Beantwoord

Beeld en geluid van de zender Spike loopt niet synchroon



Toon eerste reactie

220 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Vandenbroekgo, heel erg bedankt voor de aanvulling! Ik ben in ieder geval heel blij dat de problemen met het live tv-kijken verholpen lijken te zijn. Nu gaan we de opnames nog aanpakken, want die horen het ook zonder problemen te doen. De opnames die op dat moment nog bezig zijn en daardoor niet te bekijken zijn, dat is een bug die gefixt gaat worden. Ik heb aan de tv-specialisten gevraagd of zij kunnen aangeven wanneer dit wordt verholpen.

Voor de opnames die al zijn afgelopen, ga ik een nieuw verzoek indienen. Kan je hiervoor nog aangeven op welk tijdstip je deze opname van Jinek terugkeek? En ervaar je dit enkel met programma's op RTL 4 of ook bij andere zenders? Ik ga hier voor je achteraan!

Helaas Lisa, Het klonk te mooi om waar te zijn. 

De opnamen lopen nog steeds vast. Zowel SBS 6 (Vandaag Inside) die op dat moment bezig was als RTL 4 (Jinek) die afgelopen was. Echt heel vervelend. 

De beelden op SBS6 lopen wél synchroon, tot nu toe….

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Vandenbroekgo, ik hoor het heel graag van je zodra je dit hebt kunnen testen! Fingers crossed. Anders ga ik namelijk direct weer aankloppen bij mijn collega's. 

Hi @Vandenbroekgo/@wybereen, ik hoop ontzettend dat ik jou kan verblijden zo vlak voor het weekend! Zojuist heb ik de tv-meeting gehad en de tv-specialisten hebben laten weten dat de issues op SBS6 sinds gisteren verholpen zouden moeten zijn. Zou je dit willen testen door een live uitzending te bekijken vandaag en door vandaag een nieuwe opname te maken? Ik hoop onwijs dat dit nu ook bij jou helemaal is gefixt. 

Ik hoop het ook, want gisteren avond stond mijn beeld weer stil en moest de stekker eruit om beweging in het geheel te krijgen. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Vandenbroekgo/@wybereen, ik hoop ontzettend dat ik jou kan verblijden zo vlak voor het weekend! Zojuist heb ik de tv-meeting gehad en de tv-specialisten hebben laten weten dat de issues op SBS6 sinds gisteren verholpen zouden moeten zijn. Zou je dit willen testen door een live uitzending te bekijken vandaag en door vandaag een nieuwe opname te maken? Ik hoop onwijs dat dit nu ook bij jou helemaal is gefixt. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @wybereen/@Vandenbroekgo, check - helemaal top dat je dit kon aanvullen! En ervaar je dit ook bij opnames die op dat moment al zijn afgelopen? Dan weten mijn collega’s van de technische dienst zeker dat zij ook daar dieper in dienen te duiken. We zijn ermee bezig en ik houd het onderzoek goed voor je in de gaten. Heel erg bedankt voor jouw medewerking en geduld! ❤

Voetbal inside en ook shownieuws worden live gekeken. Maar ook als ik de opnames kijk loopt het niet synchroon, dus dat maakt niet uit.  Vandenbroekgo

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Vandenbroekgo, heel erg bedankt! Mijn collega's zijn hiermee bezig. Kan je enkel nog aangeven of je Voetbal Inside als opname terugkeek of tijdens een live uitzending? Het klopt inderdaad dat je nog niet opnames terug kunt kijken die op dat moment nog bezig zijn. 

Ik wil je graag laten weten dat ik jou hier in dit topic verder ga voorzien van updates. Zo gaan we er samen voor zorgen dat je binnenkort echt probleemvrij bent! 

Hi @Vandenbroekgo, allereerst excuses voor de miscommunicatie! Mijn collega bedoelde dat wij in de algemene topics over het beeld en geluid dat niet synchroon liep, hebben laten weten dat dit euvel een tijd terug zou zijn opgelost. Omdat dit issue bij meerdere klanten speelde, hebben wij deze update in de algemene topics geplaatst en niet individueel met iedereen gedeeld. Dit was één van de algemene topics:

Omdat je aangeeft dat het bij jou nog speelt, wil ik zo snel mogelijk een nieuw verzoek voor je inschieten bij onze technische dienst. Kan je mij voorzien van concrete voorbeelden? Hiermee bedoel ik de datum, het tijdstip, de zender(s) en de programma's waarbij zich dit voordoet. Dan zorg ik dat mijn collega's hier opnieuw naar gaan kijken, want ik wil echt dat jij probleemvrij bent! ❤

Zoals ik in al mijn voorgaande berichten heb gemeld, is het probleem nog steeds niet opgelost. De voorbeelden heb ik gegeven. SBS6 voetbal inside heeft nog niet synchroon gelopen. Bij opnames staat beeld en geluid stil. Of is dat nog steeds niet mogelijk als het programma nog bezig is? De reset heb ik wederom uitgevoerd anders krijg ik helemaal geen beweging meer in mijn tv.

Hoe weet ik op welke topic ik moet kijken om te zien dat er veranderingen hebben plaatsgevonden en ik daarop kan reageren? Ik ben vanaf oktober nog niet probleemvrij geweest.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Vandenbroekgo, allereerst excuses voor de miscommunicatie! Mijn collega bedoelde dat wij in de algemene topics over het beeld en geluid dat niet synchroon liep, hebben laten weten dat dit euvel een tijd terug zou zijn opgelost. Omdat dit issue bij meerdere klanten speelde, hebben wij deze update in de algemene topics geplaatst en niet individueel met iedereen gedeeld. Dit was één van de algemene topics:

Omdat je aangeeft dat het bij jou nog speelt, wil ik zo snel mogelijk een nieuw verzoek voor je inschieten bij onze technische dienst. Kan je mij voorzien van concrete voorbeelden? Hiermee bedoel ik de datum, het tijdstip, de zender(s) en de programma's waarbij zich dit voordoet. Dan zorg ik dat mijn collega's hier opnieuw naar gaan kijken, want ik wil echt dat jij probleemvrij bent! ❤

Hoi @Vandenbroekgo,

Dank voor je bericht! De algemene problemen zijn inmiddels al een tijd opgelost, maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat jij geen problemen ervaart. Ik heb daarom direct de verbinding erbij gepakt en zie een mooie stream binnenkomen op de TV Box. Mocht je het nog niet hebben gedaan, raad ik nog een reset aan op het modem en de TV Box. We zien vaak dat deze het probleem doen oplossen.

 

En ik maar wachten totdat ik antwoord krijg van jullie kant, of heb ik dat verkeerd begrepen dat je via deze topic iets zou laten weten? Is het zo moeilijk om door te geven dat mijn probleem allang is opgelost, zodat ik meteen kan reageren? Laat nou eens weten wanneer ik die reset moet uitvoeren, of moet dat standaard iedere maand/week/dag gebeuren? Ik ben vanaf oktober al aan het sukkelen en ben er helemaal klaar mee. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Vandenbroekgo,

Dank voor je bericht! De algemene problemen zijn inmiddels al een tijd opgelost, maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat jij geen problemen ervaart. Ik heb daarom direct de verbinding erbij gepakt en zie een mooie stream binnenkomen op de TV Box. Mocht je het nog niet hebben gedaan, raad ik nog een reset aan op het modem en de TV Box. We zien vaak dat deze het probleem doen oplossen.

 

@Vandenbroekgo,

Thanks voor de gegevens! Ik heb ook jouw waarnemingen toegevoegd aan het onderzoek wat er is gestart. Mocht er een update mogelijk zijn betreft dit onderzoek, zal er een update worden gedeeld in de topics. Hartstikke bedankt voor je scherpe blik en feedback! 

Is er al iets bekend over een update/verbeteringen? Ik heb nog steeds problemen met vastlopen van beeld en geluid en het niet synchroon lopen. 

Reputatie 7
Badge +9

@Vandenbroekgo,

Thanks voor de gegevens! Ik heb ook jouw waarnemingen toegevoegd aan het onderzoek wat er is gestart. Mocht er een update mogelijk zijn betreft dit onderzoek, zal er een update worden gedeeld in de topics. Hartstikke bedankt voor je scherpe blik en feedback! 

@Vandenbroekgo Momenteel speelt hret probleem weer sinds een paar dagen. Het probleem is al in onderzoek, maar er zijn nog voorbeelden nodig. Zou je het voolgende met mij willen delen?

  • Welke zender/programma's ervaar je dit momenteel?
  • Datum en tijdstip van wanneer je het ervaart voor de betreffende zender/programma
  • MAC-adres van de TV Box waarop je dit ervaart

Alvast heel erg bedankt!

 

 

@demi, het probleem is nog niet weggeweest, althans bij mij niet. 

RTL 4 - 22:00uur beeld/geluid loopt niet synchroon.

Ander probleem: Opnames blijven stil staan, geluid gaat door. Programma is op tv al afgelopen.

MAC-adres: 5C:0F:FB:10:89:38 

Als het probleem is opgelost, is het dan mogelijk om mij daarvan op de hoogte te stellen zodat ik daarop kan reageren? Je schrijft dat het probleem sinds een paar dagen weer speelt. Dat vind ik vreemd omdat het bij mij al vanaf oktober speelt. Daarnaast is het fijn om op de hoogte te worden gehouden als er verbeteringen zijn aangebracht. 

Reputatie 7
Badge +6

@Vandenbroekgo Momenteel speelt hret probleem weer sinds een paar dagen. Het probleem is al in onderzoek, maar er zijn nog voorbeelden nodig. Zou je het voolgende met mij willen delen?

  • Welke zender/programma's ervaar je dit momenteel?
  • Datum en tijdstip van wanneer je het ervaart voor de betreffende zender/programma
  • MAC-adres van de TV Box waarop je dit ervaart

Alvast heel erg bedankt!

 

 

Hi @Vandenbroekgo, heel erg bedankt voor deze aanvulling! Het onderzoek is nog in volle gang, dus ik kan jammer genoeg nog niet de oplossing met je delen. Mijn collega's hebben geconstateerd dat dit probleem zich op alle commerciële zenders voordoet. De leverancier is momenteel druk bezig om samen met ons naar een oplossing te zoeken. Excuses voor het ongemak. Ik hoop dat de oplossing heel snel aan het licht komt, zodat alle zenders perfect synchroon lopen met beeld en geluid! 

Hi@Lisa, inmiddels zijn we weer een maand verder. Eigenlijk had ik gehoopt dat jij met nieuws zou komen. Je vraagt om te laten weten wanneer ik probleemvrij ben, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Een update van jou kant zou dus af en toe wenselijk zijn zodat ik weet dat jullie nog druk aan het oplossen zijn...

Reputatie 7
Badge +4

Hi @eelloe, ah check! Yes, dat had ik ook gespot. Het handige met de voucher is alleen dat je je GB's hierbij niet hoeft op te hogen. Dus ik hoopte dat dat het toch nog prettiger voor je zou maken. Mocht je je bedenken, laat het dan vooral weten.

Reputatie 1

@Lisa 

 

Heel erg aardig maar die vouchers gebruik ik niet ..

 

ik heb al onbeperkt bellen en internetten op mijn mobiel…

Reputatie 7
Badge +4

Hi @eelloe, ik had echt ontzettend gehoopt op een positieve terugkoppeling! Supert rot dat het zo bij je tegenzit, excuses daarvoor. Kan ik je nog van een extra Unlimited Data voucher voorzien? Die geef ik je met liefde. Weet dat zodra je online bent, ik direct met een vergoeding voor je aan de slag ga. Ik hoop echt dat je begin volgende week voor eens en altijd probleemvrij bent. 

Reputatie 1

@Lisa 

 

😡😡 monteur komt pas 12 juli ……

echt he ….. had hier echt nooit aan moeten beginnen …

 

op GSM gebied werkt alles van jullie wel maar op glasvezel gebied is het echt een DRAMA….

 

dus voorlopig GEEN TV GEEN RADIO GEEN INTERNET thuis ……

😡😡😡

Reputatie 1

@Lisa   

 

ik zal na de monteur kijken of alles opgelost is en hou jullie op de hoogte 

Met vriendelijke groeten 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @eelloe, jeetje dat is zeker niet fijn thuiskomen! Ik hoop dat je wel volop van jouw vakantie hebt genoten. Ik heb je in een privébericht direct van een 7-daagse Unlimited Data voucher voorzien. Wanneer je deze voucher activeert, hoef je niet tussentijds je GB's op te hogen, zoals bij een normaal Unlimited abonnement moet. Je kunt dan onbezorgd blijven internetten middels een hotspot. Excuses voor het ongemak!

Zodra alles weer up and running is, wil ik heel graag aan je vragen of je van het synchronisatie issue af bent. Hier is gisteren namelijk de eindfix voor gekomen. Als je dit na het bezoek van de monteur kan laten weten, dan kan ik aan de slag met een passende vergoeding van de afgelopen tijd. 

Reputatie 1

😢😭😭. Ben je een paar dagen weg …. Kom je thuis geen internet , geen tv …. Geen radio …

 

volgende week als Guidion een keer tijd heeft zal er wel een monteur komen kijken😡😡😡😡

Reputatie 7
Badge +4

Hi @eelloe, super dat je alvast één van de TV Boxen hebt geretourneerd! Dat hoop ik ook echt onwijs. Ik ga vandaag bij een tv-meeting weer de druk opvoeren over dit onderwerp. Dit moet echt gefixt worden! 

Reageer