Beantwoord

Alleen NPO 1,2 en 3

  • 22 February 2023
  • 7 reacties
  • 877 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds deze ochtend ontvang ik alleen Ned 1, 2 en 3. Heb gereset, maar noppes. De radiozenders komen wel allemaal door, ook de buitenlandse.

Iemand een idee waar het aan ligt en hoe lang het gaat duren?

icon

Beste antwoord door TMTV 22 February 2023, 22:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

[Opgelost] De eerdere problemen met TV zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem. Zappen naar een andere zender geeft ook beeld.

 

Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community

 

Dit topic gaat nu op slot.

Reputatie 7
Badge +6

Voor degenen met DSL: als je op pauze drukt en kort daarna op play heb je als het goed is weer beeld. Dat is dan zo goed als live (ongeveer een halve minuut vertraging). Dit moet je wel herhalen als je zapt. Zo kun je tot het is opgelost toch TV kijken.

UPDATE: De storing zou opgelost moeten zijn. Werkt het inderdaad weer?

Graag nog een keer een update m.b.t. de oplossing van de storing Zet nu net mijn TV aan (20.00 uur) en kan alleen NPO 1 2 3 ontvangen.

Dank

Reputatie 7
Badge +14

Hou de storings topic in de gaten. @wana64 

Hier meer informatie 
22-02-2023/13:45] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten op DSL problemen ondervindt met TV. Zij kunnen alleen NPO1, 2 en 3 bekijken. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. Let op: het gros van de zenders is wel beschikbaar via TV Anywhere en de T-Mobile TV-app: 

bij ons ook alleen maar de zenders 1,2,3 

wat is er aan de hand 

Ok, fijn om te weten dat het niet aan mijn TV ligt. Ik heb een Smart TV; kan ik daar ook TV Anywhere op kijken? Heb nul verstand van deze materie. Mis mijn 6 BBC kanalen😥

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Kashmir  TMT is er druk mee bezig.

Hou de storings topic in de gaten.

Hier meer informatie 
22-02-2023/13:45] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten op DSL problemen ondervindt met TV. Zij kunnen alleen NPO1, 2 en 3 bekijken. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. Let op: het gros van de zenders is wel beschikbaar via TV Anywhere en de T-Mobile TV-app: