Beantwoord

Andere TV box krijgen?

  • 21 January 2021
  • 11 reacties
  • 325 Bekeken

Reputatie 1

Hi!, ik las onlangs iets op dit forum dat er updates kwamen voor een nieuwe TV box, waarmee je ook kunt live pauzeren etc. Ik kom er niet helemaal uit of wij nu ook deze update krijgen, we hebben volgens mij een Etone Box. Zo'n zwart vierkant klein kastje met Tmobile logo linksboven erop.

Mocht dit niet zo zijn, zouden we een nieuwe box kunnen krijgen die dit wel ondersteund?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 23 January 2021, 16:22

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Mxtchhel,

Welk type tv box heb je precies? Je kunt dat lezen onderop het kastje. Zodra je bent overgezet op het nieuwe tv platform kan je inderdaad ook live tv pauzeren.

Mvg. Marcel

Reputatie 7
Badge +16

Zoals @Marcel MCi terecht aangeeft, kun je op het nieuwe platform live TV pauzeren. Ik zie dat je de combinatie Zyxel + Aria 610x TV Box thuis hebt staan. Daarom heb ik goed nieuws voor je: indien jij dit wilt, kan ik je overzetten op T-Mobile TV (het nieuwe platform). Dit proces neemt ongeveer twee weken in beslag. Lijkt je dit wat? Laat het me dan weten, ik zorg ervoor dat je dan omgezet wordt! 😊

Stay safe en een goed weekend toegewenst!

Reputatie 7
Badge +1

Ook als je nog op het oude platform zit kun je live tv pauzeren dit geldt voor bijna alle zenders en zeker voor de belangrijkste, heb hier nog de oude Entone 510 op het oude platform

Reputatie 1

Zoals @Marcel MCi terecht aangeeft, kun je op het nieuwe platform live TV pauzeren. Ik zie dat je de combinatie Zyxel + Aria 610x TV Box thuis hebt staan. Daarom heb ik goed nieuws voor je: indien jij dit witl, kan ik je overzetten op T-Mobile TV (het nieuwe platform). Dit proces neemt ongeveer twee weken in beslag. Lijkt je dit wat? Laat het me dan weten, ik zorg ervoor dat je dan omgezet wordt! 😊

Stay safe en een goed weekend toegewenst!


Ah okay, bedankt! Dan weet ik dat. Voordat je iets overzet, moet ik vragen vanuit huis (sinds m’n moeder betaald voor het abonnement) of er extra kosten hieraan verbonden zijn, zo ja hoeveel. In overleg kan ik dit met haar overleggen en kan ik het daarna doorgeven aan jou.

 

En krijg je dan een andere box of wordt de huidige geupdate?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Mxtchhel, heel graag gedaan! De maandprijs voor het reguliere abonnement blijft hetzelfde. Het verschil is dat je met T-Mobile TV de keuze hebt om Cloud Opnemen toe te voegen aan je abonnement. Dit kost € 5,00 per maand - ongeacht het aantal TV Boxen.

De box die jullie thuis hebben staan, blijft gewoon werken, dus er verandert fysiek gezien niets. Succes met de keuze, als je moeder vragen heeft, laat het gerust weten! 😄

 

Reputatie 1

Ah Hi Jason!

Zet hem dan maar over op T-Mobile TV, wel zonder het Cloud opnemen dan, want dat doen we toch nooit :P

Bedankt voor de snelle en fijne informatie!

Reputatie 7
Badge +16

@Mxtchhel Dat zal ik meteen in orde maken! Een bevestiging hiervan sturen we je per e-mail. Ook ontvang je straks nog een SMS en e-mails ten aanzien van de omzetting. Dit zal in het laatste stadium zijn, enkele dagen voordat je overgezet wordt. 

Heel graag gedaan en veel plezier straks! 😄

Sinds de update werkt mijn etone  515b box niet goed meer. Als ik de tv uitschakel dan geeft hij geen klok meer aan maar 2 punten. Als ik de andere dag hem weer inschakel geeft hij eersr aan geen netwerkverbinding na uitschakelen en weer aanzetten us het goed. Vind het ook jammer dat RTL television Duitsland niet meer opgenomen jan worden.

Voor de update werkte alles goed. Heb de box al meerdere keren gereset.

Hoop dat ik hier een goed antwoord op krijg.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Atiehenk, goed dat je dit deelt! Ik wilde meteen checken of ik jouw TV Box kan omwisselen voor een nieuw en ander exemplaar zodat je hier geen last meer van hebt. Wel wilde ik je eerst aanbieden om mogelijk na te denken over een verlenging, of minimaal het aanbod van mijn collega's aanhoren. Je stapt dan namelijk over op onze nieuwe prijsplan, krijgt een mooie korting en krijgt dan meteen een nieuwe TV Box toegestuurd wanneer je daarom vraagt. Is dit iets wat je wilt proberen? Hoor dan het aanbod van mijn collega's via 0800-0419. Mijn collega's staan voor je klaar!

Wil je dit niet? Geef het mij dan aan. Ik kijk dan meteen verder hoe we dit euvel kunnen oplossen!

Hi @Atiehenk, goed dat je dit deelt! Ik wilde meteen checken of ik jouw TV Box kan omwisselen voor een nieuw en ander exemplaar zodat je hier geen last meer van hebt. Wel wilde ik je eerst aanbieden om mogelijk na te denken over een verlenging, of minimaal het aanbod van mijn collega's aanhoren. Je stapt dan namelijk over op onze nieuwe prijsplan, krijgt een mooie korting en krijgt dan meteen een nieuwe TV Box toegestuurd wanneer je daarom vraagt. Is dit iets wat je wilt proberen? Hoor dan het aanbod van mijn collega's via 0800-0419. Mijn collega's staan voor je klaar!

Wil je dit niet? Geef het mij dan aan. Ik kijk dan meteen verder hoe we dit euvel kunnen oplossen!

Jammer ik probeer al 2 dagen kontakt te krjjgen met de klantenservice, maar krijg steeds een bandje dat het druk is en dat ik het later nog eens moet proberen. Zo krijg ik dus mijn klacht dus niet behandeld. Kan er dus niet gewoon een nieuwe box opgestuurd worden.

Henk

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Atiehenk, onze Klantenservice heeft vanmorgen een omruiling voor je aangevraagd zie ik - dat is fijn! Heel veel plezier met de nieuwere TV Box straks. De Amulet mag na aansluiting van de nieuwere box naar een milieustraat gebracht worden - deze hoeft niet meer geretourneerd te worden.

Reageer