Beantwoord

Alleen nederland 1 2 en 3

  • 9 September 2020
  • 34 reacties
  • 3335 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 26 reacties

ik heb een nieuwe tv box (Amino Aria 610X) geinstalleerd. Echter ik krijg alleen nederland 1 2 en 3.

Oplossing zou zijn stroom er 30 sec vanaf. Helaas geen oplossing.

Stroom er af, netwerk er uit. Opstarten tot netwerkmelding, netwerk er in. Helaas ook geen oplossing.

 

Wat kan ik nog meer doen?

icon

Beste antwoord door Brian 30 September 2020, 13:29

Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 7

Hi @Wwennn, merci voor deze terugkoppeling! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken, omdat ik wil dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen. Gelukkig zie ik dat één van mijn collega's mij al voor is geweest en gisteren een onderzoek heeft ingediend voor onze technische dienst. Dit gaan mijn collega's dan ook zo snel mogelijk verder oppakken. Mijn collega houdt je van het onderzoek op de hoogte. Ik ga duimen dat jij heel snel weer van alle zenders kan genieten. Zodra het is opgelost, laat het hier dan zeker even weten. Dan kijk ik namelijk met alle liefde naar een passende vergoeding! ❤

Hoi Lisa, super, dank je wel voor je reactie. Ik houd je op de hoogte 😊

Hi @Wwennn, merci voor deze terugkoppeling! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken, omdat ik wil dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen. Gelukkig zie ik dat één van mijn collega's mij al voor is geweest en gisteren een onderzoek heeft ingediend voor onze technische dienst. Dit gaan mijn collega's dan ook zo snel mogelijk verder oppakken. Mijn collega houdt je van het onderzoek op de hoogte. Ik ga duimen dat jij heel snel weer van alle zenders kan genieten. Zodra het is opgelost, laat het hier dan zeker even weten. Dan kijk ik namelijk met alle liefde naar een passende vergoeding! ❤

Helaas heb ik tot op heden op 1 tv box nogsteeds alleen Nederland 1, 2 en 3 om te kijken, de andere zenders blijven op zwart beeld. Onder in beeld blijft wel inzichtelijk wat er op dat moment op tv is. Vanaf donderdag wordt ik overgezet naar de cloud en dan zou het fijn zijn dat de tv in de slaapkamer dan ook alle zenders kan weergeven. Ik heb hier contact over gehad en het zou met 2 dagen opgelost moeten zijn maar helaas is dat tot op heden niet het geval 

Reputatie 7

Hi @Wwennn, ik had heel erg gehoopt dat jij inmiddels probleemvrij zou zijn! Excuses dat je tot op heden nog niks hebt gehoord. Super goed dat je dit aangeeft. Zojuist heb ik dan ook één van mijn collega's aan de mouw getrokken met de vraag of dit zo snel mogelijk opgepakt kan worden. Zelf zie ik namelijk ook nog geen update terug achter de schermen. Ik ga dit voor je chasen en laat het je weten als ik een terugkoppeling van mijn collega heb gekregen.

Reputatie 7

Hi @Wwennn, ik heb sneller een update voor je dan ik dacht! Mijn collega heeft laten weten dat hier hard aan werd gewerkt en dat dit is doorgezet naar onze IT-afdeling voor verder onderzoek. Het blijkt dus gecompliceerder te liggen. Sorry voor deze uitkomst, want ik had gehoopt de oplossing met je te kunnen delen. Er wordt nu volop aan gewerkt door de andere afdeling om dit te fixen! 

Super! Dank je wel voor de reactie, ik wacht het nog even af 

Hi @Wwennn, ik heb sneller een update voor je dan ik dacht! Mijn collega heeft laten weten dat hier hard aan werd gewerkt en dat dit is doorgezet naar onze IT-afdeling voor verder onderzoek. Het blijkt dus gecompliceerder te liggen. Sorry voor deze uitkomst, want ik had gehoopt de oplossing met je te kunnen delen. Er wordt nu volop aan gewerkt door de andere afdeling om dit te fixen! 

Hoi Lisa, 

 

Ik heb zojuist even weer gekeken en in de slaapkamer heb ik nu ook alle zenders 😊 

Super fijn dat het is opgelost 

Reputatie 7

Yay, super fijn om te lezen @Wwennn! Dit is een heel mooi begin van het weekend. Ik heb direct de vergoeding voor je in orde gemaakt die je kunt checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Alvast een heel fijn weekend! 😁

Yay, super fijn om te lezen @Wwennn! Dit is een heel mooi begin van het weekend. Ik heb direct de vergoeding voor je in orde gemaakt die je kunt checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Alvast een heel fijn weekend! 😁

Dank je wel, ik ga het checken! Super fijn dat het toch gelukt is! Jij ook alvast een fijn weekend 😊

Reageer