Beantwoord

Alle zenders werken, behalve TLC

  • 2 October 2020
  • 13 reacties
  • 831 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Bij ons thuis het probleem dat Tlc geen beeld en geluid geeft. Er is alleen een zwart beeld te zien, zonder foutmelding.
We hebben de modem al opnieuw gestart. Reset gedaan. Modem van de stroom gehaald. Tv kastje van de stroom gehaald en de internet kabel eruit. Alles weer aan de stroom en pas bij het vragen om de UTP kabel deze erin.
Tot op heden nog geen resultaat en mijn aanstaande baalt dat ze geen say yes to the dress kan kijken;)

Grtz, Rob

icon

Beste antwoord door Sander 7 October 2020, 10:53

Bekijk origineel

13 reacties

Hier ook geen beeld op tv van TLC van alles al geprobeert maar geen beeld

Hoi, Hier al dagen hetzelfde probleem, zowel op de tablet als op TV. TV is gewoon zwart en tablet zegt: Failed to play the content. Please try again. (214022)

Wij hebben hetzelfde probleem inderdaad 

Reputatie 7

Dag allemaal, 

 

Op dit moment is bij enkele van onze klanten op een bepaald netwerk de zender TLC niet beschikbaar. We zijn druk in overleg met de netwerkbeheerder om de zender zo snel mogelijk weer terug te krijgen. 

Excuus voor het ongemak!

 

PS. @mustek, ik heb jouw reactie in dit topic geplaatst om alles centraal te houden.

Al mijn zenders doen het, als ik de GIDS aan klik dan zie ik wel programma's staan en er komt een klein voorbeeld plaatje maar de zender geeft alleen zwart beeld

Reputatie 7

Dag allemaal, 

 

Ik ontvang signalen van klanten dat de zender weer beschikbaar is. Als ik het controleer op TV Anywhere, dan lijkt de zender weer terug te zijn. Kunnen jullie controleren of de zender weer zichtbaar is? Voer eventueel eerst een herstart van de TV Box uit. Haal hiervoor kort de stroom van de TV Box. 

Ja de zender is weer terug

Reputatie 1

Bij ons is de zender ook terug, maar de stabilteit is op dit moment wel erg slecht. Deze week al 4x alles opnieuw opgestart. Tv loopt vast, wifi/internet is slecht.
Gaat allemaal niet erg lekker dit jaar……..

Ondanks oud topic en hetzelfde probleem wil ik geen nieuwe topic starten.

Ik heb zwart beeld op TLC ook de app op telefoon werkt niet.

Is er een storing.?

 

Ik heb weer beeld op TLC het is dus opgelost 👍

Reputatie 7

Hi @peter-keetfm, top dat je dit topic hebt gevonden! Heel fijn dat het issue heel snel weer was hersteld, thanks voor het aangeven. En alleen maar goed dat je zo snel aan de bel hebt getrokken. 

Hi @peter-keetfm, top dat je dit topic hebt gevonden! Heel fijn dat het issue heel snel weer was hersteld, thanks voor het aangeven. En alleen maar goed dat je zo snel aan de bel hebt getrokken. 

Heel snel was het helaas niet. 😁

Een familie lid klaagde erover storing was de halve zondag.

Maar gelukkig is het opgelost.👍

 

 

Reputatie 7

Woops - excuus @peter-keetfm! Aan de tijd te zien, dacht ik dat het zo'n 20 minuten had geduurd. Hopelijk heeft jouw familielid vervolgens de rest van de zondag lekker al zijn/haar lievelingsprogramma's kunnen kijken! 😊

Reageer