Beantwoord

Android tv tv app geeft zwarte vlakken en nogmeer opmerkingen

  • 11 February 2022
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Goedendag,

Ik heb een aantal opmerkingen: Ik bezit een Philips 806 Android tv Ik heb nu continu dat mijn beeld in de T-Mobile tv app kort zwart wordt. Bij met name RTL 4. Hierdoor kan ik niet rustig tv kijken. Ik heb gelukkig nog de settopbox maar daarop gewoon goed beeld, maar het geluid via de settopbox is geheel anders dan via de tv.

 

Verder de volgende problemen

 

- bij  aanzetten T-Mobile tv is de zender zwart en is er wel geluid pas na naar volgende zender schakelen en weer terug doet die het, 

- Zoals aangegeven beeld gaat af en toe op kort opzwart tijdens kijken (ongeveer 1 seconde elke keer).

- bij pauzeren en erna weer drukken op play speelt die iets versnelt af, daar zit een bug in. 

 

- Geluid via de tv app is beter dan via de settopbox.

 

Wat ik heb gedaan, kabels uit modem gehaald, modem uit en aan gezet, tv volledig uit en spanningsloos gehad. 

 

Hebben we meer dit probleem??

 

Valt dit op te lossen? Zoja in welke termijn? 

 

icon

Beste antwoord door Boris 12 February 2022, 13:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hi @williew91 ,

Gisteravond zijn er enkele problemen geweest met het tv signaal. Deze zijn afgelopen nacht opgelost met een fix. Ervaar jij een verbetering in het signaal? Ik hoor het graag van je. 

Hoi

Helaas is het probleem niet volledig opgelost, bij pauzeren en erna starten speelt hij in de T-Mobile tv app het toch nog iets versnelt af.

 

 

 

 

 

Reputatie 7

Hi @williew91, thanks voor jouw snelle terugkoppeling! Soms start de App niet goed op en is het verstandig om de App opnieuw op te starten. Dit doe je als volgt:

Android & Google apparaten

  1. Devices > instellingen
  2. Apps > gedwongen stop
  3. De app zal nu afsluiten. Je kan de App opnieuw openen in het Home-scherm.

Samsung apparaten 

  1. Houd de knop Back ingedrukt op de afstandsbediening. De app zal nu afsluiten. Je kan de App opnieuw openen in het Home-scherm.

Mocht dit het issue niet verhelpen, zou jij de App dan eens willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Ik hoor graag van je of na deze stap alles weer werkt zoals het hoort, want ik wil dat alles perfect bij je werkt! ☘️