Beantwoord

afstandsbediening werkt niet

  • 5 January 2018
  • 5 reacties
  • 714 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo, Onze Entone afstandsbediening blijft knipperen en is buiten werking daarmee:(. Resetstappen van dit forum helpen niet en nieuwe batterijen ook niet. Is er een oplossing?
icon

Beste antwoord door Sander 6 January 2018, 17:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 5
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Welke topic had je gevolgd voor het resetten van je afstandsbediening?
Deze? https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/afstandsbediening-werkt-niet-volledig-meer-281237

Groet,
Ja dat topic gevolgd voor het resetten. De afstandsbediening blijft vrolijk doorknipperen met zijn rode lampje en werkt niet.
Reputatie 7
Hoi fjv,

Als bovenstaand topic niet heeft geholpen, dan ga ik een nieuwe afstandsbediening opsturen. Mag ik hiervoor je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam)? Geef ook meteen aan bij welke TV Box het speelt als je er meerdere hebt. Werken die afstandsbedieningen nog wel? Je kunt ze namelijk gewoon omwisselen. Wat geeft je TV trouwens aan, staat deze nu op één zender? Je kunt natuurlijk nog wel TV kijken met de TV app, terwijl je wacht op mijn pakketje. 🙂

Dag,

 

Wederom dit probleem. Afstandsbediening blijft knipperen en werkt niet. Resetten geprobeerd via Setup en code. Werkt niet. 

 

Vr gr Erik Vossebeld te Hattem

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @fjv, ik heb meteen een nieuwe afstandsbediening besteld voor je. Deze zal binnen vier tot zeven dagen in de bus liggen. Zou je het in het vervolg alsjeblieft bij maximaal één topic willen houden? Dan blijft het overzichtelijk en kunnen wij je nóg sneller helpen! Alvast bedankt voor je medewerking en veel kijkplezier toegewenst straks! 😄

Dit topic zal ik nu sluiten.