Amino

  • 25 September 2022
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Reputatie 4

Gisteren was het weer feest, we kregen weer een nieuwe foutcode toen ik wilde omschakelen naar een sbs programma?

foutcode kregen we van 133066 op de Amino…..

Dan moet je weer herstarten de Amino, wat allemaal erg vervelend is als je naar een programma zit te kijken.

Er is al veel eerder contact hierover gehad met lisa en vele anderen, Nu zegt weer iemand anders van jullie dat dit kastje verkeerd is aangesloten? Voor dit bedrag wat ik betaal per maand aan t-mobile verwacht je kwaliteit en geen rommel.

Kan er nu eens echt iets aan gedaan worden??

 

Boris 1 jaar geleden

Hi @k.eenschoten, dank voor je bericht. Ik begrijp dat we inmiddels op meerdere plekken contact hebben. Ik wil je vragen dit bij één topic te houden, zodat we het contact centraal hebben en je het best kunnen helpen. Omdat dit ook niet in lijn is met onze Huisregels, sluit ik dit topic en verwijs je graag door naar het onderstaande topic: 

 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @k.eenschoten, dank voor je bericht. Ik begrijp dat we inmiddels op meerdere plekken contact hebben. Ik wil je vragen dit bij één topic te houden, zodat we het contact centraal hebben en je het best kunnen helpen. Omdat dit ook niet in lijn is met onze Huisregels, sluit ik dit topic en verwijs je graag door naar het onderstaande topic: