Beantwoord

Beeld en geluid van de zender Spike loopt niet synchroon


Reputatie 3

Het viel mij op dat op de zender Spike het beeld en geluid niet synchroon loopt. Ik heb de standaard stappen (reset box etc) al doorgelopen maar dat helpt niet.

Het is al een tijdje zo en ik dacht eerst dat het aan een bepaald programma lag maar het blijkt bij meerdere programma's voor te komen. Bij andere zenders heb ik dit niet.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 10 October 2021, 17:28

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

220 reacties

Hi @Vandenbroekgo, ik ben heel blij dat het via deze weg toch lukt om van jouw opnames te genieten! Weet dat ik me jouw gevoel kan voorstellen. Zodra beide problemen zijn opgelost, dan ga ik kijken naar een passende vergoeding. Geef je mij een seintje wanneer je probleemvrij bent? 😊

Zal ik doen!

Reputatie 1

@Lisa   

 

ik zal na de monteur kijken of alles opgelost is en hou jullie op de hoogte 

Met vriendelijke groeten 

Hi @Vandenbroekgo, excuus - je contract loopt inderdaad over een maand af! Ik wil je sowieso aangeven dat ik een vergoeding in orde maak voor de problemen die je hebt ervaren, voordat je contract definitief is opgezegd. Heel fijn dat je toch nog dit voorbeeld hebt doorgezet, hier hebben we zeker iets aan. Als je deze niet zou willen verwijderen, dan gaat de technische dienst hier meteen mee aan de slag. Ik laat het je weten als ze hebben gereageerd. Zo wil ik ervoor zorgen dat je de laatste maand zonder problemen in gaat. 

Ik zie de vergoeding graag tegemoet Lisa! En het zou knap zijn als de technische dienst het opname probleem komende maand nog kan oplossen...

Reputatie 1

@Lisa 

 

alvast bedankt voor alle moeite tot dus ver …

ik weet dat jullie er verder niks aan kunnen doen en dat jullie afhankelijk zijn van zulke slechte bedrijven…

ik wacht het dan allemaal maar weer af …

 

jullie daar ook allemaal fijne feestdagen en een goed uiteinde 👋👋

Hi @Vandenbroekgo, merci voor de snelle aanvulling! Check, helemaal helder nu. Zojuist heb ik onze monteursservice voor je aangestuurd om dit issue aan te pakken. Binnen enkele minuten ga je een sms/e-mail krijgen daarin onze afspraaktool. Ik hoop dat er snel een plekje vrij is en dat jij na het bezoek direct probleemvrij bent. Houd je ons hier op de hoogte? 

@Lisa Dat zal ik zeker doen. Ik ben benieuwd.

 

Reputatie 1

Ik wacht het af …. En kijk zolang het nog kan via CanalDigitaal maar naar die zenders … want dat kijkt een stuk fijner 

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb puur uit liefhebberij een lijst gemaakt van lokale zenders welke wel te zien zijn, althans ik kan ze zien op maar die niet in het overzicht staan, lijst is best lang

705 Kontakt tv; 706 Salland tv; 726 L.o.e. Elburg; 732 Hoekse waard; 742 Feel good tv; 754 omroep Horst; 756 Slog tv; 759 RTV Katwijk; 762 Beat tv; 764 Weert rtv; 770 kijk tv; 771 Ijburg tv; 786 P&M tv; 800 NH Gooi; 805 Noordkaap tv; 808 Hooglanderveen rtv; 813 Rupchen rtv; 816 ;Hoi rtv; 819 Rtv Slos; 821 rtv Purmerend; 822 start tv; 826 tv Rheden; 830 tv horizon; 835 omroep Assen; 836 RTV 1; 841 regio noordkaap; 847 tvl tv; 851 regio tv Groningen; 856 Go Tv.

Dit zijn alle zenders die wel te zien zijn maar niet in het overzicht staan, de zenders die niet in de lijst staan en niet te zien zijn staan er niet bij.

Reputatie 7
Badge +1

@eelloe Dit krijg ik te zien op mijn tv, de tekst kaarten rouleren gewoon door

 

Reputatie 7
Badge +1

@eelloe Het verschil zit er in dat ik nu nog de streams krijg via KPN Wholesale (WBA)  en niet van T-Mobile, het grootste voordeel is dat de streams aanmerkelijk zeg maar gerust heel veel beter zijn dan welke T-Mobile momenteel levert op het nieuwe platform.

Heb ze al diverse malen duidelijk gemaakt dat ik onder geen enkele voorwaarde naar het nieuwe platform, doen ze het wel dan is het afhankelijk van de kwaliteit of ik klant blijf, dit moet minimaal mijn huidige kwaliteit zijn.

Reputatie 1

@Lisa  

ik ga hem resetten  ….

 

reset uitgevoerd 

Reputatie 7
Badge +1

Als je op de site kijkt van Guidion zie je dat (bijna) alle providers van hun diensten gebruik maken, zie je het aantal klachten zoals ook hierboven beschreven verbaasd me dat toch enigszins.

Wat ik me vaak afvraag of het niet heel link is om als provider zijnde je afhankelijk te maken van slechts een partij, men is dan te veel afhankelijk van die ene partij, soms word dit met een duur woord machtspolitiek genoemd.

Reputatie 7

Ik kan me jouw frustratie echt volledig voorstellen @eelloe! De persoon die contact met jou zal opnemen wilt ook niets liever dan dat jij snel geholpen wordt, dus voor hen is het ook balen dat het momenteel zo druk is. Ik heb ze vanavond niet te pakken gekregen, maar morgenochtend heb ik vast meer geluk. Morgen krijg je een update van me en laat ik het aan je weten als ik ze heb gesproken! 

Reputatie 1

Beste @Lisa  ik zal u op de hoogte houden omtrent de vorderingen…

met vriendelijke groeten…

Reputatie 1

@Lisa 

 

alvast bedankt voor de terugkoppeling….

wij wachten het wederom weer af tot het probleem echt opgelost wordt / is.

 

mvg Eelco

Reputatie 7

Hi @Vandenbroekgo, heel graag gedaan! De vergoeding zal deze maand nog niet jouw kant op komen zie ik, maar deze ontvang je in november. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het mij dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend!

Hi @eelloe, super dat je het aangeeft! Die vergoeding was ik ook zeker nog niet vergeten. Normaliter maken we deze na afloop in orde. Maar aangezien jij ook al voor een langere periode problemen hebt ervaren, heb ik zojuist ook de vergoeding voor jou in orde gemaakt. Hierin heb ik ook gekozen voor een deel van de tv-abonnementskosten van de afgelopen tijd. Je kunt dit bedrag checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Maak er een mooie weekend van! 

Reputatie 7

Hi @eelloe, heel fijn! Dankjewel! ❤

Reputatie 7

Je bent een topper, dankjewel @Vandenbroekgo! Ik heb zojuist doorgekregen van onze IT-afdeling dat er voldoende voorbeelden zijn, dus dat is heel fijn. Ik hoop je snel meer te kunnen vertellen.

Reputatie 1

@Lisa 

ik dacht leuk een film te kijken op Veronica I-robot…. Maar steeds geblokt beeld …echt niet leuk kijken zo

Reputatie 1

@Lisa 

Vrijdag 29 April…..

TLC          8:05 synchronisatie niet goed

SBS 6       8:07 synchronisatie niet goed

RTL 4        8:09 synchronisatie niet goed

 

ik heb het idee dat het steeds erger wordt

Reputatie 1

@Lisa 

 

8:12…… RTL 4 loopt vast. geen geluid… beeld staat stil

Reputatie 7

Super, merci voor de goede medewerking! Ik heb een nieuwe meting uitgevoerd en alle errors zijn verdwenen. De verbinding ziet er weer perfect uit, yay. Voor de issues die momenteel nog wel spelen, hoop ik dat er snel een update volgt die ik met je kan delen! 

@Vandenbroekgo,

Thanks voor de gegevens! Ik heb ook jouw waarnemingen toegevoegd aan het onderzoek wat er is gestart. Mocht er een update mogelijk zijn betreft dit onderzoek, zal er een update worden gedeeld in de topics. Hartstikke bedankt voor je scherpe blik en feedback! 

Is er al iets bekend over een update/verbeteringen? Ik heb nog steeds problemen met vastlopen van beeld en geluid en het niet synchroon lopen. 

Reputatie 1

@Lisa 

8:24.   RTL Z.   synchronisatie niet goed..

 

8:28.     TLC Synchronisatie weer goed ( na div zenders te hebben gezien en terug naar TLC )

Reputatie 1

@Lisa   🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬 weer geen monteur… deze zou tussen 10 en 12 komen ….  
 

maar wel weer zo’n 🤬🤬 mailtje van jullie .. we hebben vertraging 🤬🤬

 

wat een spijt heb ik dat ik over gegaan ben zeg met deze waardeloze service 

Reputatie 7

Hi @eelloe, dankjewel voor deze aanvulling! Afgelopen vrijdag heb ik om een concrete update gevraagd bij mijn collega. Er werd aangegeven dat meer voorbeelden meer dan welkom zijn, dus ik heb deze gelijk toegevoegd aan het onderzoek. Heb jij ook nog andere concrete tijdstippen en namen van programma's waarbij heel duidelijk het synchronisatie issue op te merken is? Dit help mijn collega's enorm en versnelt het onderzoek hopelijk ook!