Beantwoord

Alleen Npo 1,2 en 3

  • 24 August 2019
  • 4 reacties
  • 1683 Bekeken

Net een nieuwe tv box ontvangen. Ik heb alleen beeld bij npo 1,2 en 3. Bij alle andere zenders geen beeld en geluid.

Groet Rody
icon

Beste antwoord door Sander 24 August 2019, 16:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hoi @RodyH,

Ik vermoed dat je nog gebruik maakt van de analoge verbinding. Kun je een andere bronkanaal selecteren? Waarschijnlijk HDMI 1. Dan zou je direct beeld moeten zien!
Reputatie 7
Hallo @RodyH,

Soms heeft de tv box een extra reboot nodig om alle zenders te tonen. kan je de stroom er eens af halen voor 30 sec en er weer op zetten ?

Laat je even weten of het heeft geholpen ?
Reputatie 2

Sinds vanavond problemen met mijn enting tv kastje met opname functie.

heb hem opnieuw moeten opstarten omdat hij midden in een film vaststond😡.

dit hielp niet dus opgezocht op internet wat dan te doen.

modem van stroom gehaalden dat soort dingen allemaal gedaan.maar nu krijg ik dus alleen nog maar Nederland 1 en 3. De restjes zwart. Ook de programma’s die ik heb opgenomen zijn zwart.

deze tv kast zit geen resetknop op. Dus nu weet ik het ook niet meer. Kunt u mij helpen aub

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @moonjte, welkom op de Community!

Zoals in je eigen topic aangegeven, krijgen we inderdaad signalen binnen dat enkele T-Mobile TV gebruikers alleen NPO 1,2 en 3 ontvangen. Haal je TV Box 20 seconden van de stroom, na een herstart zou het probleem hiermee opgelost kunnen zijn. Het TV team is op onderzoek naar dé definitieve oplossing. We houden je op de hoogte in ons algemene Communitytopic. Sorry voor het ongemak!

 

Reageer