Alles over Viaplay bij T-Mobile voor thuis

  • 8 June 2022
  • 53 reacties
  • 2159 Bekeken
Alles over Viaplay bij T-Mobile voor thuis
Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Moderator
  • 545 reacties

Met een abonnement op streamingsdienst Viaplay geniet je van premium live sport en volop entertainment. Zo kijk je het complete Formule 1 seizoen op pole position, waar en wanneer je maar wilt. En er is nog veel meer te zien! Wat dacht je van de spannendste wedstrijden uit onder andere de Bundesliga en de Premier League (vanaf augustus 2022), darts en internationale films en series? Tel daar de eigen Viaplay Originals bij op en er is genoeg te kijken voor jong en oud.

 

Goed nieuws! Je kan nu ook genieten van Viaplay bij T-Mobile.

 


NIEUW! Viaplay + ESPN Compleet bundel

Vanaf 3 augustus 2022 kan je kiezen voor Viaplay + ESPN Compleet. Hiermee combineren we Viaplay en ESPN Compleet en krijg je één kortingsbedrag op de factuur.

 

 

Vanaf 7 juni 2022 is Viaplay te bestellen in combinatie met alle abonnementen voor thuis. Voor € 13,99 per maand geniet je van zoveel sport en entertainment als je maar wilt. Je bestelt Viaplay direct bij het afsluiten van een nieuw abonnement of, als je al een abonnement voor thuis hebt, eenvoudig via My T-Mobile Thuis.

Goed om te weten! De eerste maand ontvang je 50% korting en Viaplay is maandelijks opzegbaar. 

Je betaalt Viaplay via jouw T-Mobile rekening. Kies je óók voor T-Mobile TV, dan heb je ook toegang tot het lineaire kanaal waar de spannendste races worden uitgezonden*. Super handig!

*Hier worden alleen de kwalificaties op zaterdag en de races op zondag live uitgezonden

 

Voordelen van Viaplay via T-Mobile

Je kunt Viaplay combineren met ieder abonnement voor thuis van T-Mobile. Dus niet alleen met een Internet + TV abonnement. Ook met Internet Only kijk je Viaplay op al je favoriete apparaten, thuis of onderweg. Nog even de voordelen op een rij:

  • Eerste maand 50% korting: van € 13,99/mnd voor € 6,99/mnd
  • Betaal Viaplay handig via de rekening van T-Mobile voor thuis
  • Viaplay Xtra: kijk de Formule 1 races op zaterdag en zondag live via kanaal 140*
  • Maandelijks opzegbaar

*Alleen i.c.m. T-Mobile TV. Dit is een tijdelijk kanaal tot eind 2022.

 

Heb je al een abonnement bij Viaplay, maar wil je de abonnementskosten liever via de rekening van T-Mobile laten lopen?

Dat kan zeker! Zet Viaplay aan via My T-Mobile Thuis. Zorg bij het activeren via T-Mobile dat het e-mailadres hetzelfde is als dat van je bestaande account bij Viaplay.

Vergeet daarna niet om je Viaplay abonnement stop te zetten bij Viaplay zelf om dubbele facturatie te voorkomen.

Voucher voor vier maanden Viaplay cadeau

Als je gebruik hebt gemaakt van de vier maanden Viaplay cadeau actie, dan kreeg je na het activeren van je Viaplay account de eerste vier maanden van ons cadeau. Is de cadeauperiode bij Viaplay afgelopen en wil je de kosten voor Viaplay en T-Mobile liever op één rekening? Dan is dit mogelijk!

Wil je Viaplay liever via de rekening van Viaplay zelf betalen? Dan betaal je vanaf de vijfde maand tot 1 augustus € 9,99 en vanaf 1 augustus € 13,99 per maand. Deze abonnementskosten betaal je dan rechtstreeks aan Viaplay. 

 

Stap voor stap Viaplay aanzetten in My T-Mobile Thuis:

  • Ga naar de abonnementspagina in My T-Mobile Thuis en kies voor Viaplay
  • Je krijgt binnen één uur een bevestiging van ons per mail
  • Activeer je Viaplay account makkelijk via de link in de e-mail of in My T-Mobile Thuis
  • Tijdens het activeren, word je doorgestuurd naar Viaplay om je aanmelding af te ronden
  • Download de app op je favoriete apparaten en begin meteen met kijken

 

Op deze manieren kijk jij Viaplay 

Viaplay is net als bijvoorbeeld Netflix en Videoland een streamingsdienst. Het maakt dus niet uit waar je bent, er is altijd wel een manier om Viaplay te kijken. Thuis kijk je gemakkelijk via de app op je smart-tv of je streamt vanaf je mobiel naar je Chromecast of Apple TV. Ook onderweg hoef je niets te missen. Met de Viaplay app op je telefoon, tablet of laptop kun je overal je favoriete wedstrijden, films en series streamen in Nederland en de EU.

Heb je al een Internet + TV abonnement voor thuis van T-Mobile? Dan kijk je tot eind 2022 op zaterdag en zondag de Formule 1 races ook via Viaplay Xtra op kanaal 140*. Films en series zijn alleen via de Viaplay app te bekijken.

*Kanaal 140 is alleen beschikbaar met een internetabonnement voor thuis van T-Mobile én in combinatie met T-Mobile TV. 

 

 

Viaplay + ESPN Compleet bundel

Vanaf 3 augustus 2022 kan je kiezen voor Viaplay + ESPN Compleet. Hiermee combineren we Viaplay en ESPN Compleet en krijg je één kortingsbedrag op de factuur.

 

Voordelen Viaplay + ESPN Compleet

  • Dé oplossing voor sportfans die ook graag genieten van een film, serie of documentaire.
  • Altijd € 6,49/mnd korting zolang je deze bundels combineert.
  • Alleen voor klanten met een TV-abonnement
  • Maandelijks opzegbaar.
  • Viaplay Xtra: kijk de Formule 1 races op zaterdag en zondag live via kanaal 140.

*Alleen mogelijk i.c.m. T-Mobile TV. Dit is een tijdelijk kanaal tot eind 2022.

 

 

FAQ

 

Viaplay

Wat kan ik kijken bij Viaplay?

Op onze Viaplay pagina op de website, check je wat je kan kijken bij Viaplay.

 

Wat is het verschil tussen Viaplay bij T-Mobile en Viaplay zelf?

Bij ons krijg je deze voordelen:

  • Eerste maand 50% korting: van € 13,99/mnd voor € 6,99/mnd
  • Betaal Viaplay handig via je rekening van T-Mobile: lekker overzichtelijk alles op één rekening, je hebt er geen omkijken meer naar. 
  • Viaplay Xtra: kijk live naar zender 140* voor alle races die op zaterdag en zondag worden uitgezonden. 
  • Maandelijks opzegbaar

*Alleen i.c.m. T-Mobile TV. Dit is een tijdelijk kanaal tot eind 2022

 

Wat kost Viaplay?

Bestel je Viaplay bij T-Mobile, dan krijg je de eerste maand vijftig procent korting. Je betaalt dan maar € 6,99. Daarna betaal je € 13,99 per maand. Viaplay is maandelijks opzegbaar, je zit dus nergens aan vast.

 

Hoe bestel ik Viaplay?

Bestaand abonnement

  • Ga naar de abonnementspagina in My T-Mobile Thuis en kies voor Viaplay
  • Je krijgt binnen één uur een bevestiging
  • Activeer je Viaplay account makkelijk via de link in de e-mail of in My T-Mobile Thuis
  • Tijdens het activeren wordt je doorgestuurd naar Viaplay om je aanmelding af te ronden
  • Begin meteen met kijken!

Nieuw abonnement

Kies dan het abonnement voor thuis dat het beste bij je past en sluit Viaplay direct af bij je bestelling. Je kunt elk abonnement kiezen dat je wilt: Internet Only, Internet + TV of Alles-in-één. Zodra je abonnement thuis wordt aangesloten, kun je Viaplay ook activeren. Je kunt dan meteen beginnen met kijken.

 

Wat is Viaplay Xtra?

Viaplay Xtra is een tijdelijke zender, speciaal voor Formule 1. Je vindt hem op kanaal 140 bij ons. Hier kijk je tot eind 2022 de Formule 1 races die op zaterdag en zondag worden uitgezonden. De vrije trainingen op vrijdag en alle andere sport, films en series kijk je uitsluitend via de Viaplay app.

Kanaal 140 is alleen beschikbaar als je Viaplay via T-Mobile besteld en in combinatie met een internetabonnement inclusief T-Mobile TV.

 

Ik heb Viaplay besteld, wanneer kan ik beginnen met kijken?

Bestaand abonnement
Dan kijk je Viaplay binnen één uur na je bestelling. Houd je e-mail in de gaten voor de link waarmee je Viaplay kunt activeren. Let op! tijdens het activeren wordt je doorgestuurd naar Viaplay om je aanmelding af te ronden.

 

Nieuw abonnement
Check de datum waarop je abonnement voor thuis van T-Mobile wordt aangesloten. Zodra je bent aangesloten, activeer je Viaplay eenvoudig via de link in My T-Mobile Thuis en kun je meteen kijken. Je vindt de informatie ook terug in de welkomst-e-mail.

 

Wanneer kan ik Viaplay activeren?

Ben je een nieuwe klant? Dan krijg je een activatielink per e-mail zodra je bent aangesloten. 

Ben je al klant en heb je Viaplay bijbesteld? Dan krijg je binnen een uur na je bestelling een activatielink per e-mail direct na de bestelling. 

 

Kan ik een bestaand Viaplay account overzetten naar T-Mobile?

Ja, dat kan. Bestel Viaplay direct af bij het afsluiten van een nieuw abonnement of als je al een abonnement voor thuis hebt, eenvoudig via My T-Mobile Thuis. Gebruik vervolgens bij de activatie van Viaplay via T-Mobile hetzelfde e-mailadres als waarmee je inlogt op je bestaande Viaplay account. Zo kan je je kijksuggesties en profielen behouden, maar lopen je abonnementskosten via T-Mobile.  Vergeet alleen niet om je huidige account bij Viaplay wel stop te zetten om dubbele rekeningen te voorkomen. 

 

Kan ik de Viaplay app ook gebruiken op mijn TV Box?

Nee, dat kan op dit moment niet. Gelukkig zijn er andere manieren om Viaplay te kijken. Zo kun je op zaterdag en zondag de belangrijkste Formule 1 wedstrijden volgen op kanaal 140 (alleen icm T-Mobile TV). En de Viaplay app werkt ook op andere apparaten, zoals je smart-tv, Amazon Fire TV, laptop, computer, telefoon en tablet. Of stream makkelijk via Chromecast of AppleTV. 

 

Hoe gebruik ik de Viaplay app op mijn Apple TV of Chromecast?

  1. Download de Viaplay app op je telefoon of tablet.  

  2. Open de Viaplay app en log in. Zorg hierbij dat je apparaat met hetzelfde wifinetwerk is verbonden. 

  3. Druk op het Chromecast of Airplay icoon dat in beeld komt en start met streamen naar je televisie. 

 

Hoe download ik de Viaplay app op mijn smart-tv?

Je kan de app downloaden op de smart-tv’s van Samsung, LG, Sony, Philips, TCL, AndroidTV en Amazon Fire TV.

  1. Ga naar de appstore. 

  2. Zoek en download de Viaplay app. 

  3. Open de app en log in met je account. 

 

Ik kan de Viaplay app niet vinden op mijn smart-tv, wat nu?

Dat kan komen omdat de Viaplay app niet door alle smart-tv’s wordt ondersteund. Kijk op de website van Viaplay welke versies ondersteund worden. Staat de app niet in de appstore van je tv? Dan kun je het volgende doen: stream Viaplay via Chromecast of AppleTV, of maak gebruik van Amazon Fire TV. 

 

Hoeveel streams kan ik tegelijk bekijken?

Met een Viaplay abonnement kun je met de app op hetzelfde account twee streams tegelijk bekijken.  

 

Hoeveel apparaten kan ik koppelen?

De Viaplay app kun je op zo veel apparaten downloaden als je wilt. Content kijken kan op maximaal twee apparaten tegelijk. Je kunt hiervoor tot wel vijf verschillende apparaten gebruiken binnen 24 uur. 

 

Kan ik ook offline kijken?

Je kunt de meeste films en series downloaden en opslaan op je telefoon of tablet. De inhoud wordt in het interne geheugen opgeslagen. Je kunt het niet opslaan op een extern apparaat of op geheugenkaarten zoals een SD-kaart. 

 

Waar kan ik terecht met vragen over Viaplay?

Heb je hulp nodig met de Viaplay app? Kijk dan bij Viaplay zelf. Daar staan al veel vragen en antwoorden op een rij, bijvoorbeeld over problemen met het afspelen van content, opnieuw afspelen of een livestream terugspoelen. En nog veel meer. Ook kun je contact opnemen met de klantenservice van Viaplay over jouw Viaplay account of bij gebruik van de Viaplay app.

Heb je een vraag over je rekening? Of een andere vraag over je bundel? Dan kun je uiteraard bij ons terecht op de Community of via de andere contactmogelijkheden van de klantenservice van T-Mobile.

 

Ik ga verhuizen, wat nu?

Als je klant bij T-Mobile blijft, dan verhuist je Viaplay account gewoon met je mee. Ga je naar een andere provider, dan wordt je account opgezegd.  

 

Kan ik mijn Viaplay account tijdelijk stopzetten?

Nee, het is niet mogelijk om Viaplay te pauzeren. Je kunt wel het abonnement opzeggen en daarna opnieuw activeren. 

 

Hoe zeg ik Viaplay bij T-Mobile op?

Opzeggen kan in My T-Mobile Thuis. Wij geven dan aan Viaplay door dat je abonnement moet worden stopgezet. De opzegtermijn is dertig dagen en je abonnement loopt tot de periode waarvoor je hebt betaald. Uiteraard kun je Viaplay altijd weer opnieuw nemen in de toekomst. 

 

Ontvang ik nog een voucher voor vier maanden Viaplay cadeau bij een abonnement voor thuis?

De promotie waarbij je vier maanden Viaplay cadeau kreeg bij een nieuw 1-jarig internetabonnement voor thuis is inmiddels afgelopen. Deze actie liep tot 16 mei 2022. Vouchers konden nog aangevraagd worden tot en met 29 mei 2022 en t/m uiterlijk 31 mei 2022 worden geactiveerd. Voor vragen over de cadeau actie neem je contact op met de klantenservice van T-Mobile.

 

Heb je een abonnement voor thuis dan bestel je Viaplay nu ook eenvoudig via My T-Mobile Thuis.

Dan kijk je Viaplay binnen één uur na je bestelling.

 

Viaplay + ESPN Compleet bundel

Kan ik mijn TV voucher op de Viaplay of Viaplay + ESPN Compleet bundel inzetten?

Het is momenteel (nog) niet mogelijk om de TV Voucher in te zetten op Viaplay of op Viaplay + ESPN Compleet. Als je de TV Voucher al ingezet hebt op ESPN Compleet dan ontvang je de korting ook over de combibundel.

 

Ik ontvang Mobielvoordeel van € 7,50 per maand op ESPN Compleet. Ontvang ik dan ook de combikorting voor Viaplay + ESPN Compleet bundel?

Nee, omdat het Mobielvoordeel voordeliger is dan de combikorting, blijf je de Mobielvoordeel korting houden en krijg je niet de combikorting.

 

Waarom staat de Viaplay + ESPN Compleet bundel apart op mijn factuur, loop ik nu korting mis?

Geen zorgen! De combikorting van € 6,49 staat los op de factuur. Je kan dit in de specificaties in je factuur zien in My T-Mobile Thuis.

 

Wat gebeurt er als ik Viaplay of ESPN Compleet uit mijn pakket haal?

Wanneer je één van de twee uit jouw pakket haalt, dan verlies je direct de combikorting. Je betaalt dan het actuele bedrag uit de tarievenlijst voor het pakket dat je behoudt.

 

 

 


53 reacties

Reputatie 1

Hey T-Mobile, wij wilden gisteren op kanaal 140 kijken tijdens de wedstrijd, maar kreeg een melding dat dat een radio kanaal betreft. Via de app werkt het wel gewoon. Hoor graag of het ook via tv kan :) 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @PHemelrijk, heel goed dat je met deze vraag hier aanklopt! Wat gek dat je deze melding kreeg zeg. Hier help ik je dan ook graag bij. Bedoel je met de App, de App van Viaplay of de Smart TV App? Als je hier de Smart TV App bedoelt, dan hoor ik graag of je dit ervaarde) op alle drie de TV Boxen of enkel op één van de drie? Als je dit kan aangeven, dan ga ik verder voor je aan de slag! 💪

Reputatie 1

Ik bedoelde de gewone tv box van t mobile zelf en dan kanaal 140. Ik zal de komende wedstrijd even kijken op de 3 boxen hoe t gaat..

Reputatie 7
Badge +13

@PHemelrijk Vermoedelijk betrof dit een tijdelijke bug op de TV Box, sorry! Ook op de TV Box behoort kanaal 140 immers de Viaplay (Viaplay Xtra) race te zijn: Zenderoverzicht | TV-zenders T-Mobile Thuis.

Mocht dit nog eens voorkomen, laat het dan direct weten. Ik verzamel graag voorbeelden die we eventueel kunnen doorzetten, thanks!

Tip voor de mensen die het alleen te doen is om de F1: https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html?gclid=CjwKCAjw2f-VBhAsEiwAO4lNeE25GSWN6vn9ZVu7bQ_UBQhSUpp-vdqHzwmUTTdKsvw37GvlbGRxwRoC9EUQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds#nl-NL

Veel malen goedkoper, scheelt je €103,-/jaar!  Vele talen commentaar, Nederlands commentaar is ook mogelijk in de maar dan heb je wel die clowns van viaplay aan het woord.

 

Graag gedaan allemaal!

Reputatie 5

Tip voor de mensen die het alleen te doen is om de F1: https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html?gclid=CjwKCAjw2f-VBhAsEiwAO4lNeE25GSWN6vn9ZVu7bQ_UBQhSUpp-vdqHzwmUTTdKsvw37GvlbGRxwRoC9EUQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds#nl-NL

Veel malen goedkoper, scheelt je €103,-/jaar!  Vele talen commentaar, Nederlands commentaar is ook mogelijk in de maar dan heb je wel die clowns van viaplay aan het woord.

 

Graag gedaan allemaal!

Dat is ook het beste wat je kunt doen als je het alleen om de races te doen is.

Ik heb F1 tv pro al bijna een jaar en bevalt prima.

Bij kpn zijn er veel klachten over Viaplay.

Ik ben sinds kort T-mobile klant. 😀

En Thijs jou advies is wel goed.

Als het je alleen om de races te doen is zou ik Viaplay ver links laten liggen. 

 

Reputatie 7
Badge +2

De race op Silverstone is ook op de Duitse RTL (397) te volgen weliswaar met (veel) reclame maar toch, voor Nederlands commentaar zet ik het geluid op de tv uit en gebruik Grand Prix radio op de iPhone welke ik stream naar een soundbar

Reputatie 7
Badge +17

De technische klachten komen vooral van mensen die het via een app online streamen. T-Mobile biedt het liniair aan via kanaal 140 en dan werkt het wel goed.

Reputatie 5

De technische klachten komen vooral van mensen die het via een app online streamen. T-Mobile biedt het liniair aan via kanaal 140 en dan werkt het wel goed.

Bij kpn kwamen de klachten ook over het liniair kanaal.

Eric heb jij ervaring met Viaplay. ?

Volgens mij ligt het probleem bij de bron en dat is Viaplay zelf.

Ik gebruik gelukkig F1 tv pro. 😉

De klachten bij KPN over kanaal 225 zijn meer dat er buiten de F! op zaterdag en zondag niks werd uitgezonden en dat hij helemaal niet te vinden was in de decoder, beeld is wel goed.

Kwestie van, Ik heb het kopje ViaPlay bij KPN niet gelezen, en nu moet ik om alles te kunnen zien zelf iets kopen om dat te realiseren, ik betaal toch al genoeg, dus ga ik dat niet doen.🙄

Wat dat betreft heeft T-Mobile of beter lezende klanten, of de verwachting die ze wekken is niet zo hoog.😉

Ik ga uit van een veel betere uitleg dan bij KPN, daar staat een sterretje en het is te zien op jou favoriete apparaat, dat is voor veel de TV decoder en niet een Chrome cast/ Apple TV/ smart TV en dergelijke.

Hier word het netjes uitgelegd zie startpost.

Reputatie 7
Badge +20

Via de Viaplay app is het beeld ook wel goed, goed te zien en af en toe blokjes in het beeld bij snelle bewegingen maar dat duurt meestal maar 1-2 seconden.

Dat is het nu juist @Waqqas de 1 heeft weinig tot geen problemen, de ander juist heel veel, waar het aan ligt blijft lastig, ligt het aan ViaPlay, de provider (lees verbinding onderweg0 of toch bij de klant thuis.

 

Reputatie 1

Ik heb in april tmobile thuis aangevraagd, omdat hier net glasvezel is aangelegd is mijn lijn afgelopen week pas opgeleverd. Hiervoor had ik kpn adsl en nam daar ook viaplay af. Ik heb toen ik mij had opgegeven voor tmobile een voucher voorbij zien komen van viaplay, maar deze heb ik genegeerd omdat ik nog niet wist wanneer mijn lijn opgeleverd zou worden. Nu is mijn lijn opgeleverd en wilde ik de voucher gaan gebruiken maar nu zie ik dat ik te laat ben, de voucher is verlopen?

Hoe kan het zo zijn dat de voucher voor Viaplay is verlopen voordat mijn abonnement geactiveerd is?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Rugai 

De voucher voor 4 maanden Viaplay was een actie van T-Mobile, de voucher was geldig t/m 31 mei en zoals je al aangeeft kreeg je na de aanvraag van een abonnement een mail om de voucher aan te vragen en te gebruiken. Met de voucher sloot je een abonnement af bij Viaplay dus je hoefde niet te wachten op activering van de TMT verbinding en kon dus gewoon kijken via de app.

Misschien dat een moderator nog wat voor je kan betekenen.

Reputatie 1

Dank voor je reactie @Waqqas ,

Ten tijde van de aanvraag (in april en heb sinds deze week pas TMT) was ik nog klant bij KPN en nam ik viaplay (met ‘entertainment korting’) bij hun af en kon op die manier ook Viaplay gebruiken op een van de tv kanalen van KPN.

Ik ging ervan uit dat ik de voucher kon gebruiken zodra ik viaplay niet meer via KPN kon kijken. Ik al zelf niet goed gelezen hebben, maar ik hoop dat T-Mobile alsnog een voucher beschikbaar kan stellen.

Blijf het een beetje vreemd vinden dat je een voucher ontvangt die niet meer geldig is als je klant bent geworden.

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Rugai, alhoewel ik me goed kan indenken dat het niet altijd helemaal duidelijk is per wanneer of hoe je de voucher kunt gebruiken, wil ik in dit geval wel benadrukken dat we er bewust voor hebben gekozen om de uiterste aanmeld-, c.q. inleverdatum in de mail te zetten:

Dit hebben we gedaan om misverstanden te voorkomen.

Desalniettemin snap ik wel waarom je wellicht het idee had dat het pas mogelijk was na activatie van T-Mobile voor thuis. We zullen in de toekomst extra nuanceren dat dit losstaat van de activatie van jouw abonnement en een promotionele actie betreft waarbij aanmelding verplicht is - niettegenstaande het feit dat dit laatste dan wel degelijk genoemd is natuurlijk.

We leveren sindsdien jammer genoeg geen nieuwe vouchers meer uit, je kunt echter altijd bij onze promotionele partner terecht voor support. Je kunt contact opnemen met onze partner 10XCREW via 071-2032075 (alleen op werkdagen) of per e-mail naar t-mobile@activationboxx.com

Dit is geen garantie, maar het is altijd het proberen waard. Veel succes en laat ons de uitkomst weten, alsjeblieft!

Reputatie 1

Jallo @Jason , bedankt voor je uitgebreide terugkoppeling. Kan best zijn dat ik over de uiterlijke datum heen heb gelezen. Ik vind het nog steeds een vreemde actie, maar het is duidelijk nu.

Ook bedankt voor de tip om contact op te nemen met jullie partner, maar dat is niet nodig. Ik kijk de rest van het F1 seizoen via F1TV.

Reputatie 7
Badge +13

@Rugai Geen dank, ik licht het graag voor je toe! Ik neem je feedback zeker mee zodat we bij toekomstige promo-acties een duidelijkere e-mail kunnen versturen. Dankjewel! 

Ik probeer f1 te kijken via kanaal 140 maar helaas deze werkt niet

Reputatie 7
Badge +13

In navolging op je eigen topic, plaats ik dezelfde reactie hier:

 

Goedemiddag @Ann1980, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Is het inmiddels gelukt om kanaal 140 zichtbaar te krijgen? Het kan soms eventjes duren na de bestelling voordat het kanaal daadwerkelijk toegevoegd wordt aan je abonnement. Zou je de tip van Waqqas willen uitvoeren? Ik zie namelijk dat het modem al 36 dagen aanstaat en nog niet van een herstart voorzien is. Probeer tegelijkertijd eens de TV Box te herstarten - houd beiden 20 seconden stroomloos. Hierna zou het kanaal sowieso zichtbaar moeten zijn.

 

Houd er alsjeblieft rekening mee dat het niet toegestaan is om meer dan één topic aan te snijden wanneer je dezelfde vraag stelt/hetzelfde onderwerp bespreekt. Zo houden we het overzichtelijk en kunnen we je nog sneller helpen! 😄

Neem gerust een kijkje in de Huisregels voor alle info: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community

We hebben hem gisteren gerestart. Dit heeft niks zichtbaar gemaakt. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Ann1980, top dat je gelijk de restart hebt uitgevoerd - al had ik natuurlijk gehoopt dat dit de de zender tevoorschijn zou toveren! Ik heb zojuist één van mijn collega's van de technische dienst aan zijn mouw getrokken om dit mysterie te ontrafelen. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb gekregen, dan laat ik dat aan je weten. Ik wil dit zo snel mogelijk voor jou fixen.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Ann1980, graag deel ik de terugkoppeling van mijn collega hier! Viaplay werkt op dit moment niet bij jou, omdat jij je nog op het oude tv-platform bevindt. Ik deel dan ook heel graag de voorwaarden van ons nieuwe platform (T-Mobile TV) met jou, zodat wij je kunnen overzetten als jij hier ook akkoord mee gaat.

Omdat je nu in het bezit bent van twee Entone Amulet 515 TV Boxen, dienen deze eerst omgewisseld te worden naar een Aria 610. Als jij akkoord gaat met de onderstaande punten, dan zet ik deze TV Box swap alvast in werking. Zodra de nieuwe TV Boxen bij jou binnen zijn én up and running zijn, dan kan ik de migratie verder aanvragen. Omdat ik wil dat jij zo snel mogelijk van Viaplay kunt genieten als je beslist om over te gaan naar T-Mobile TV, dan ga ik aan mijn collega's vragen of jij versneld gemigreerd kan worden. Zo hoef jij niet twee weken te wachten. 

Weet dat de opnames op de huidige TV Boxen verloren zullen gaan en jij - totdat alles helemaal geregeld is - ook niet meer de mogelijkheid hebt tot opnemen. In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de tv geen HDMI-aansluiting heeft. 

Ook ontvang jij een e-mail en sms vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Als jij hier akkoord mee gaat, dan hoor ik dat graag van je. Vervolgens ga ik dit dan voor jou regelen! 💪

In dit topic kun je nog eens rustig alle ins en outs over T-Mobile TV teruglezen: 

 

Reputatie 7
Badge +6

NIEUW! Viaplay + ESPN Compleet bundel

Vanaf vandaag, 3 augustus 2022, kan je kiezen voor Viaplay + ESPN Compleet. Hiermee combineren we Viaplay en ESPN Compleet en krijg je één kortingsbedrag op de factuur. Meer info over deze bundel lees je in de openingspost! 😀

Reputatie 7
Badge +17

NIEUW! Viaplay + ESPN Compleet bundel

Vanaf vandaag, 3 augustus 2022, kan je kiezen voor Viaplay + ESPN Compleet. Hiermee combineren we Viaplay en ESPN Compleet en krijg je één kortingsbedrag op de factuur. Meer info over deze bundel lees je in de openingspost! 😀

Hoi @Demi in de openingspost staat “Let op! De combibundel is nog niet zichtbaar in My T-Mobile Thuis. Wél zie je de korting al wanneer beide bundels zijn aangevinkt.”

Als ik de paketten pagina bekijk staat daar wel ESPN voor 10 euro (1e maand 7,50) Maar Viaplay staat hier niet tussen. DIe staat een pagina terug met een prijs van 13,99  euro(1e maand 6,99).   

  1. Moet je dan eerst op verschillende pagina's selecteren, en wanneer verschijnt dan die extra korting?  
  2. Geldt bovenop de bundelprijs dan ook nog de eerste maand de actieprijzen?

Reageer