Beantwoord

BBC4 en cloud opnemen


Ik heb mijn tv box met harddisk recorder omgewisseldvoor een nieuwe tv box en cloud opnemen. Cloud opnemen leek mij handig om ook tijdens vakanties opgenomen programmas te kunnen bekijken.

Iķ verwachtte dat ik alle zenders in de cloud kon opnemen, maar helaas is opnemen van BBC4 niet mogelijk. Ik kijk juist vaak naar BBC4 en nam ook regelmatig programmas op. Bovendien is het kunnen ontvangen van BBC4 ook de belangrijkste reden voor mjj om bij T-Mobile te blijven.

Wanneer maken jullie het mogelijk om ook BBC4 in de cloud op te nemen?

Ik was altijd zeer tevreden over T-Mobile Thuis, maar dit is een ontzettend grote teleurstelling geworden.

icon

Beste antwoord door Brian 6 May 2021, 16:27

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2

Moderator edit: bericht verwijderd → je hebt al een eigen topic aangemaakt met dezelfde strekking/hetzelfde bericht: Begrijp ik het nou goed: HD opnames niet mogelijk en oude opnames kwijt, want nieuw platform? | T-Mobile Community.

T-Mobile heeft heel lang het platform waarop lokale HDD opnames gemaakt konden worden in de lucht gehouden.  Alle nieuwe klanten worden al meer dan 2 jaar aangesloten op het nieuwe systeem met cloud recording. Nu is de fase aangebroken dat ze de klanten van oud naar nieuw brengen en helaas zijn nog niet alle zenders bereid cloud recording toe te staan. 

Klopt, want ik ben daar nu de dupe van. En ik ben niet de enige. Ik denk eerder dat het een geldkwestie is ipv onwil bij de zender. Want BBC 1 en 2 kan je wel in de cloud opnemen.

Reputatie 7
Badge +14

T-Mobile heeft heel lang het platform waarop lokale HDD opnames gemaakt konden worden in de lucht gehouden.  Alle nieuwe klanten worden al meer dan 2 jaar aangesloten op het nieuwe systeem met cloud recording. Nu is de fase aangebroken dat ze de klanten van oud naar nieuw brengen en helaas zijn nog niet alle zenders bereid cloud recording toe te staan. 

Inmiddels 2023 en vandaag over op oa Cloud opnemen en geen BBC4. Waarom niet gewoon lokaal opnemen op HD toe blijven staan bij zenders waar je niet in de cloud mag opnemen?

Reputatie 7

Hi @epia77, we breiden ons aanbod regelmatig uit en op onze website vind je het complete zenderoverzicht. Of en wanneer we BBC4 toevoegen aan Cloud Opnemen durf ik niet te zeggen maar als dit gebeurt dan zie je dat zekerterug in het overzicht!

Reageer