al een maand geem tv

  • 3 September 2020
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Na een maand heen en weer bellen met jullie klantenservice en m'n modem en tv box te hebben vervangen heb ik nog steeds geen tv!?

Al heel vaak opnieuw opgestart en fabrieks reset gedaan met jullie klantenservice maar schijnbaar is dit een heel moeilijk probleem?

Nu ontvang ik alleen NPO 1 ,2 en 3. De rest van de zenders blijft op zwart beeld staan.

Ik neem aan dat dit probleem nu eens word opgelost.

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

@Lorenzovp ,

 

Allereerst welkom op de Community, dit forum werkt volgens het principe klant helpt klant. Wel kijken er moderatoren(medewerkers T-Mobile)mee. Indien nodig reageren zij meestal binnen 24 uur, bij extreme drukte kan dit oplopen tot 48 uur.

Heel vervelend dat je geen gebruik kan maken van de tv. Hier is wel een noodoplossing voor . Je kan met de nieuwe app de meeste tv zenders bekijken. Zie :Geniet van het nieuwe TV Anywhere.

of je kan via de pc/laptop kijken. Zie: Tv Anywher

En verder nog even geduld hebben totdat er een moderator reageert. Als deze reageert is meestal de oplossing dichtbij

Reageer