Beantwoord

Afstandsbediening stuk

  • 10 February 2019
  • 7 reacties
  • 382 Bekeken

De afstandsbediening is helaas stuk gegaan...
Hoe kan ik een andere aanvragen??
icon

Beste antwoord door Sander 15 February 2019, 12:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Hoi @regenboogvlinder,

Een nieuwe afstandsbediening is inmiddels naar je onderweg. Voor iedereen die problemen ervaart met zijn afstandsbediening, raad ik dit topic aan:

Stappenplan bij defecte afstandsbediening

Hiermee kun je vaak al direct weer zappen. Lukt het niet, dan kun je dit aangeven in het topic en TV Anywhere als alternatief gebruiken.
ik heb de afstandsbediening stuk hoe kan ik een nieuwe krijgen
Reputatie 7
Hoi @dannyreichart,

kun je het stappenplan dat hierboven staat aanklikken en doorlopen? In veel gevallen is dat de oplossing, zodat je meteen weer kunt zappen!
Beste medewerker,


Helaas is mijn afstand bediening niet meer functionerend. zowel nieuwe batterijen als reseten geeft geen verbetering. Is het mogelijk een nieuwe te ontvangen?

Hartelijk dank,

Louis
Reputatie 7
Badge +5
Heb ook jij alle stappen al doorlopen @Dejonglouis? Mocht dit niet hebben gewerkt, kan je in dit Afstandsbediening bestellen topic gelijk een nieuwe aanvragen. Succes!
Beste Cheyenne,

Kan ik dan via dit bericht een nieuwe bestellen, of moet ik nog apart gegevens doorgeven?

Groet,

Louis
Reputatie 7
Hoi @Dejonglouis,

Ik heb voor jou direct een nieuwe afstandsbediening besteld!

Om het overzicht te behouden heb ik dit topic gesloten. Voor iedereen die problemen ervaart met zijn afstandsbediening, deze wilt koppelen aan zijn TV of een nieuwe wilt bestellen, klik dan op dit topic:

Stappenplan afstandsbediening