Beantwoord

Afstandsbediening steeds ontkoppeld

  • 26 June 2020
  • 6 reacties
  • 383 Bekeken

Goeiedag iedereen,

Dit is mijn eerste post/vraag. Sinds een dag of twee moet ik constant mijn set top box resetten door de stroom eraf te halen om de afstandsbediening te laten werken. Dit gaat een uurtje goed en daarna is de verbinding weer weg. Ook alleen de afstandsbediening resetten werkt niet. Weet iemand waar dit aan ligt of doe ik iets niet goed?

 

 

icon

Beste antwoord door Sander 29 June 2020, 09:51

Bekijk origineel

6 reacties

Nieuwe batterijen al geprobeerd, vaak is dan het signaal te zwak van de AB.

Reputatie 7

Hoi @Black_Legion_XVI,

 

Ik denk graag mee! Ik heb nog een paar vragen om het helder te krijgen wat het kan zijn!

 

  1. Je zegt dat de verbinding weg is. Bedoel je dat de afstandsbediening niet meer werkt of dat het beeld op TV weg is? 
  2. Als het beeld op TV weg is, kun je deze stappen uit de video doorlopen: Video TV probleem
  3. Als het puur om de afstandsbediening gaat, doorloop dan de tips uit dit topic: stappenplan afstandsbediening

 

Laat je ons weten of deze tips hebben geholpen? Op die manier kunnen ook andere klanten ervan leren! 

Het waren de batterijen. Wat raar is want de eerste 2 dagen gaf de afstandsbediening niet aan dat de batterijen leeg waren door te knipperen. Als ik dan de set top box resette deed alles het een paar uur weer. Na 3 dagen gaf de afstandsbediening pas aan dat de batterijen zwak waren door het knipperen. Iedereen iig bedankt.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Black_Legion_XVI, bedankt voor je terugkoppeling. Gelukkig heb je het opgelost met nieuwe batterijen! Soms kunnen batterijen nog eventjes volhouden gedurende een paar dagen, maar vallen de functies geleidelijk uit totdat uiteindelijk niets meer werkt.

Top dat je het uitgevogeld hebt. Mochten we iets anders voor je kunnen doen, laat het dan zeker weten. De Community zal er altijd voor je zijn! 😊

Hier hetzelfde probleem continu ontkoppeld. De batterijen zitten er nog geen drie weken in. En met gloednieuwe batterijen reageert hij helemaal niet meer…..

Reputatie 7

Hi @Martin Hoorw, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heb je de afstandsbediening al eens een reset gegeven en opnieuw gekoppeld zoals beschreven in het stappenplan dat Sander hier deelde? Als de afstandsbediening niet werkt met nieuwe batterijen dan vermoed ik dat hij niet helemaal juist is gekoppeld.

Mocht zich na het opnieuw koppelen nog steeds voor blijven doen laat het dan even weten, dan zal ik de TV Box zelf op afstand een fabrieksreset geven.

Reageer