Beantwoord

Apple tv afstandsbediening iOS 15

  • 21 September 2021
  • 10 reacties
  • 295 Bekeken

Reputatie 1

iOS 15 is net uit. Hiermee is de app voor de afstandsbediening van de Apple TV ge-update. Er zijn nu onder andere knoppen om van kanaal te wisselen. En een knop die op een menu lijkt. Wordt de apple tv app van t mobile binnenkort ge-update om gebruik te kunnen maken van deze knoppen? 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 4 October 2021, 09:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7

Hi @Fadyy, dankjewel dat je dit hier aanstipt! Ik wil dit graag neerleggen bij onze technische dienst om hierop terug te komen. Hier heb ik alleen nog de volgende gegevens voor nodig ter aanvulling. Kan je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Daarnaast hoor ik ook graag van je welk Apple apparaat jij tot je beschikking hebt. Als jij dit aan mij kan doorzetten, dan ga ik gelijk voor je aan de slag. Weet dat het onderzoek vervolgens meerdere dagen kan duren totdat dit volledig is afgerond! 💪

Reputatie 1

@Lisa heb een bericht gestuurd. Ik gebruik een iPhone 12 mini met iOS 15. En Apple TV 4K met tvOS 15

Reputatie 7

Hi @Fadyy, helemaal super dat je mij zo snel hebt voorzien van een privébericht en de overige informatie hebt doorgezet! Merci hiervoor. Zojuist heb ik je privébericht beantwoord, omdat ik jammer genoeg met deze gegevens niet verder voor je aan de slag kan. Als jij hier op terug kan komen, dan dien ik direct het verzoek in! 😁

Reputatie 7

Hi @Fadyy, dankjewel voor je aanvulling in je laatste privébericht! Ik heb zojuist het verzoek ingediend bij onze technische dienst en houd dit graag voor je in de gaten. Ik hoop dat ik je hier snel meer over kan vertellen. Mocht jij ook nog andere vragen hebben, stel die dan gerust! 

Reputatie 7

Hi @Fadyy, zoals beloofd heb ik een oogje voor je in het zeil gehouden! Ik heb een terugkoppeling gekregen van mijn collega's van de technische dienst. Het blijkt namelijk dat de nieuwe iOS 15 jammer genoeg niet goed werkt met AppleTV. Er lopen momenteel acties voor om tot een nieuwe update te komen. Ik kan je alleen niet meegeven wanneer er een update komt, maar weet dat hieraan wordt gewerkt! Weet jij voor nu voldoende? 💪

 

iOS 15 is net uit. Hiermee is de app voor de afstandsbediening van de Apple TV ge-update. Er zijn nu onder andere knoppen om van kanaal te wisselen. En een knop die op een menu lijkt. Wordt de apple tv app van t mobile binnenkort ge-update om gebruik te kunnen maken van deze knoppen? 

 

@Lisa, zou je mij ook mee kunnen nemen in jouw onderzoek bij de technische dienst om hierop terug te komen?  Heb je daarvoor nog de volgende gegevens voor nodig ter aanvulling?

postcode,

huisnummer,

geboortedatum en

de laatste vier cijfers van mijn IBAN?

 

Ik heb een Apple TV 4K (2021) met Siri remote, een Apple TV 4K met gewone remote en een Apple TV HD met gewone remote. Mijn TV is een Philips 55OLED856/12. 

 

 

 

Reputatie 7

Hi @kvh65, helemaal super dat je jouw gegevens hebt doorgezet! Aan de hand van jouw e-mailadres heb ik je profiel kunnen vinden, dus ik heb alle informatie die ik nodig heb. Zoals ik hierboven aangaf, heeft de technische dienst eerder aangegeven dat de nieuwe iOS 15 jammer genoeg niet goed werkt met AppleTV. Onlangs heeft er een nieuwe update plaatsgevonden, dus ik had verwacht dat dit hierin zou zijn aangepast. Ik heb dan ook het verzoek ingediend bij de technische dienst en houd dit nauwlettend voor je in de gaten. Zodra hier wat uitrolt, dan deel ik dat gelijk met je. Hopelijk kan ik je snel meer duidelijkheid geven! 💪

Dank je wel voor de goede zorgen @Lisa !

 

 

Reputatie 7

Hi @kvh65, heel graag gedaan! Ik heb zojuist ook al in een ander topic gerefereerd naar het topic waarin al jouw punten gebundeld zijn. Graag wil ik dat topic ook hier plaatsen, om aan te geven dat ik in het onderstaand topic terugkom op al jouw punten inclusief het bovenstaande punt. Zo houden we de communicatie mooi overzichtelijk op één en dezelfde plek: 

Wij zijn dit voor je aan het uitzoeken! 😁

Hi @kvh65, heel graag gedaan! Ik heb zojuist ook al in een ander topic gerefereerd naar het topic waarin al jouw punten gebundeld zijn. Graag wil ik dat topic ook hier plaatsen, om aan te geven dat ik in het onderstaand topic terugkom op al jouw punten inclusief het bovenstaande punt. Zo houden we de communicatie mooi overzichtelijk op één en dezelfde plek: 

Wij zijn dit voor je aan het uitzoeken! 😁

Dank je @Lisa