Beantwoord

Alleen TV Anywhere app gebruiken als TV abonnement


Nu jullie eindelijk een appleTV app hebben, wil ik graag weten of jullie ook een abonnement hebben met alleen de app (of dat jullie dat micchien in de nabije toekomst gaan aanbieden)
Ik zit namelijk niet op al die extra tv kastjes te wachten, en als ik eerlijk ben al die extra zenders ook niet.....
Het zou mooi zijn als jullie een budget pakket zouden aan bieden met alleen de app en een aantal zenders naar keuze, ik heb bijvoorbeeld genoeg aan NPO 1, 2 & 3 en Discovery en National Geographic.
Op dit moment gebruik ik de NPOstart app waar ik heel tevreden over ben, ook qua prijs!
Nou ik hoop dat jullie ook zoiets gaan aanbieden.
icon

Beste antwoord door Sterre 3 August 2018, 14:08

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ga er maar vanuit dat dat niet gebeurd, T-Mobile had een vorm van kijken zoals u bedoeld met Knipper en ook KPN bood een dergelijke vorm van kijken aan, echter zijn beide gestopt met het aanbieden hiervan mede door de geringe belangstelling.
Zo toch jammer zijn zeker nu T-Mobile de (knippr app) zelf aanbied als AnywhereTV App op de AppleTV.
Volgens mij sla je als T-Mobile de plank mis voor mensen die graag minder willen en geen extra tv kastjes of extra zenders...... Als ik T-mobile was en je hebt de beschikking over een AppleTV app zou ik die ook los in de markt zetten met een beperkt of zelf samen te stellen zender pakket, ik denk dat daar best animo voor is...... kleine moeite, groot plezier voor mensen die minder willen in plaats van meer meer meer.....
Zoals een wijs man ooit zei, "Genoeg is beter!"
En ik ben wel benieuwd wie die wijze man was die dat zei? Genoeg is beter.
Reputatie 7
Badge +4
Ik verwacht dat dit in de naarbije toekomst wel mogelijk gaat worden, apps voor telefoons smart tvs appel tv chromecast of een andere vorm van android tv. echter word de ondersteuning dan wel lastiger wanneer is het de verantwoording van de provider en wanneer de fabrikant. het is in iedergeval wel de trend. ik denk dat het in eerste instantie wel in combinatie met thuis gaat worden met een korting van 5 euro of zo (de prijs van 1 stb)

er moeten eerst nog een aantal obstakels genomen worden in ieder geval.
Reputatie 7
Hoi erveha1970,

Enorm bedankt voor jouw input! Ideeën van onze klanten zijn altijd welkom en ik neem ieder idee mee in onze organisatie. De verantwoordelijken van de producten besluiten vervolgens of er onderzoek naar gestart wordt.

Hidden.nld en BeMu hebben inderdaad goede punten aangedragen, dit zijn redenen waarom voorlopig de TV Anywhere App niet als zelfstandig product uitgegeven zal worden. Het is nu een gratis extraatje voor onze TV-klanten. Je kunt er wel voor kiezen de TV Box niet te gebruiken natuurlijk!
Reputatie 3
Hallo,

Sinds 1 april 2018 is het mogelijk om binnen de eu tv te kijken ongeacht de locatie waar ik mij bevind. De anywhere app is dan wel gratis, maar ik betaal gewoon voor alle zenders en pakketten. Op dit moment krijg ik niet waarvoor ik betaal, omdat T-Mobile maar een beperkt aantal zenders via Apple tv en de app doorgeeft. Het wordt tijd dat T-Mobile mij toegang geeft tot alle zenders waarvoor ik betaal, anders voldoet T-Mobile niet aan de wetgeving.
Of ik nu kijk via mijn AppleTv of via de app maakt niets uit, ik betaal voor het tv pakket en ik zou dan ook binnen de EU tv moeten kunnen kijken naar alle zenders waar ik voor betaal.
Als alle zenders via Apple tv worden doorgegeven dan kunnen ook de kastjes retour. Is ook nog eens MVO aangezien het twee kastjes scheelt die stroom verbruiken.
Reputatie 7
Badge +1
Toen ik enige jaren geleden nog klant was van Ziggo kon je daar inderdaad op de toenmalige app van ze alle zenders zien welke je had bij je abonnement, volgens mij kan dit bij KPN en Telfort ook van de andere providers weet ik het niet.

Waarom T-Mobile deze mogelijkheid niet heeft durf ik niet te zeggen, kan met rechten te maken hebben maar lijkt me niet waarschijnlijk anders kon het bij Ziggo en KPN ook niet.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo SAM_024,

TVAnywhere is een leuk extraatje gratis en voor niets. Je geeft aan dat T-Mobile hier niet voldoet aan de wetgeving, zou je kunnen aangeven welke wetgeving je hier mee bedoelt ? Want volgens mij verwijs je naar een wetgeving voor streaming die bepaalt dat TV Anywhere het zelfde aanbod moet hebben in de EU als in NL, en dat is volgens mij wel het geval.

Het zou natuurlijk mooi zijn als de settopbox optioneel word maar dat is nog niet het geval, ik verwacht wel dat dat gaat gebeuren maar nog niet op korte termijn.
Zowel KPN als KNIPPR zijn gestopt met het aanbieden van losse TV via de app. Als alternatief is er tegenwoordig canaaldigitaal
Reputatie 6
Badge
Hallo,

Sinds 1 april 2018 is het mogelijk om binnen de en tv te kijken ongeacht de locatie waar ik mij bevind. De anywhere app is dan wel gratis, maar ik betaal gewoon voor alle zenders en pakketten. Op dit moment krijg ik niet waarvoor ik betaal, omdat T-Mobile maar een beperkt aantal zenders via Apple tv en de app doorgeeft. Het wordt tijd dat T-Mobile mij toegang geeft tot alle zenders waarvoor ik betaal, anders voldoet T-Mobile niet aan de wetgeving.
Of ik nu kijk via mijn AppleTv of via de app maakt niets uit, ik betaal voor het tv pakket en ik zou dan ook binnen de EU tv moeten kunnen kijken naar alle zenders waar ik voor betaal.
Als alle zenders via Apple tv worden doorgegeven dan kunnen ook de kastjes retour. Is ook nog eens MVO aangezien het twee kastjes scheelt die stroom verbruiken.

Rechten voor streaming en via een aparte tv lijn zijn echt niet hetzelfde. Je hebt helemaal geen recht om de/alle kanalen ook via online streaming te krijgen en die ook nog eens binnen de hele EU te kijken. Als er IPTV zonder kastjes komt dan zal dat eerder via een CI+ module worden en vlgns mij kon dat pas vanaf CI+ 1.4 ...
Reputatie 3
excuus voor de late reactie, maar bedankt voor de antwoorden. Aangezien ik geen advocaat ben is het mogelijk dat er verschil tussen wat ik verwacht van look like home en wat T-Mobile mag of kan doen. Of T-Mobile meer mag doen (juridisch) en het ook wil doen is een afweging die T-Mobile maakt. Waar het mij om gaat is dat ik alle zenders waar ik voor betaal en wil blijven betalen via de AppleTv app wil kunnen kijken. Ziggo is ook een app aan het testen.
Het liefst wil ik van de huidige kastjes af, zoals al in andere topics zijn aangegeven zijn ze traag en heb ik regelmatig last van blokjes. Als ik mijn Apple tv aansluit op dezelfde kabel dan heb ik geen enkele last daarvan. Vandaar dat ik af wil van de kastjes, als oplossing zou T-mobile dezelfde kastjes als in Duitsland kunnen gaan aanbieden. Die bieden tenminste een extra ervaring en als dat niet mogelijk is dan heeft mijn voorkeur om alles via de Appletv te kijken. Als er niets veranderd dan is het kijken wat andere aanbieders gaan doen en kijk ik wel wat de beste oplossing voor mij is.
Reputatie 7
Hi Sam, het zou natuurlijk top zijn als je altijd en overal alle zenders via de app zou kunnen kijken! Hier gaat het steeds meer naartoe in de toekomst maar zover zijn we nog niet. Ik kan je verklappen dat we achter de schermen naar veel verschillende opties en mogelijkheden aan het kijken zijn maar we maar moeten altijd een een afweging maken waar we het beste kunnen innoveren. Bedankt voor je feedback in deze, dat nemen we zeker mee! Er zit nog veel moois aan te komen en je hoort komende weken en maanden zeker van ons! 😉

Reageer