Beantwoord

BBC 3 tv box

  • 27 September 2022
  • 30 reacties
  • 393 Bekeken

Reputatie 2

Waarom kan je BBC 3 wel op de T-Mobile app zien en niet op de TV BOX?

icon

Beste antwoord door Lisa 27 September 2022, 15:52

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 7

Hi @burekap, het bovenstaande is de uitkomst van het onderzoek! Het is dus een gegeven, maar gelukkig kun je de zender wel op de Smart TV App bekijken. Zo hoef je het programma dus gelukkig niet te missen in de avonduren. 

Reputatie 2

Niet helemaal want op de TVBOX zie je wel de TV GIDS van BBC 3 maar geen beeld? Waarom moet het zolang duren bij de technische dienst komen niet gauw met antwoord.

Reputatie 7

Hi @burekap, excuses voor alle verwarring! Ik heb hier nog eens met één van onze tv-specialisten naar gekeken en er hoeft hier inderdaad geen monteur voor langs te komen. Ik kan je laten weten wat dit probleem veroorzaakt. Jij hebt een DSL verbinding en kijkt dan altijd naar de WBA-stream die wij van KPN ontvangen. Op deze zender is 's avonds geen uitzending, maar op de variant die wij zelf leveren wél. Dat verklaar het verschil. Het is dus een gegeven en kan niet opgelost worden, sorry daarvoor. Gelukkig weet je zo wel de oorzaak hiervan. Is jouw vraag zo beantwoord? 🎉

Reputatie 7
Badge +16

@burekap We snappen dat je het graag in één keer opgelost wilt hebben, dat willen wij ook. Juist daarom komt de monteur langs. Ik heb het idee dat je niet helemaal zeker bent van onze deskundigheid en wil je vragen om ons te vertrouwen hierin. Al onze moderators zijn zeer ervaren en deskundig en begeleiden iedereen door de juiste stappenplannen heen. Indien een stappenplan dan aangeeft dat een monteursbezoek dé oplosmethode is, dan kunnen we daar zeker van uitgaan - zeker als de technische dienst ook tot deze conclusie gekomen is! 😄

 

Reputatie 2

Oja Fribus vroeg het ook al een keer voor twee maanden terug.

Reputatie 2

Wat wil de monteur dan doen de signaal is goed het ligt bij de Technische dienst van T-Mobile op de APP doet het wel BBC 3 gisteravond nog gekeken maar op de TV BOX de Grote C. Maar anders laat maar.

Reputatie 7

Hi @burekap, excuses voor de verwarring - ik dacht dat onze technische dienst het op afstand kon oplossen! Echter is dit niet het geval en kan enkel een monteursbezoek dit probleem verhelpen. Dus het is noodzakelijk om deze afspraak in te plannen. 

Reputatie 2

Om een monteur langs te sturen helpt niet de signaal is goed dat is het niet. Omdat het op de app wel werkt en op de tvbox niet dan ligt het bij jullie. De technische dienst zou beter `s avonds kunnen kijken tussen 20.00 uur en 04.30 uur naar BBC 3 dan kunnnen ze het zien helpt niet met een monteur.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @burekap, tenzij het fysiek niet mogelijk voor jou is om een monteur langs te laten komen, zou ik je willen aanraden om toch een afspraak in te plannen. Onze monteursdienst is in dit geval op basis van een onderzoek aangestuurd en dit is dé manier om het probleem op te lossen. Alvast bedankt voor je medewerking! 😄

Reputatie 2

Graag geen monteur onderzoek door de Technische is beter ze kunnen het daar zien.

Reputatie 7

Hi @burekap, ik zie dat je geen afspraak hebt gemaakt met onze monteursservice! Ben je niet in de gelegenheid geweest om een afspraak in te schieten of is dit een bewuste keuze? Mocht je geen monteur langs willen hebben, dan hoor ik het graag. Dan vermeld ik dat namelijk en zet ik opnieuw een onderzoek uit naar onze technische dienst. Laat je dit aan mij weten? Ik respecteer elke keuze! 😊

Reputatie 2

Moet het zo lang duren om `s avonds te kijken naar BBC 3 op de APP en TVBOX `s avonds tussen 20.00 en 04.30 uur te kijken. Op de TVBOX zie je `s avonds na 20.00 uur de C van CBBS?

Reputatie 7

Hi @burekap, ik zie dat je nog een afspraak dient in te schieten met onze monteursservice! Het probleem is in dit topic helemaal helder en een monteur is aangestuurd om dit voor je te fixen. Heb je al geklikt op de afspraaktool? Hopelijk is er snel een plekje vrij in de agenda. 

Reputatie 2

Wel BBC 3 op de app niet op de TV BOX een grote C van CBBC op de TV BOX.

Reputatie 7

Hi @burekap, yes dit heb ik ook zo doorgegeven aan mijn collega! De monteur gaat hier dan ook verder in duiken. Mijn collega heeft trouwens laten weten dat je zelf tegen de monteur kunt zeggen dat je enkel een euvel ervaart op de tv in plaats van dat alle diensten zijn uitgevallen. De aanstuurtekst kon mijn collega achteraf niet meer veranderen naar de monteur. Is het inmiddels al gelukt om een afspraak in te schieten? 💪

Reputatie 2

Je kan overdag de BBC 3 niet zien alleen in de avond van 20.00 uur tot ongeveer 04.00 a 04.30 te zien NL tijd.

Reputatie 7

Wat heerlijk dat je momenteel op vakantie bent @burekap! Goed om te weten, want dan koppel ik terug aan mijn collega dat de monteur enkel voor tv hoeft langs te komen. Geniet nog van je vakantie! 🎈

Reputatie 2

Oja ik ben op vakantie heb alles van het stroom gehaald vandaar dat je ziet dat ik niet online ben volgende maandag wel weer.

Reputatie 7

Hi @burekap, dankjewel voor deze aanvulling! Ik wil je graag laten weten dat mijn collega van de technische dienst het onderzoek zojuist heeft afgerond. Zij heeft aangegeven dat je op dit moment helemaal geen diensten hebt en dus heeft zij Guidion aangestuurd. Hierin heeft ze ook het tv issue dat je hier hebt beschreven benoemd. Zo kan dit ook meteen worden aangepakt als de monteur bij jou langskomt. Laat je het hier aan ons weten als je weer online bent en ook weer van BBC 3 kunt genieten op de TV Box? 💪

Reputatie 2

Het ligt niet bij mij maar de stream naar de tv box voor BBC 3 wel op de app en niet op de TV BOX dan staat er de C van CBBC en wel de tv gids op de tvbox zie ik wel wat er op is. De programma zie ik wel in de app?

Reputatie 7

Hi @burekap, perfect dat je dit nog kon laten weten en jouw gegevens kon doorsturen! Ik heb een verzoek voor je ingediend bij onze technische dienst. De aankomende dagen houd ik dit goed voor je in de gaten. Na het weekend ga ik kijken of er een update is uitgerold die ik met je kan delen. Zodra er iets bekend is, dan krijg je dat hier meteen van mij te horen. Hopelijk kan de technische dienst dit verder uitpluizen en oplossen. 

Reputatie 2

BBC 3 wel beeld in de App maar niet op de TV Box zie de C van CBBC en de tv gids op de TV BOX doet het wel.

Reputatie 2

Oja de tv gids kan je wel zien op de TV BOX van BBC 3 en ook op de app maar geen beeld alleen de C van CBBC op de tv box en wel beeld op de app.

Reputatie 2

Hallo Lisa de verbinding is prima geen klachten daar over. Dit is al een eerder langs geweest en had de zelfde vraag. BBC 3 is alleen in de avond te zien net als BBC 4 de App op smart tv geeft BBC 3 wel door en de TV BOX niet je kan nu ook niet zien naar BBC 3.

Reputatie 7

Hi @burekap, check - helemaal helder! Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan neem ik graag een kijkje in jouw verbinding. 

Reageer