Beantwoord

amino valt uit

  • 27 May 2023
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 2
  • is een King Poster
  • 37 reacties

Beste,

een vreemd gedrag, al enige tijd maar nu neem ik de moeite hiervan melding te doen, elke dag tussen 16:00 en 16:30 valt de animo uit, hij schakelt zichzelf dus uit!
aanzetten geeft daarna voor de rest van de dag geen probleem.

v.a 08:00 tot uitvallen luisteren wij naar radiozenders.

ik heb al gekeken of er ergens een melding te vinden is dat de box standaard een instelling heeft dat hij na n-uur uitvalt, niets gevonden.

is er een reden te geven?
Ron

icon

Beste antwoord door SunP 28 May 2023, 17:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @SunP, heel goed dat je hier een topic voor aanmaakt, ik geef je graag het verlossende antwoord! Tegenwoordig schakelt de TV Box zichzelf na 8 uur uit, wat precies overeenkomt met de tijdstippen die je opnoemt. Geen zorgen met één enkele aanraking van welke knop dan ook op de afstandsbediening zal de timer zich resetten waardoor de TV Box gewoon door blijft spelen.

Hiermee is dit mysterie voor je opgelost!

Reputatie 2

Hoi @SunP, heel goed dat je hier een topic voor aanmaakt, ik geef je graag het verlossende antwoord! Tegenwoordig schakelt de TV Box zichzelf na 8 uur uit, wat precies overeenkomt met de tijdstippen die je opnoemt. Geen zorgen met één enkele aanraking van welke knop dan ook op de afstandsbediening zal de timer zich resetten waardoor de TV Box gewoon door blijft spelen.

Hiermee is dit mysterie voor je opgelost!

 

Cal,

Dank voor je reactie.

Vreemd, dat de leverancier oordeelt hoe lang een apparaat aan mag staan. Had wel bij de specs vermeld mogen worden.

Oke. ik weet het en hou er rekening mee.

Dank

Reageer