Beantwoord

Alleen nederland 1 2 en 3

  • 9 September 2020
  • 34 reacties
  • 3335 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 26 reacties

ik heb een nieuwe tv box (Amino Aria 610X) geinstalleerd. Echter ik krijg alleen nederland 1 2 en 3.

Oplossing zou zijn stroom er 30 sec vanaf. Helaas geen oplossing.

Stroom er af, netwerk er uit. Opstarten tot netwerkmelding, netwerk er in. Helaas ook geen oplossing.

 

Wat kan ik nog meer doen?

icon

Beste antwoord door Brian 30 September 2020, 13:29

Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 1

Bij mij is het opgelost.

 

@MartijnDalebout Bedankt voor je melding, ik zal het blijven monitoren en als ik het proces van verzending kan versnellen, doe ik dat meteen! 

Was vooral verbaasd dat ik een medewerker had met technisch inzicht, die mensen zijn zeer zeldzaam. Zeker bij jullie bij de klantenservice 😉

Erg vriendelijke vrouw die mijn vuur probeerde te blussen. Bij aanvang van de chat kookte ik van woede door het algemeen slecht functioneren van de klantenservice en communicatie. Na deze chat heb ik weer een beetje hoop

Reputatie 7

Yay, super fijn om te lezen @Wwennn! Dit is een heel mooi begin van het weekend. Ik heb direct de vergoeding voor je in orde gemaakt die je kunt checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Alvast een heel fijn weekend! 😁

Yay, super fijn om te lezen @Wwennn! Dit is een heel mooi begin van het weekend. Ik heb direct de vergoeding voor je in orde gemaakt die je kunt checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Alvast een heel fijn weekend! 😁

Dank je wel, ik ga het checken! Super fijn dat het toch gelukt is! Jij ook alvast een fijn weekend 😊

Reputatie 7

Hi @Hbol @MartijnDalebout @wannabe Excuses dat het zo lang heeft geduurd, ik heb voor jullie alle 3 contact opgenomen met onze technische dienst om het met spoed op te lossen. Ik verwacht dat dit deze week nog gebeurt en ik houd jullie op de hoogte!

Na gister eindelijk met een goede medewerkster van de klantenservice contact gehad. Hierdoor wat wijzer geworden. Helaas is nu de TV-Box in zo’n storing gevallen dat er een nieuwe opgestuurd wordt. Mijn hoop is dat hiermee ook het probleem van meer dan 1 maand is verholpen😉

Hoi Lisa, super, dank je wel voor je reactie. Ik houd je op de hoogte 😊

Reputatie 7

Hi @Wwennn, ik had heel erg gehoopt dat jij inmiddels probleemvrij zou zijn! Excuses dat je tot op heden nog niks hebt gehoord. Super goed dat je dit aangeeft. Zojuist heb ik dan ook één van mijn collega's aan de mouw getrokken met de vraag of dit zo snel mogelijk opgepakt kan worden. Zelf zie ik namelijk ook nog geen update terug achter de schermen. Ik ga dit voor je chasen en laat het je weten als ik een terugkoppeling van mijn collega heb gekregen.

Reputatie 7

Hi @Wwennn, ik heb sneller een update voor je dan ik dacht! Mijn collega heeft laten weten dat hier hard aan werd gewerkt en dat dit is doorgezet naar onze IT-afdeling voor verder onderzoek. Het blijkt dus gecompliceerder te liggen. Sorry voor deze uitkomst, want ik had gehoopt de oplossing met je te kunnen delen. Er wordt nu volop aan gewerkt door de andere afdeling om dit te fixen! 

Super! Dank je wel voor de reactie, ik wacht het nog even af 

Reputatie 1

Graag hoor ik een reactie. Ik heb nu geduld genoeg uitgeoefend.

Afgelopen week niets vernomen.

 

Inderdaad erg jammer dat t-mobile haar woord niet kan nakomen. Ben geneigd om naar een andere provider te gaan als dit nog langer gaat duren....

Hi @Wwennn, ik heb sneller een update voor je dan ik dacht! Mijn collega heeft laten weten dat hier hard aan werd gewerkt en dat dit is doorgezet naar onze IT-afdeling voor verder onderzoek. Het blijkt dus gecompliceerder te liggen. Sorry voor deze uitkomst, want ik had gehoopt de oplossing met je te kunnen delen. Er wordt nu volop aan gewerkt door de andere afdeling om dit te fixen! 

Hoi Lisa, 

 

Ik heb zojuist even weer gekeken en in de slaapkamer heb ik nu ook alle zenders 😊 

Super fijn dat het is opgelost 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @MartijnDalebout, @Hbol en @wannabe, bedankt voor jullie opperste geduld, ik weet dat we die aardig op de proef hebben gesteld. Sorry voor het langere wachten!

Onze technische dienst heeft dit issue doorgezet naar de afdeling die hiermee aan de slag gaat. Zo kunnen de TV developers een oplossing aanbieden om het euvel te verhelpen. Dit is afgelopen donderdag doorgezet en kan op ieder moment nu opgelost zijn - in jullie geval wordt het op individueel vlak opgelost. Er zijn meerdere gebruikers die ditzelfde probleem ervaren, naast de users in dit topic; voor hen wordt eenzelfde oplossing aangeboden.

We komen hier spoedig op terug, nogmaals bedankt en tot (heel) snel!

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Hbol,

Super dat dit menuverschil je is opgevallen! Normaliter horen de TV Boxen automatisch updates op te halen, maar middels een fabrieks reset kan je ook een update forceren: fabrieks reset TV Box. Ik verwacht dat de TV Box hierna weer als een pareltje zal werken, maar anders hoor ik het graag, want ik wil er zeker voor zorgen dat je van ons gehele zenderaanbod kan genieten! Met drie zenders wordt het anders ook zo snel weer saai. :wink:

Reputatie 1

Excuus, was de laatste optie die ik ook reeds geprobeerd heb. Had ik nog niet genoemd.

Ondertussen al een ticket aan laten maken. Fabrieksreset blijft nl de nieuwste firmware geven (met opname functie) terwijl ik nog niet op het nieuwe platform zit. 

Servicedeskmedewerker heeft reeds aangegeven dat dit een bekend probleem is waar de technische dienst een pplossing voor moet geven moddels een patch.

Verwachte oplostijd ongeveer 14 dagen.

 

Hoop inderdaad ook op een kortere doorlooptijd, ik heb nu al bijna 2 weken alleen de NPO zenders, maar mij hebben ze bij de klantenservice niks kunnen mededelen hoelang het ongeveer zal gaan duren. 

 

 

Reputatie 1

Al meer nieuws?

16 dagen nu ipv 14.

 

Voor mij is vandaag een nieuwe ticket aangemaakt. De vorige zou verholpen zijn, maar nog steeds dezelfde problemen. Alleen de NPO zenders. Deze ticket had een doorlooptijd van 11 dagen. De nieuwe ticket heeft een geschatte doorlooptijd van 10 dagen. Is een storing wat te maken heeft met het nieuwe platform is mij verteld. Nieuwe klanten die nu aangesloten worden, zouden deze storing niet hebben is ook gezegd. Waarom dan niet de oude klanten opnieuw aansluiten alsof het nieuwe klanten zijn?

Hoi, gisteren 2 nieuwe tv boxen gekregen, aangesloten. 1 deed het meteen en 1 niet, contact met een collega gehad en goed geholpen, sinds vandaag doet de tv box die het gisteren niet deed wel, maar ik kan alleen Nederland 1, 2 en 3 zien.....alles al uit en weer aan gehad en update van tv box gedaan maar helaas, nogsteeds Nederland 1, 2 en 3 

Reputatie 7
Badge +16

Blij om te horen dat het opgelost is @Hbol

@MartijnDalebout Bedankt voor je melding, ik zal het blijven monitoren en als ik het proces van verzending kan versnellen, doe ik dat meteen! 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Wwennn, dat is niet zo handig! Geen zorgen want dit lossen we samen op. Wat mij opvalt is dat de TV Boxen in LAN1 en 2 geprikt zitten. Zou je deze om willen prikken naar de andere LAN poorten, namelijk 3 en 4? Op jouw modem kan je op deze poorten TV signaal ontvangen en zullen alle zenders werken. Haal hiervoor eerst even de TV Boxen van de stroom, zet de UTP kabels in het modem om en start daarna de TV Box weer op. Je zou dan iedere zender moeten kunnen bekijken - succes! 😁

Hoi Cheyenne, dank je wel voor je reactie. Ik was helaas de hele dag weg, heb daarom zojuist pas verplaatst naar lan 3 en lan4. Helaas heb ik dan vanaf rtl 4 geen beeld meer, Nederland 1, 2 en 3 wel. Terug naar 859 ook wel beeld. Onderin de balk komen de programma's wel te staan van RTL  programma's wel te staan van RTL  4 en verder maar blijft het beeld zwart.

Dit probleem doet zich nogsteeds voor bij de tv box in de slaapkamer, die in de woonkamer doet het gewoon.

Zou er nog iets anders kunnen zijn wat ik kan doen? 

Reputatie 7

Hi @Hbol, klopt helemaal, we gaan er mee aan de slag, excuses voor het ongemak! 

Reputatie 1

Dank je wel. 

Hoop alleen op een kortere doorlooptijd. 

 

Reageer