Beantwoord

Afstandsbedieningmet magentaknop koppelen

  • 21 June 2019
  • 5 reacties
  • 665 Bekeken

In de gebruiksaanwijzing staat:

Druk de toetsen <1> en <3> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert

Wanneer ik beide knoppen tegelijk indruk, zie ik op mijn afstandsbedienng geen knopje knipperen.

Wie weet een oplossing?
icon

Beste antwoord door Marcel MCi 21 June 2019, 22:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hallo Hopper21,

Dat zou wel moeten werken.
Als de batterijen er goed in zitten en je drukt de cijfertoetsen 1 en 3 gelijktijdig in, en je houdt ze even ingedrukt, dan moet de Magenta knop 2x knipperen en dan gaan branden.

Mvg. Marcel
Ook bij ons, met twee afstandsbedieningen hetzelfde probleem. Als we knop 1 (zwarte knop voor TV) indrukken samen met knop 3 (afspelen/pauze) gebeurt er niets. Zelfs niet na ruim een minuut indrukken. De magenta knop gaat niet knipperen of branden. Terwijl wanneer we bijvoorbeeld naar een andere zender over willen schakelen de knop wel even oplicht.
Reputatie 7
@MVerdonk

Je hebt ook nog een eigen topic aangemaakt en daar is ook op gereageerd. Zou je het in het vervolg bij één topic per vraag kunnen houden, anders wordt dit als spammen gezien. Alvast bedankt!

Als is 1 en 3 indruk knippert het magenta lampje meer dan 2 x, kan niet koppelen HELP

 

Reputatie 7

Hi @ManniC, goed dat je het navraagt. Ik heb zojuist op dezelfde vraag geantwoord via het andere topic: 

Ik help je daar graag verder. Alvast heel erg bedankt.

Reageer