Beantwoord

Amino 610x box loopt vaak vast

  • 23 July 2021
  • 5 reacties
  • 478 Bekeken

Reputatie 2

Sinds mijn automatische update naar het vernieuwde T-Mobile TV loopt mijn Animo 610x box (te) vaak vast, meerdere keren per week, soms paar keer per dag.

Dit gebeurt vanuit Standby. De enige oplossing is van de stroom afhalen en wachten tot het opstartproces is afgerond. Erg hinderlijk!

De beste oplossing lijkt mij een nieuw type box, deze is al erg oud. Dan heb ik tenminste ook meteen de afstandbediening die beter past bij het vernieuwde T-Mobile TV, 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 26 July 2021, 10:17

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @kees88,

Fijn dat je hulp inschakelt! Geen zorgen, je bent nog steeds uitgerust met een betrouwbare en recente TV Box. Dit probleem wordt namelijk veroorzaakt door bepaalde TVs, en hierom zou een nieuwe TV Box geen verschil maken. Ik ben blij dat ik je een erg adequate oplossing aan kan bieden doordat je zelf eenvoudig de TV Box in HDMI modus 2 of 4 te zetten. Dit kan je snel regelen door de volgende stappen in het menu van de TV Box te doorlopen:

Account → instellingen → HDMI modus

Ik wens je nog veel kijkplezier toe!

Reputatie 2

Hi @Cal ,

 

Mijn TV Box is niet direct op een TV aangesloten, maar op een Onkyo A/V versterker.

Maar goed, ik ga het even aankijken of dit helpt.

groet, Kees

Reputatie 7
Badge +4

Leuke set-up @kees88, ook met de versterker zou de andere HDMI modus gewoon moeten werken. Desondanks ben ik wel benieuwd wat de uitkomst is!

Reputatie 2

Hi @Cal ,

Eerst stond HDMI modus op Standaard. Afgelopen week heb ik getest met modus 2 en modus 4, maar bij beide standen had ik nog vastloop problemen. Nu al 4 dagen met HDMI modus 3 geen problemen, dus houd ik die instelling maar aan. Mocht dit veranderen, dan kom ik  er hier op terug. 

Reputatie 7
Badge +4

Dat klinkt als muziek in mijn oren @kees88:wink: Excuus, de TV Box hoort standaard op HDMI modus 3 te staan en daarom had ik deze als optie uitgesloten. In vrijwel alle gevallen hoort modus 3 het beste te werken en hierom verwacht ik ook dat je fluitend verder kan kijken naar ons mooie TV beeld.

Reageer