Beantwoord

Apple TV - Cloud opnames stoppen te vroeg, uitval tijdens programma's

  • 28 October 2022
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

Reputatie 1

Terugkijken op de T-mobile app via apple TV is een ramp. Teveel uitval tijdens een programma of stopt voor het einde van een programma. maw Ze ziet nooit het einde van een progamma, hebben meer mensen hier last van?

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 30 October 2022, 15:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@sjeffieb Daar gaan we iets aan doen! Wat betreft het te vroeg stoppen van de opname. Je kunt extra tijd instellen bij je opname. De opname zelf houdt namelijk rekening met de tijd dat het programma zou moeten uitzenden. Wanneer dit uitloopt, kan het zo zijn dat je een deel mist. Wanneer je de opname inplant, kun je kiezen voor 5 minuten of 10 minuten extra tijd. Dan moet het zeker weten lukken! Wat betreft de uitval tijdens een programma, kan dit te maken hebben met jouw internetverbinding. Merk je ook problemen op andere apparaten wanneer dit gebeurt? En heb je de tv verbonden via wifi of een bekabelde verbinding? 

Reputatie 1

@Demi 

Hoi Demi, dank je wel voor je bericht. Ik heb problemen met het terugkijken van een uitzending.
Bijna bij het einde van een uitzending, stopt altijd de uitzending. Het loopt nooit door, is het bovenstaande oplossing ook hier van toepassing?
Ik heb bekabelde Apple TV, btw

Alvast dank

Reputatie 7
Badge +8

@sjeffieb Als het om een Cloud opname gaat, dan jazeker! Is het alleen terugkijken nadat het programma ook daadwerkelijk is afgelopen of tijdens het programma (begin gemist)? In dat geval kun je geen extra tijd instellen. Wat natuurlijk wel kan, is het programma dat erna begint ook terug kijken. Dan begint deze namelijk nog bij het laatste stukje van het vorige programma! 😁

Reputatie 1

@Demi Dank je wel voor je informatie.

Reageer