Vraag

Al dagen haperend beeld

• 14 september 2021
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

We hadden al vaker dit probleem maar het is de afgelopen week echt dramatisch,  het beeld op tv blijft maar haperen en stilstaan,  er is geen lol meer aan om naar de tv te kijken.  Soms is het beter als je via Chromecast de tv appstreamt maar ook dan blijft het beeld vaak stil staan.  Is hier aub eens iets aan te doen. Ik heb alle controles al gedaan, vanavond alleen al 3x de stroom van het kastje gehaald en de modem gereset. Alle kabels zijn goed aangesloten ook de lan. Als dit nog veel lager aanhoudt zijn wij vertrokken bij T mobile.  Echt klaar mee nu. 

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hi @RJV159, dankjewel dat jij hier je verhaal deelt! Ik baal ervan om dit te lezen, want jij hoort optimaal van de tv te genieten. Je bent bij mij aan het juiste adres, want ik ga je hier direct mee verder helpen. Ik heb direct jouw verbinding onder de loep genomen en ik zie dat de kwaliteit van de TV Box niet helemaal in orde is. Super dat jij zo zelf al meerdere acties hebt uitgevoerd, zo kan ik goed op zoek naar een passende oplossing.

Je geeft aan dat de LAN-poort ook goed is. Heb je toevallig ook de andere LAN-poorten op het modem geprobeerd? Het handige aan het Zyxel modem is dat elke poort geschikt is voor tv. Als jij dit al hebt getest, dan stel ik nog voor om de kabels die jij nu hebt te vervangen. Heb jij nog een resterende internetkabel en HDMI kabel in huis, zodat je kan nagaan of het probleem wellicht in de kabel zit? 

Wanneer jij ook dit hebt geprobeerd zonder positief resultaat, dan ga ik meteen de hulptroepen voor je inschakelen. Dan dien ik een verzoek in bij de technische dienst om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Jij hoort namelijk probleemvrij tv te kijken. Ik hoor het graag van je, zodat ik aan de slag kan! 💪

Reageer