Al 2 dagen geen TV

  • 1 February 2023
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

Hoi,

 

Ik vraag me af hoe ik een klacht in kan dienen zonder opnieuw een eeuwigheid aan de telefoon te hangen met t-mobile. Is er nergens een email adres waarop dit kan?

Ik heb al 2 dagen geen tv wat niet opgelost word. Gisteren een medewerker gesproken die beweerde dat er een storing was, ondanks dat er volgens de website niets was. Vandaag weer terug gebeld om te horen dat er inderdaad geen storing was gisteren en het aan mijn tv box ligt. Krijg ik 2 opties: óf ik ga per maand €5 extra betalen, krijg een nieuwe box en heb over 2 dagen waarschijnlijk weer tv óf ik wacht tot ik met ongeveer 5 werkdagen reactie krijg van het hoofdkantoor. Wel de waarschuwing erbij dat het druk was dus dat ze hun best doen om het binnen die 5 werkdagen te laten lukken….

Is dit de nieuwe manier om klanten meer te gaan laten betalen? 


2 reacties

Goeie vraag dit, Ik kom hier eigenljk met dezelfde vraag. Ik heb alle apparaten al een keer herstart en alle apps opnieuw geinstalleerd maar de gehele TV ervaring is gewoon niet goed genoeg. Ik ben bij Ziggo weggegaan om die reden maar het is van een lauwe naar een koude douche gegaan. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi,

 

Ik vraag me af hoe ik een klacht in kan dienen zonder opnieuw een eeuwigheid aan de telefoon te hangen met t-mobile. Is er nergens een email adres waarop dit kan?

Ik heb al 2 dagen geen tv wat niet opgelost word. Gisteren een medewerker gesproken die beweerde dat er een storing was, ondanks dat er volgens de website niets was. Vandaag weer terug gebeld om te horen dat er inderdaad geen storing was gisteren en het aan mijn tv box ligt. Krijg ik 2 opties: óf ik ga per maand €5 extra betalen, krijg een nieuwe box en heb over 2 dagen waarschijnlijk weer tv óf ik wacht tot ik met ongeveer 5 werkdagen reactie krijg van het hoofdkantoor. Wel de waarschuwing erbij dat het druk was dus dat ze hun best doen om het binnen die 5 werkdagen te laten lukken….

Is dit de nieuwe manier om klanten meer te gaan laten betalen? 

De eerste optie is om naar het nieuwe tv platform te gaan. Maar inderdaad,  als je daar geen behoefte aan hebt zullen ze de oude type box vervangen. Uiteindelijk zal iedereen naar het nieuwe tv platform worden overgezet.

Reageer