Beantwoord

Beeld en geluid van de zender Spike loopt niet synchroon


Reputatie 3

Het viel mij op dat op de zender Spike het beeld en geluid niet synchroon loopt. Ik heb de standaard stappen (reset box etc) al doorgelopen maar dat helpt niet.

Het is al een tijdje zo en ik dacht eerst dat het aan een bepaald programma lag maar het blijkt bij meerdere programma's voor te komen. Bij andere zenders heb ik dit niet.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 10 October 2021, 17:28

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

220 reacties

Reputatie 7

Hi @eelloe, ik heb ze jammer genoeg nog niet weten te bereiken! Ik werk vanavond tot laat, dus ik blijf het voor je proberen. Ik kan me voorstellen dat je het vertrouwen op deze manier een beetje kwijt raakt. Ik meen het als ik zeg dat ik dit nog niet eerder heb vernomen, dat het zo lastig is om een afspraak in te plannen. Hopelijk kan ik je vanavond toch nog verblijden met goed nieuws. 

Reputatie 1

@Lisa …. Het is niet een beetje hoor …. Maar volledig…. En met mij zijn ze nog biet klaar ..

1ste keer afspreken dus ik regel vrij … komen ze niet

2de keer afspreken dus ik plan niks …. Komen ze niet

 

nu wachten op de 3de afspraak …. 🤬😡

Reputatie 7
Badge +1

Als je op de site kijkt van Guidion zie je dat (bijna) alle providers van hun diensten gebruik maken, zie je het aantal klachten zoals ook hierboven beschreven verbaasd me dat toch enigszins.

Wat ik me vaak afvraag of het niet heel link is om als provider zijnde je afhankelijk te maken van slechts een partij, men is dan te veel afhankelijk van die ene partij, soms word dit met een duur woord machtspolitiek genoemd.

Reputatie 7

Ik kan me jouw frustratie echt volledig voorstellen @eelloe! De persoon die contact met jou zal opnemen wilt ook niets liever dan dat jij snel geholpen wordt, dus voor hen is het ook balen dat het momenteel zo druk is. Ik heb ze vanavond niet te pakken gekregen, maar morgenochtend heb ik vast meer geluk. Morgen krijg je een update van me en laat ik het aan je weten als ik ze heb gesproken! 

Reputatie 7

Hi @eelloe, graag voorzie ik je van de volgende korte update! Het lukt mij nog steeds niet om er doorheen te komen, maar met deze terugkoppeling wil ik je laten weten dat dit echt onze volledige aandacht heeft. Mijn collega's en ik hebben melding gemaakt bij Guidion, omdat we willen dat de klanten zo goed en snel mogelijk worden geholpen. Zojuist hebben wij te horen gekregen dat het echt onwijs druk is, omdat ze bijna twee keer zoveel aan installaties moeten uitvoeren dan normaal. Er wordt verwacht dat begin januari weer wat dalende doorlooptijden waar te nemen zijn.

Ik had dus echt gehoopt dat ik je meer duidelijkheid kon geven, maar voor nu is het toch echt nog afwachten tot Guidion contact opneemt. Het staat echt bij ze op de radar en voor nu zou ik dus graag om geduld willen vragen. Jij hebt al super veel geduld opgebracht, dus zodra jij een afspraak hebt ingepland met Guidion ga ik kijken wat ik qua vergoeding kan betekenen voor je. 

Heel erg bedankt voor jouw begrip tot nu toe en ik hoop dat je toch wat meer duidelijkheid hebt gekregen door deze update! Laat je het weten als ik je nog ergens bij kan helpen? Ik wil je alvast hele mooie feestdagen toewensen! ✨

Reputatie 1

@Lisa 

 

alvast bedankt voor alle moeite tot dus ver …

ik weet dat jullie er verder niks aan kunnen doen en dat jullie afhankelijk zijn van zulke slechte bedrijven…

ik wacht het dan allemaal maar weer af …

 

jullie daar ook allemaal fijne feestdagen en een goed uiteinde 👋👋

Reputatie 7

Dat waardeer ik enorm @eelloe, dankjewel! Ook na de feestdagen sta ik weer voor je klaar, dus trek gerust weer aan mijn mouw als ik je verder kan helpen. Dat doe ik nog steeds met liefde! ❤

Reputatie 1

@Lisa het is inmiddels 6 januari en tot op heden nog niks gehoord van guidion 

Reputatie 1

@Lisa  er was gisteren ook zo’n piepeltje van KPN hier bij het complex en daar ging ik dus even een discussie mee aan …

 

hij was zelfs zo vriendelijk om even mede te delen dat T-Mobile gebruikt maakt van hun netwerk en wij als klanten beter voor KPN konden kiezen dan hadden wij dit probleem niet omdat andere gebruikers van het KPN netwerk achter aan in de rij worden gezet en dus geen echte rechten hebben op een goede verbinding 😡😡

Reputatie 7

Hi @eelloe, ik heb gelijk weer gebeld voor je! Ondanks de drukte vind ik het namelijk ook erg lang duren. Er werd aangegeven dat ik weer een ticket diende in te schieten. Dus zojuist heb ik opnieuw een aanvraag gedaan in de hoop dat er nu snel weer contact met je wordt opgenomen. Laat je het weten als er contact met je is gelegd? Dan word ik ontzettend blij! Ik had echt gehoopt dat er een andere mededeling aan je was gegeven. Ik hoop dat je snel aan de beurt komt, zodat je zonder issues en frustraties van het nieuwe jaar kunt genieten! 

Reputatie 1

@Lisa  zojuist een afspraak gemaakt…

nu afwachten of ze komen … 25 jan 😡😡

 

duurt weer een eeuwigheid dus

Reputatie 7

Hi @eelloe, ik ben in ieder geval erg blij dat je een afspraak hebt kunnen inschieten! Ik gaf ook aan de telefoniste aan dat ik het wel apart vond dat ik eerder niet te horen kreeg dat er opnieuw een ticket ingediend moet worden. Ik zou toch als tip willen meegeven of je telefonisch kunt vragen of de afspraak verder naar voren getrokken kan worden. Niet geschoten is altijd mis, zeg ik maar: 088  200 01 51. Fingers crossed!

Reputatie 1

@Lisa …. Afspraken nakomen kunnen ze echt niet …. Ze zouden tussen 14:00 en 16:00 komen ….. 

 

en wat denk je ???

 

SMS : Helaas is de expert iets later dan gepland. De verwachte aankomsttijd is ongeveer om 16:40 (over 73 minuten).

 

nou ik ben benieuwd of ze nog wel komen…. 🤬😡

Reputatie 1

@Lisa 

 

Nou er is iemand geweest hoor …

nu is het testen omtrent beeld instellingen…

aantal Hz aangepast in de tv box en nu weer afwachten 

Reputatie 7

Hi @eelloe ,

Dank je wel voor de update en mijn excuses dat de monteur niet eerder bij je op de stoep kon staan. Ik zie ook aan de terugkoppeling van de monteur dat er geen vertraging hiermee is opgelost. Mocht het onverhoopt weer de kop op steken, laat het ons vooral weten. We zitten voor je klaar! 

Reputatie 1

@Lisa @Boris helaas kijk ik nu naar National Geographic en loopt de stem weer niet synchroon zoals het hoort…

 

dus probleem is er nog steeds…

 

14:28 probleem op kanaal 51

Reputatie 7

Hi @eelloe, ik ben gelijk weer met je mee gaan kijken! Ik zie dat mijn collega van de technische dienst hier gisteren een verzoek voor heeft ingeschoten en hier heb ik zojuist wat extra informatie aan toegevoegd. Ik wil echt dat hier een structurele oplossing voor komt, want dit issue speelt al te lang. Mocht jij nog andere zenders spotten waarbij dit probleem zich voordoet, laat het dan weten. Dan voeg ik zoveel mogelijk informatie toe aan het onderzoek en kan hopelijk het snelste de oplossing aan het licht komen! 

Reputatie 1

@Lisa 

 

schakelen naar andere zender  ( 14:29 zender 29 , 25 , 24 ) wel beeld geen geluid …

 

weer omhoog naar 51 en daarna weer omlaag en wel weer geluid 

 

 

Reputatie 7

Hi @eelloe, thanks voor de super snelle aanvulling! Ik heb dit aan het onderzoek toegevoegden houd zelf ook graag een oogje in het zeil op de uitkomst, zodat ik zeker weet dat er een passende oplossing voor komt. Hopelijk kan ik na het weekend een update hierover met je delen! 

Reputatie 1

@Lisa ,

 

extra info :   National Geographic 14:55 kanaal 51

 

geluid niet synchroon 

ondertiteling knippert en is onleesbaar 

Reputatie 7

Merci voor de aanvullingen @eelloe! Ik zie nog geen update die ik met je kan delen, dus ik heb dit gelijk toegevoegd aan het onderzoek zodat dit ook kan worden meegenomen. Ik blijf dit dagelijks voor je checken. 

Reputatie 1

@Lisa 

 

gister avond tijdens het streamen kreeg ik een korrelig beeld en soms veel grote vlakken dus een mega slechte stream verbinding.

 

helaas geen Speedtest gedaan tijdens het probleem 

Reputatie 1

@Lisa 

Animal planet.. 14:20 geluid loopt weer niet synchroon… filmpje gemaakt met telefoon

Reputatie 7

Hi @eelloe, ik waardeer het echt dat je zo goed alle aanvullingen doorgeeft! Ik kan nog geen update met je delen, want het onderzoek is nog in volle gang. Wel heb ik alle aanvullingen toegevoegd en kan de technische dienst daardoor hopelijk zo snel mogelijk de boosdoener en de oplossing boven tafel krijgen. Ik meld het hier, zodra ik een update terugzie! 

Reputatie 1

@Lisa 

ik dacht leuk een film te kijken op Veronica I-robot…. Maar steeds geblokt beeld …echt niet leuk kijken zo