Beantwoord

Amino Entone nieuwste box is mij gezegd

  • 28 March 2022
  • 74 reacties
  • 1023 Bekeken

Reputatie 2

Tv box van amino/entone is slecht letters en cijfers haast niet leesbaar. En met opnemen moet je op herinneringen drukken. En kinderslot springt er maar zo op.

icon

Beste antwoord door Jason 28 March 2022, 15:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

74 reacties

Reputatie 2

Hallo Lisa,

Ik heb jou tips over resolutie en helderheid tv veranderen gedaan en dat scheelt een heel stuk, het is nu goed te lezen vanaf de plek waar ik zit, 10 punten voor jou.

En met Viaplay bedoel ik inderdaad een apart kanaal zoals sport 1, sport 2, dat hij in die rij komt te staan dat zou fantastisch zijn

En punt 3 ging jij morgen nog overleggen dan hoor dat nog wel van je.

Tot zover alvast bedankt Harry

Reputatie 2

Hallo Lisa,

Maar tot zover maar weer bedankt

Reputatie 2

Fijn bedankt hetzelfde toegewenst.

Gr Harry

Reputatie 2

Ja hoor,

Ik hoor de andere antwoorden wel.

Bedankt

Harry

Reputatie 2

Bedankt, ik wens jou het zelfde, en ik hoor wel weer van je.

Mvg Harry

Reputatie 2

Bedankt maar weer

Reputatie 7
Badge +4

Hi @k.eenschoten, dankjewel voor de aanvulling! En @yalerta en @Doornekamp33 hartstikke bedankt voor het meedenken. Ik heb weer aangeklopt bij mijn collega en ben nog in afwachting van een reactie. Zoals @Demi ook al aangaf, geloven we jou zeker en daarom willen we je juist zo goed mogelijk helpen. Om die reden heb ik de aanvullende vragen aan je gesteld, excuus als dit anders overkwam. Ik laat het je weer meteen weten als ik een reactie heb ontvangen!

Reputatie 2

Dat heb ik gedaan op We Transfer en dat ze ook niet ophalen, ra, ra

Ik krijg het idee nu echt dat jullie het niet willen ophalen en niet willen begrijpen wat het probleem is.

Als ik mijn verhaal vertel aan iemand anders zonder videofilm dan snapt hij mijn uitleg zonder videofilm.

Ik hoop nu dat het echt eens wordt opgelost of dat jullie gewoon toegeven dat de tv box van jullie ROMMEL is.

Mvg

Harry

Reputatie 2

Hallo Lisa, ik hoop echt dat dit opgelost word want met dit antwoord van je collega ben ik echt niet tevreden en vooral dat de knoppen GOED staan je kunt in de filmpjes zien dat ze verkeerd staan, en ik heb ook nog geen antwoord op mijn vraag hoe het modem aan de muur GEPLAKT is waar ik eerder over geschreven heb!!!!!!

Verder sinds 14 dg een klacht dat de mond van degene die praat niet meer gelijk loopt met wat hij zegd, dat is verschrikkelijk irritant dan zet je het weer gelijk via instellingen maar 1 uur later weer mis.!!!!!!!

En dat opnemen had ik al verteld dat ik dat uitgeschakeld heb omdat je maar een paar zenders kunt opnemen en dat vind ik waardeloos, ik wil voor die prijs opnemen WAT IK WIL.!!!!!

Mvg Harry

Ik hoor wel weer.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @k.eenschoten, weet dat ik niets liever wil dan dat jij helemaal tevreden bent! Ik zou graag nog eens naar mijn eerdere terugkoppeling willen verwijzen die ik hieronder plaats. Kan je aangeven of je mijn uitleg bijvoorbeeld niet helemaal begrijpt? Zo laat ik hieronder weten dat er geen sprake is van een fout in de software. Zou je nog eens met mijn uitleg naar de knoppen willen kijken? Ik hoop dat je dan inziet dat het wel degelijk goed gaat, maar dat je aandacht naar de andere knop wordt getrokken.

Ons vermoeden is dat jij naar het verkeerde vlak kijkt dat je aanklikt. Zo zie je om de ene functie een wit vlak en om de ander een magenta vlak. Het magenta vlak, dat is het vlak waar op dat moment de afstandsbediening op staat. Nu lijkt het wellicht dat het witte vlak dit aangeeft. Zo zeg je in het filmpje ‘als ik nu op herinnering druk, dan gaat hij opnemen', maar hier zie je het magenta vlak om ‘opnemen’ heen staan. Het staat dus aan jouw kant ook helemaal goed, maar ik ben het met je eens dat het witte vlak iets meer de aandacht trekt. Wel heb ik aan mijn collega's doorgegeven of dit misschien duidelijker gemaakt kan worden, dus deze feedback staat uit. Nogmaals excuses als je dit als niet prettig ervaart, maar gelukkig hoef je de knop niet te gebruiken omdat je geen gebruikmaakt van Cloud Opnemen. Ik hoop dat dit de frustratie wegneemt.

Ik stuur met alle liefde een ander modem jouw kant op, maar het modem dient wel geïnstalleerd te worden door één van onze Guidion monteurs. Zo ben jij verzekerd van een goede aansluiting. Alle Guidion monteurs helpen jou hier heel graag mee, dus ik hoor graag of jij hiermee akkoord gaat. 

De oplossing voor het synchronisatie issue heeft onze hoogste prioriteit. De oplospartij heeft de mogelijke problemen gevonden en dit wordt verder onderzocht. Laat jij het weten, zodra dit is opgelost? Dan kijk ik namelijk heel graag naar een passende vergoeding. Sorry dat dit al enige tijd speelt, mijn collega's doen alles wat ze kunnen. Aangezien je aangeeft dat ook het beeld vastloopt, wil ik je vragen om een powerflip uit te voeren:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. 

Of het is toegestaan om bepaalde (Duitse) zenders via TV Anywhere te kijken, is jammer genoeg afhankelijk van de licentie die de zender afgeeft. Dit is waarom het niet mogelijk is voor jouw vrouw om de Duitse zenders te bekijken via haar tablet. In de zenderlijst die op onze website staat, kun jij eenvoudig checken welke zenders je wel en niet kunt bekijken: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht. 

Ik hoop dat ik je zo meer duidelijkheid heb kunnen geven!

Reputatie 2

https://we.tl/t-2O2rgg0gen

hierbij de link voor de filmpjes en dan hoop ik dat er eindelijk iets mee gedaan word nadat ik er al zoveel uur ingestoken heb of zeker een tegemoet komming vvan jullie.

mvg Harry

Reputatie 2

Hallo Lisa, ten eerste jij en je team heel erg bedankt voor de mooie bos bloemen dit word wel gewaardeerd hoor.!!!!

Ten tweede begrijp ik niet helemaal of er wat aan de klacht gedaan word of dat ik er maar moet leren leven?

Ten derde heb ik eerder ook gezegd dat ik de cloud uitgezet heb omdat je heel veel BELANGRIJKE zenders voor mij niet kunt opnemen de Belg en de Duitsers.

En verder heb ik begrepen van iemand van T-Mobilethuis dat Viaplay in augustus op kanaal 140 komt bij jullie.

Nogmaals bedankt en ik hoor wel weer van je.

Groetjes Harry

Reputatie 7
Badge +12

@k.eenschoten Bedankt voor je terugkoppeling; ik begreep uit het bericht van de specialisten dat het via mails toegestuurd werd, maar zo te lezen gaat het dus specifiek bij hen om de inhoud ervan. Ik snap dat je het zat bent, daar is alle reden voor, echter zonder reproductie kan het probleem niet in de kiem gesmoord worden. Zou je het alsjeblieft willen opnemen op een manier zoals Lisa dat hierboven beschrijft; de specialisten hebben toegezegd dat WeTransfer zeer zeker geaccepteerd wordt, maar zonder op het scherm te kunnen zien waar het euvel vandaan kan komen of hoe het eruit ziet, kunnen mijn collega's weinig onderzoek verrichten.

Alvast enorm bedankt voor je medewerking, zoals altijd!

Reputatie 2

Hallo Lisa, 

Ik begrijp je antwoorden nog steeds niet en de knoppen staan echt zo zoals ik je verteld heb en NIET zoals jij zegt, en over het opnemen had ik je al verteld dat ik dat stopgezet had voor die € 5,00 in de mnd want dat is weggegooid geld voor die paar zenders die je op kunt nemen, en dat was voor die tijd ook niet met die licenties!!!!!!!!!!

En dat zelfde geld voor tv anywhere met zo'n beperkt aantal zenders te kijken en zoveel Rommel erbij.

Volgende punt: NOG STEEDS NIET OPGELOST VAN HET GELUID EN SYNCHRONISATIE wat verschrikkelijk irritant is en stil vallen van het beeld.

En dat nieuwe modem hoef ik niet als dat weer door zo'n monteur van Guideon geplaatst word als deze die nu aan de muur GEPLAKT is, en je zij dat je dat niet meer wist ik heb je daar ook een filmpje van gestuurd!!!!!!!! Zoek dat maar terug dan kun je het zien.

Al met al kun je nu toch niet meer zeggen dat je hier een tevreden klant heb. Al met al ben en blijf ik zeer ontevreden, 3 x op een avond je tv te moeten opstappen hele stukken van de race van VERSTAPPEN te hebben moeten ( ik hoop dat dat dit weekend beter gaat) en dat voor die vorstelijke prijs in de mnd.

Ik vind dit alles echt niet kloppen.en overweeg echt om over te stappen naar een ander na al die antwoorden, want het komt er op neer dat ik gek ben of blind dat ik zogenaamd naar de verkeerde knoppen zit te kijken, ik heb al vaker gezegd stuur is iemand langs van T-Mobilethuis kunnen ze het zelf zien.

Ik vind het verhaal en tijd nu alweer lang zat en hoop nu echt op een goede oplossing.

Mvg

Harry

 

Reputatie 2

Graag dan het adres waar het heen moet.

PS ik heb het vorige wk ook al naar de klantenservice toe gestuurd

Mvg

Harry Eenschoten

Reputatie 7
Badge +4

Hi @k.eenschoten, de afgelopen tijd heb ik het onderzoek in de gaten gehouden en wil ik het volgende met je delen! Er is door de technische dienst een nieuwe afstandsbediening jouw kant op gestuurd. Binnen enkele dagen heb je deze binnen. Kan je aangeven of deze nieuwe afstandsbediening het probleem verholpen heeft, zodra deze binnen is? Zo niet, dan speelt er meer en gaan mijn collega's het onderzoek opnieuw oppakken. Ik hoop dat deze nieuwe afstandsbediening dé oplossing is! Houd je ons hier op de hoogte? 😊

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @k.eenschoten, echt heel erg bedankt voor deze genomen moeite! Ik heb dit gelijk doorgezet naar mijn collega's. Ook heb ik iets leuks geregeld om het weekend fleurig in te gaan en om je te bedanken voor de fijne medewerking. Houd vrijdag dan ook goed de deurbel in de gaten. Voor nu een hele mooie en zonnige dag gewenst. Ik hoop je snel meer te kunnen vertellen! 

Reputatie 2

Ik heb het gedeeld via klantenservice@t-mobilethuis.nl t.a.v Jessica, ik hoop weer wat van jullie terug te horen.

Mvg

Harry

Reputatie 7
Badge +4

Je bent een topper @k.eenschoten, merci! Ik heb gelijk gekeken, maar ik zie enkel een e-mail waarin je feedback aangeeft, klopt dat? Dit gaan we zeker meenemen. Ik kan je al wel zeggen dat de Belgische zenders toegevoegd zijn aan TV Anywhere en Terugkijken is nu ook mogelijk. De foto’s daarentegen over bovenstaand issue zie ik zelf nog niet terug. Ik zorg graag dat de foto’s verder worden doorgezet als deze binnen zijn! 💪

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @k.eenschoten, fijn om te lezen! Ik ook. 🎈

Ik kan me jouw reactie voorstellen. Echter heeft mijn collega aangegeven zelf dit scenario niet te herkennen en hoort hij dit voor het eerst. Vandaar dat wij graag een video willen zien, zodat dit gereproduceerd kan worden. Als dit niet lukt, dan geef ik dat uiteraard gewoon aan bij mijn collega en kijk ik hoe we dit op een andere manier kunnen achterhalen. 

Reputatie 2

Hallo Lisa, het was een verrassing die nieuwe afstandsbediening maar heeft het probleem niet opgelost, alleen bladeren in de gids door middel van de pijltjes toets gaat beter, er is alleen een probleem bijgekomen als ik van het ene kanaal naar het andere wil gaat het beeld stilstaan en moet ik eerst weer naar een ander kanaal om hem aan de praat te krijgen en dit ligt niet aan de nieuwe afstandsbediening hij deed dit ook al met de oude?

Alvast maar weer bedankt ik hoor wel weer van je,

Groetjes Harry

Reputatie 7
Badge +4

Hi @k.eenschoten, sorry dat wij al vaker om nieuwe filmpjes bij jou hebben moeten vragen! Als ik een monteur voor je kon aansturen om hier naar te kijken, dan had ik dat heel graag gedaan. Echter moet de technische dienst eerst het probleem kunnen reproduceren om vast te stellen wat er precies aan de hand is. Ik geef dus enkel door wat de technische dienst momenteel nog nodig heeft. Als het toch lukt om dit te delen, dan zou dat echt heel fijn zijn. Heel erg bedankt voor de moeite! 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @k.eenschoten,

Ik geloof niet dat ik de vraag helemaal begrijp? Gaat het om een nieuwe box ter vervanging van je huidige? Kun je iets meer verduidelijken, want dan kunnen we hier beter met je meedenken. Krijg je een foutmelding? We horen het graag van je, want dan kunnen we meedenken richting een oplossing. 

Reputatie 2

Maar het gaat niet over anywhere hoor maar over het opnemen van Duitsland en België en Viaplay op een normaal kanaal.

Mijn dank is groot als het lukt

Mvg

Harry

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @k.eenschoten, uit je tekst maak ik op dat je de Entone Amulet 515 (harddiskrecorder) hebt, klopt dat? Het kinderslot kun je via de volgende pagina instellen: Kinderslot instellingen. Ik mis je exacte vraag nog, net als wat @Seccie aangeeft. Als je iets specifieker kunt zijn, pak ik het direct voor je op! 😊👍