Apple TV App : Bediening een drama.

  • 16 January 2023
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 1

Hoi,

Ik heb nu een aantal maanden T-Mobile Internet en TV. Internet gaat doorgaans vrij goed, maar de Apple TV App is een waar drama.

Naast de problemen zoals “  Afspelen gestopt” spontaan ( waar anderen ook over klagen ) erger ik mij het meeste aan de bediening.

Heb zelfs de nieuwste Apple TV gekocht met een nieuwe remote, hopende dat dat beter zou gaan, maar mispoes. Telkens als ik van zender wil veranderen en het touchpad aanraak krijg ik meteen al de roze balk van het terugscrollen ( terugkijken ) onderin beeld. Dan moet ik wachten tor die weg gaat om daarna een nieuwe poging te doen om met het swipen naar een ander kanaal te gaan.

Verbeteringsvoorstel :
Op de meeste Apple TV Remotes zit een PLAY/PAUSE knop. Alle andere apps werken daarmee, behalve T-Mobile TV App. Die moet het weer anders doen…. :(

Kunnen de programmeurs alstublieft eindelijk die app eens updaten ??
Hier is echt niet mee te werken. Door de touchpad en de pause/scroll instelling is de App nutteloos geworden en kijk ik nauwelijks nog TV.  Jammer dat het zo moet…


 


2 reacties

Reputatie 7

Hi @Peerke1964, heel erg bedankt dat je hiervoor opnieuw aanklopt en jouw feedback met ons blijft delen! Zoals ik ook in het andere topic heb aangegeven, stellen wij het enorm op prijs als je dit bij ons aanstipt. Ik ga zorgen dat dit punt terechtkomt bij de specialisten, zodat er hopelijk snel een nieuwe versie van de App volgt. Sorry voor deze ervaring!  

Mee eens niet gebruiks vriendelijk. Als je geluk hebt werkt vegen over de grote button nog wel.
Laten we de buttons simple houden.
Click omhoog en click omlaag simple van zender wisselen.
Click links voor de TVgids en daarin gewoon click omhoog of omlaag links recht en centraal de bevestiging.
Centraal button om in het menu te komen.
en idd pauze = pauze.
ik kan trouwens wel favoriete zenders selecteren maar kan niet bij de optie menu komen om de filter te activeren (laatste model apple TV remote  met laatste versie van Apple TV box).

indien gewenst test ik de nieuwe versie  (hopenlijk snel) met liefde uit.  Wel jammer dat dit juist op de apple niet intuitief werkt. Bij goed verkende versie is dit denk ik een hele grote doelgroep.

PS.  kan het op de website duidelijker vermeld staan dat voor de Macbook er geen app bestaat maar de TV URL gebruikt moet worden.
 

Reageer