Beantwoord

Afstandsbediening: plus min knop en opname en pauzeren werkt niet

  • 27 June 2017
  • 8 reacties
  • 928 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Hallo,
ik kan niet meer zappen naar het volgende programma en kan ook niet pauzeren of opnemen na de update.
Alles al een paar keer gereset maar niks helpt.
icon

Beste antwoord door Sander 28 June 2017, 16:19

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hey EddyA, ik begrijp dat je de TV Box al een reset hebt gegeven, maar de afstandsbediening nog steeds niet werkt? Daar kijk ik graag samen met jou naar. Klopt het dat de andere knoppen (zoals menu of volume) dan nog wel werken? Hoe dan ook, ik wil de afstandsbediening graag ook een reset geven. Let wel: als je TV gekoppeld is (dit is het geval als je de TV aan/uit kunt zetten met onze AB), dat deze dan wel ontkoppeld wordt.

Druk de "Setup" knop in totdat het rode LED lampje twee keer knippert. Druk daarna op de cijfers 2, 0, 5, 1 en het lampje knippert weer tweemaal. De AB is nu gereset. Kun je testen of je nu weer kunt zappen en pauzeren?
Hey hoi Sander. Heb ik gedaan en zappen lukt nu weer maar pauzeren en opnemen nog niet.
Heb ook een tekst in beeld staan: nieuw in de videoshop?
Heb de tv uit en weer aangezet maar ben nu alles weer kwijt.Zie geen menu in beeld. welk programma ik kijk of zendernummer, niks werkt nu meer.
Reputatie 7
Dat maakt het verhaal steeds gekker! Het kan zijn dat je schijfruimte vol zit. Dan kun je niet meer pauzeren.

Kun je eerst de TV Box voor tien seconden van de stroom halen? Dan zou het menu gewoon weer zichtbaar moeten zijn. Kun je in het menu // on demand // opnames kijken? Verwijder daar enkele opnames en pauzeren zou weer mogelijk moeten zijn.

Houd je mij op de hoogte? 🙂
Hoi Sander. Probleem is opgelost. Vandaag gebeld met T mobile en harde reset gehad. Alles werkt weer naar behoren en bedankt voor je reacties.
Reputatie 7
Hoi EddyA,

Bedankt voor de update. Altijd fijn om een update te horen. Dan hebben wij ook 'closure'. 😉

Fijn weekend!
Reageert niet op veranderen van zender,aan/uit wel en ook volume wel
Reputatie 7
Hey janus1956, welkom op het forum!

Ik vermoed dat de afstandsbediening wat in de war is. Kun je de reset uitvoeren die ik in de tweede post beschrijf? Dat zou de oplossing moeten zijn!

Reageer