Beantwoord

Beeld en geluid van de zender Spike loopt niet synchroon


Reputatie 3

Het viel mij op dat op de zender Spike het beeld en geluid niet synchroon loopt. Ik heb de standaard stappen (reset box etc) al doorgelopen maar dat helpt niet.

Het is al een tijdje zo en ik dacht eerst dat het aan een bepaald programma lag maar het blijkt bij meerdere programma's voor te komen. Bij andere zenders heb ik dit niet.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 10 October 2021, 17:28

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

220 reacties

Reputatie 7

Hi @Vandenbroekgo, merci voor de snelle aanvulling! Check, helemaal helder nu. Zojuist heb ik onze monteursservice voor je aangestuurd om dit issue aan te pakken. Binnen enkele minuten ga je een sms/e-mail krijgen daarin onze afspraaktool. Ik hoop dat er snel een plekje vrij is en dat jij na het bezoek direct probleemvrij bent. Houd je ons hier op de hoogte? 

Hi @Vandenbroekgo, merci voor de snelle aanvulling! Check, helemaal helder nu. Zojuist heb ik onze monteursservice voor je aangestuurd om dit issue aan te pakken. Binnen enkele minuten ga je een sms/e-mail krijgen daarin onze afspraaktool. Ik hoop dat er snel een plekje vrij is en dat jij na het bezoek direct probleemvrij bent. Houd je ons hier op de hoogte? 

@Lisa Dat zal ik zeker doen. Ik ben benieuwd.

 

Reputatie 7

Super @Vandenbroekgo! Ik heb nog even een kijkje genomen achter de schermen en ik ben heel blij om te zien dat Guidion vandaag al langs kan komen. Ik kijk uit naar jouw update!

Super @Vandenbroekgo! Ik heb nog even een kijkje genomen achter de schermen en ik ben heel blij om te zien dat Guidion vandaag al langs kan komen. Ik kijk uit naar jouw update!

 

 @Lisa De monteur is net geweest. Keurig op tijd. Hij had nog niet van dit probleem gehoord. Wij waren de eerste voor hem. Hij heeft meteen contact gelegd met de backoffice van T-Mobile. Voor hun is het wel degelijk een probleem dat speelt. Backoffice zei meteen: “SBS-6 zeker? We zijn er mee bezig”. Maar de monteur was er dus voor niks, hij kon er op dat moment helemaal niks mee. Dus ja...jammer dat ook jij niet weet dat dit probleem niet door een monteur is op te lossen. Dat had een afspraak gescheeld en een hoop geregel, want er moet toch weer iemand thuis zijn. 

Ik hoop dat het snel kan worden opgelost, want het is heel belabberd kijken wanneer het geluid niet gelijk loopt. 

@Lisa Helaas ben ik weer terug bij af. Vandaag 21:15 loopt mijn tv vast bij het terugkijken van een opname. Ik moet de stroom van het kastje halen en de boel weer opnieuw opstarten om beweging in mijn tv te krijgen. De opname heeft wel beeld maar geen geluid. Het is een oude opnamen, dus het programma is niet bezig. 

Graag zou ik van je willen weten of dit een bekend probleem is. De vorige keren kon ik het nog oplossen met terug gaan in het menu, maar nu loopt alles vast en kan ik alleen nog maar de stekker eruit halen als oplossing. 

Heel eerlijk...de moed zakt mij in de schoenen. Het is iedere keer iets. 

Reputatie 7

Hi @Vandenbroekgo, heel erg bedankt voor jouw terugkoppeling! Wat rot om te horen dat de monteur niks voor je kon betekenen, excuses hiervoor. Dit issue werd voor ons bekend als een algemeen probleem vlak voordat de monteur bij je langskwam, vandaar dat ik hier nog niet van op de hoogte was. Gelukkig kan ik je nu laten weten dat mijn collega's er heel druk mee bezig zijn om dit probleem aan te pakken. Er wordt echt alles aan gedaan om dit zo snel mogelijk te verhelpen!

Wat betreft jouw tweede punt, ook dit is gesignaleerd door onze technische dienst en hier is de volledige aandacht voor. Ik vind het heel rot dat je momenteel beide issues ervaart. Weet dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te fixen. Lukt het je nog wel om de opnames via TV Anywhere te bekijken? Hier zou je het nog wel moeten kunnen bekijken. 

Hi @eelloe, ook aan jou wil ik laten weten dat jouw issue is gesignaleerd als algemeen probleem! Er zijn dan ook geen extra voorbeelden meer nodig. Ik hoop echt dat jij en @Vandenbroekgo heel snel weer van dit probleem af zijn, zodat jullie weer zonder problemen kunnen genieten. Wanneer dit issue is opgelost, kijk ik uiteraard naar een passende vergoeding! 

Reputatie 1

@Lisa 

 

alvast bedankt voor de terugkoppeling….

wij wachten het wederom weer af tot het probleem echt opgelost wordt / is.

 

mvg Eelco

Reputatie 7

Hi @eelloe, heel fijn! Dankjewel! ❤

@Lisa Het klopt inderdaad dat ik de opnames via TV Anywhere zonder problemen kan terugkijken. 

Voor ons is het dus ook maar weer afwachten en hopen dat het volgende probleem zich niet aankondigt. Eigenlijk zijn we vanaf het moment dat we zijn aangesloten op T-mobile aan het sukkelen. Het is fijn dat er iedere keer naar oplossingen wordt gezocht, maar het geduld houdt een keer op natuurlijk. 

 

Reputatie 7

Hi @Vandenbroekgo, ik ben heel blij dat het via deze weg toch lukt om van jouw opnames te genieten! Weet dat ik me jouw gevoel kan voorstellen. Zodra beide problemen zijn opgelost, dan ga ik kijken naar een passende vergoeding. Geef je mij een seintje wanneer je probleemvrij bent? 😊

Hi @Vandenbroekgo, ik ben heel blij dat het via deze weg toch lukt om van jouw opnames te genieten! Weet dat ik me jouw gevoel kan voorstellen. Zodra beide problemen zijn opgelost, dan ga ik kijken naar een passende vergoeding. Geef je mij een seintje wanneer je probleemvrij bent? 😊

Zal ik doen!

@Lisa Enig idee of er al vooruitgang is geboekt op het gebied van synchronisatie? Mijn constatering is dat het probleem op SBS6 is opgelost, maar het zich heeft verplaatst naar RTL 4. De Nederlandse programma's lopen totaal niet synchroon. Heel erg vervelend kijken.
Dus helaas, ik kan nog steeds niet melden dat ik probleemvrij aan het tv kijken ben, wat toch eigenlijk na ruim een half jaar (vanaf aansluiting) best wel zou mogen..

Reputatie 7

Hi @Vandenbroekgo, heel erg bedankt voor deze aanvulling! Het onderzoek is nog in volle gang, dus ik kan jammer genoeg nog niet de oplossing met je delen. Mijn collega's hebben geconstateerd dat dit probleem zich op alle commerciële zenders voordoet. De leverancier is momenteel druk bezig om samen met ons naar een oplossing te zoeken. Excuses voor het ongemak. Ik hoop dat de oplossing heel snel aan het licht komt, zodat alle zenders perfect synchroon lopen met beeld en geluid! 

Reputatie 1

@Lisa 

 

begin middag.. RTL Z loopt niet synchroon…

 

net mail ontvangen dat ik apparatuur retour moet sturen …

 

welke set ??? de oude die nog steeds online is ? de 1ste nieuwe levering ? of de 2de onzinnige levering ??

ik wilde nog even wachten tot het probleem eens opgelost is met terug sturen van alles in 1 doos namelijk..

 

ik hoor graag nog ff van jullie..

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @eelloe, het systeem geeft aan dat het gaat om de Aria 7x box die op 21 april 2022 bezorgd is. Dat zou dan slaan op de eerste nieuwe levering als ik het goed bekeken heb. Wat mij betreft kun je dat voor de time-being zeker eventjes achterwege laten, in ieder geval totdat het eindelijk volledig opgelost is. 

Bedankt voor het checken en nog een mooie zondag toegewenst!

Reputatie 7
Badge +16

Voor een ieder die een tijdelijke workaround kan gebruiken: TV App geluid niet synchroon - work around | T-Mobile Community

Alle credits aan user @RobbieJes: hulde! Hopelijk komt TM snel met een eindfix.

Reputatie 1

@Jason   @Lisa 

 

ik heb mail ontvangen dat jullie € 90,— in rekening gaan brengen voor de apparatuur…

 

en ik moest het maar ff thuis houden tot er een oplossing is ?!

 

ik zie graag dat die rekening van € 90,— te niet gedaan wordt 

 

mvg Eelco

Reputatie 1

@Jason  @Lisa 

 

altijd leuk als iedereen elkaar tegenspreekt….

klantenservice geeft aan dat de apparatuur terug moet anders krijg ik een boete en jullie geven aan hou het maar even thuis tot het probleem opgelost is …

volgens de klantenservice kan de melding namelijk niet uitgesteld of verwijderd worden en snappen ze niet dat jullie aangeven om met retour te sturen maar ff te wachten..

 

 

om MOEDELOOS van te worden dit

 

mvg eelco

Reputatie 7

Hi @eelloe, heel goed dat je dit meteen via deze weg checkt! Allereerst sorry voor de verwarring en excuses dat je twee uiteenlopende antwoorden hebt gekregen. Ik ben gelijk met je mee gaan kijken om je hier duidelijkheid over te geven en ik zie dat je vandaag een TV Box hebt geretourneerd. Klopt dat? 

Je zou de TV Box waarvoor jij de mail hebt ontvangen over de boete nog uiterlijk drie weken in huis houden, voordat deze daadwerkelijk geretourneerd moet worden. Dus ik vermoed dat Jason hiermee bedoelde dat je inderdaad voorlopig nog van de TV Box gebruik kunt maken. Als je vandaag niet de TV Box hebt geretourneerd, dan kun je deze tijdsindicatie aanhouden. Uiteraard hoop ik dat binnen deze drie weken de oplossing al lang gereed is en dat je weer zonder problemen van alle programma's kunt genieten! 

Reputatie 1

@Lisa 

 

ja ik heb 1 van de laatste zendingen geretourneerd ( zonder te wisselen ) daar het probleem niet in de box zit was een wissel overbodig.

 

ik hoop dat er snel eens een oplossing komt voor iedereen die deze problemen ervaart.

 

mvg Eelco

Reputatie 7

Hi @eelloe, super dat je alvast één van de TV Boxen hebt geretourneerd! Dat hoop ik ook echt onwijs. Ik ga vandaag bij een tv-meeting weer de druk opvoeren over dit onderwerp. Dit moet echt gefixt worden! 

Reputatie 1

😢😭😭. Ben je een paar dagen weg …. Kom je thuis geen internet , geen tv …. Geen radio …

 

volgende week als Guidion een keer tijd heeft zal er wel een monteur komen kijken😡😡😡😡

Reputatie 7

Hi @eelloe, jeetje dat is zeker niet fijn thuiskomen! Ik hoop dat je wel volop van jouw vakantie hebt genoten. Ik heb je in een privébericht direct van een 7-daagse Unlimited Data voucher voorzien. Wanneer je deze voucher activeert, hoef je niet tussentijds je GB's op te hogen, zoals bij een normaal Unlimited abonnement moet. Je kunt dan onbezorgd blijven internetten middels een hotspot. Excuses voor het ongemak!

Zodra alles weer up and running is, wil ik heel graag aan je vragen of je van het synchronisatie issue af bent. Hier is gisteren namelijk de eindfix voor gekomen. Als je dit na het bezoek van de monteur kan laten weten, dan kan ik aan de slag met een passende vergoeding van de afgelopen tijd. 

Reputatie 1

@Lisa   

 

ik zal na de monteur kijken of alles opgelost is en hou jullie op de hoogte 

Met vriendelijke groeten 

Reputatie 1

@Lisa 

 

😡😡 monteur komt pas 12 juli ……

echt he ….. had hier echt nooit aan moeten beginnen …

 

op GSM gebied werkt alles van jullie wel maar op glasvezel gebied is het echt een DRAMA….

 

dus voorlopig GEEN TV GEEN RADIO GEEN INTERNET thuis ……

😡😡😡