Baby TV op Chromecast met Google TV

  • 10 January 2022
  • 10 reacties
  • 227 Bekeken

Sinds ±2 weken zijn Baby TV en Duck TV niet meer te zien op Google/Android TV (Chromecast met Android TV) of als cast naar een Chromecast. Voorheen werkte dit wel.

Chromecast met Google TV & T-Mobile TV app
Overige zenders werken naar behoren. 
Als ik naar Baby TV overschakel wordt een actueel beeld geladen en daar blijft het bij.

Al T-Mobile TV app al geherinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat.
 

TV Anywhere App op Android Telefoon (Pixel 6 of LG G8)
Alle zenders werken naar behoren (inclusied Baby TV en Duck TV
Casten van een van de overige zenders naar een Chromecast device (meerdere uitvoeringen) werkt Prima
Casten van Baby TV of Duck TV resulteert in oneindig laden (met T-Mobile Scherm) 

 

 

Iemand een idee waar dit aan kan liggen en of ik hier zelf nog wat aan kan doen?

 

 


This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ConradM, van harte welkom op de Community!

Kun je het e-mailadres waarmee je aangemeld bent bij T-Mobile voor thuis in jouw profiel plaatsen in plaats van het e-mailadres dat er nu staat? Dan kan ik je klantprofiel inzien en een onderzoek starten ten aanzien van het ontbreken van Duck TV en Baby TV op Android TV.

Om alvast wat extra inzicht te krijgen in belangrijke data, stel ik je een paar vragen vooraf:

  • Welke software versie is jouw Android TV?
  • Werkt het wel wanneer je in de browser op de Chromecast/Android TV naar de webversie van TV Anywhere gaat?
  • Krijg je een specifieke foutmelding te zien bij Duck TV?

Alvast bedankt voor je medewerking!

Jason, bedankt voor je reactie, hieronder antwoord op je vragen;

 

Kun je het e-mailadres waarmee je aangemeld bent bij T-Mobile voor thuis in jouw profiel plaatsen in plaats van het e-mailadres dat er nu staat? 

Ik zou dit met alle liefde doen maar kan nergens in mijn profiel een e-mail adres wijzigen. Heb wel het thuis klantnummer ingevuld, is dit voldoende of is het handiger om even een nieuw account, gelinkt aan ons thuis account aan te maken? 

 

Welke software versie is jouw Android TV?

Android TV OS Version: 10
Android TV security patch level: October 5, 2021
Kernel version: 4.9.180 (#1 Wed Sep 22 16:57:17 UTC 2021
Android TV OS build: QTS1.210311.036.7814738

Cast Firmware: 1.56.276477

 

Werkt het wel wanneer je in de browser op de Chromecast/Android TV naar de webversie van TV Anywhere gaat?

Chromecast met Google TV heeft (helaas) geen webbrowser

 

Krijg je een specifieke foutmelding te zien bij Duck TV?

Nee, alleen bevroren beeld

 

Ik hoop dat dit helpt om het onderzoek uit te voeren, ik hoor graag van je.

 

 

Reputatie 7

Hi @ConradM, top dat je zo snel een terugkoppeling hebt gegeven! Geen probleem, dan zou ik je graag om het volgende willen vragen. Kan je mij een privébericht sturen met daairn je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan duik ik gelijk in jouw profiel om met je mee te kijken. Als jij nog op de volgende informatie terug zou kunnen komen, dan dien ik graag een verzoek in bij de technische dienst. Ik wil namelijk dat dit issue op beide Apps zo snel mogelijk wordt verholpen:

  • Heb jij zowel de TV Anywhere App als de T-Mobile TV App al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
  • Welk type tv en afstandsbediening heb je precies? 

Als jij dit aan mij kan doorgeven, dan heb ik alles om de hulp in te schakelen van onze technische dienst! Thanks alvast voor de moeite. Ik hoop dat ik hier heel snel een oplossing voor kan vinden! 😊

Hi Lisa,

Dank voor je reactie, Ik heb je een PB gestuurd met adres en verificatie gegevens., hieronder nog even (voor compleetheid) de antwoorden op de technische vragen.

Voor zover relevant
TV: Samsung UE40HU6900 - Geen AB

Relevanter:
Chromecast met Google TV met originele AB

Heb zojuist de app op m'n telefoon ook even opnieuw geïnstalleerd, maar casten lukt nog steeds niet (stream draait gewoon op telefoon, maar op een Chromecast device blijft hij laden.

 

Hoop dat je hier  wat verder mee komt.

 

Reputatie 7

Hi @ConradM, zojuist heb ik je ook van een reactie voorzien in het privébericht! Heel fijn dat je alle gegevens hebt doorgezet, zo heb ik zojuist het verzoek in kunnen dienen bij de technische dienst. Ik ga dit de komende tijd voor je in de gaten houden, zodat ik alle updates met je kan delen. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat het onderzoek succesvol is afgerond. Als je tot die tijd nog andere vragen hebt, laat het dan zeker aan mij weten. Hopelijk kan ik je aankomende week verblijden met goed nieuws! 🎈

Reputatie 7

Hi @ConradM, graag wil ik je van een korte update voorzien! Ik houd dit onderzoek nog steeds goed in de gaten. Het blijkt gecompliceerder te liggen en is dan ook doorgezet naar onze IT afdeling. Het kan hierdoor wat langer duren voordat ik je van een update kan voorzien, maar weet dat er volop aan wordt gewerkt. Ik houd je op de hoogte!

Reputatie 7

Hi @ConradM, graag wil ik je via deze weg nog even laten weten dat er nog steeds volop aan dit issue wordt gewerkt! Ik kan nog geen concrete update met je delen, maar ik blijf het onderzoek in de gaten houden. Excuses voor de vertraging!

Reputatie 7

Hi @ConradM, graag wil ik je via deze weg laten weten dat het issue is opgelost door onze IT-afdeling! Merk jij dit inmiddels ook? Ik hoor het heel graag van je! ☘

Hi @ConradM, graag wil ik je via deze weg laten weten dat het issue is opgelost door onze IT-afdeling! Merk jij dit inmiddels ook? Ik hoor het heel graag van je! ☘

Hi @Lisa ,  Bedacht me net opeens dat ik je helemaal vergeten ben een status update te geven, maar het probleem is opgelost, ook netjes gebeld door een van je collega's om te melden dat het gelukt was. Dus allemaal super geregeld!! Tnx voor je hulp.

Reputatie 7

Hi @ConradM, geen probleem! Ik vind het al super dat jij dit nu laat weten, dankjewel hiervoor. Yay, top om te lezen! Dan wil ik jou voor nu een hele mooie week wensen en weet dat je hier altijd mag aankloppen! 😁