Afstandsbediening lay-out

  • 24 August 2022
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

Zijn er meer gebruikers die de nieuwe afstandsbediening een slecht model vinden?

Wij gebruiken deze ook in de slaapkamer en moeten het licht aan doen om bepaalde knopjes bij schemerlicht te vinden.

Wij vinden deze zeer ongebruiksvriendelijk zoals dit ontworpen is met o.a. het kleine TV tuimelknopje, zappen en geluid harder of zachter zetten. Waarom geen gekleurde tuimelknoppen?

Ontwerpers van het merk “Aria” moeten eens kijken naar andere ontwerpen zoals die van Mediabox Next.

Waarom tegen b.v. meerprijs geen betere te leveren. Een gemiste kans naar mijn mening.

Ben ik een zeur of zijn er meerdere die dit een slecht ontwerp vinden?

Laat het me weten……..

Gr. SvD

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Dreunen  Ik heb geen TV boxen dus ik heb mijn eigen afstandsbediening tegenwoordig in gebruik.

Toen ik nog wel boxen had vond ik ze ook te donker, maar na enige tijd wist ik op de tast de knoppen te vinden.

Dus ik had er weinig hinder van,  Je spreekt over nieuwe laat eens een foto zien want hoogstwaarschijnlijk weet ik niet hoe die er uit zien.

Reputatie 2

Hallo Cris Tien,

Kijk op T-Mobile afstandsbedieningen en zie degene met linker ronde hoek en magenta knopje rechts. Dan is het duidelijk wat ik bedoelde.

Het vorige model staat er ook bij.…

Gr. SvD

Reageer