld en moet je de ab weer zelf koppelen. Hoe kan dit gebeuren en hoe kan dat opgelost worden?

 

Mvg

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Wvisser84nl, ik wil je vragen om de TV Box te resetten en de afstandsbediening te koppelen (als het niet meer gekoppeld is). Dan willen we het graag drie dagen in de gaten houden. Mocht je hetzelfde ervaren, kun je het dan laten weten? Groetjes, Ishana

Oke bedankt. We zullen het eens gaan proberen.

Reputatie 3

Als ik naar "bronnen” met mijn afstandbediening hoe kan ik dan van Bron wisselen?

Welke toetsen op mijn afstandbediening moet ik hebben om naar boven of benden te gaan.

Er staat wel -Bewerken en groene knop????????

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Freddyboy1949, normaliter druk je op pijltje naar beneden. Het kan zijn dat sommige tv's dit niet met de afstandsbediening accepteren. Hiervoor zul je dan de afstandsbediening van je tv voor moeten gebruiken. 

Reputatie 3

Thks!!

 

Ik wou gaan tv kijken maar oude afstandbediening doet het niet en werkt het niet en ik dacht dat ik goed doe voor batterij inzetten maar en werkt het ook niet. Dacht ik maar van dat batterij op was terwijl het nieuwe was hoewel het niet goeie merk was. Toen heb ik deze niet goeie nieuwe batterij inzetten en werkt het ook niet. Dan heb ik een duracall batterij AAA die ik pas nieuw batterij gekocht. 
En dus het werkt toch niet. 

hopelijke dat het nieuwe afstandbediening vervangen zal moeten zijn?! Krijg ik eennnieuwe afstandbediening?

 

Reageer