Beantwoord

Beeld en geluid van de zender Spike loopt niet synchroon

  • 8 October 2021
  • 209 reacties
  • 1949 Bekeken

Reputatie 2

Het viel mij op dat op de zender Spike het beeld en geluid niet synchroon loopt. Ik heb de standaard stappen (reset box etc) al doorgelopen maar dat helpt niet.

Het is al een tijdje zo en ik dacht eerst dat het aan een bepaald programma lag maar het blijkt bij meerdere programma's voor te komen. Bij andere zenders heb ik dit niet.

icon

Beste antwoord door Jason 10 October 2021, 17:28

Bekijk origineel

209 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Vandenbroekgo, heel erg fijn dat je dit zo snel kon doorspelen - ik heb dit direct aan het onderzoek toegevoegd! Mijn collega is hier nog druk mee bezig, dus ik heb je nog niet van een concrete update kunnen voorzien. Zodra deze eruit rolt, dan plaats ik die hier. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Vandenbroekgo, ik wil je graag laten weten dat het probleem dat jij ervaart voor meerdere klanten geldt! Onze IT-afdeling is dan ook druk bezig om dit structureel te verhelpen. Ik houd het onderzoek goed in de gaten en hoop snel te kunnen melden dat de oplossing in zicht is. Voor nu alvast een heel mooi weekend! 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Vandenbroekgo, ik wil je graag meteen laten weten dat het onderzoek vandaag op pauze is gezet! Mijn collega heeft aangegeven dat de voorbeelden die je had gegeven, verwijderd zijn. Ik wil je dan ook vragen of je nieuwe voorbeelden kunt aanleveren en deze niet wilt verwijderen. Wanneer de opnames verwijderd worden, kunnen mijn collega's niet verder met het onderzoek. Excuses voor deze uitkomst, want ik hoopte juist heel erg dat ik je van de structurele oplossing kon voorzien. 

Hi @Vandenbroekgo, ik wil je graag meteen laten weten dat het onderzoek vandaag op pauze is gezet! Mijn collega heeft aangegeven dat de voorbeelden die je had gegeven, verwijderd zijn. Ik wil je dan ook vragen of je nieuwe voorbeelden kunt aanleveren en deze niet wilt verwijderen. Wanneer de opnames verwijderd worden, kunnen mijn collega's niet verder met het onderzoek. Excuses voor deze uitkomst, want ik hoopte juist heel erg dat ik je van de structurele oplossing kon voorzien. 

Het maakt niet uit welke voorbeelden ik geef. Bij het terugkijken van programma's die op dat moment nog bezig zijn, loopt de opname verschillende keren vast. Ik dacht eigenlijk dat dat duidelijk was. Iedere opname die nu nog in mijn box zit heeft hetzelfde probleem. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Vandenbroekgo, dit is zeker duidelijk bij ons! Echter dient de technische dienst precies te weten of het bijvoorbeeld om RTL Boulevard gaat van 20-09-2022 op RTL 4, omdat ze het issue anders niet kunnen herleiden. Dit is de reden waarom we altijd op heldere voorbeelden hameren. Je had hele duidelijke voorbeelden aangeleverd, dat was super, maar omdat deze zijn verwijderd kunnen mijn collega's dit niet meer verder uitzoeken.

Ik wil je heel graag tegemoetkomen, omdat ik weet dat de problemen al enige tijd aanhouden. Mocht je liever geen voorbeelden meer doorzetten, dan wil ik je de keuze meegeven om kosteloos jouw contract op te zeggen. Ik had namelijk gehoopt dat we jou al veel eerder probleemvrij kunnen krijgen. Dit is niet de uitkomst waarop ik had gehoopt, maar ik vind het wel zo eerlijk naar jou toe om deze optie mee te geven. Ik hoor het graag van je!

Hi @Vandenbroekgo, dit is zeker duidelijk bij ons! Echter dient de technische dienst precies te weten of het bijvoorbeeld om RTL Boulevard gaat van 20-09-2022 op RTL 4, omdat ze het issue anders niet kunnen herleiden. Dit is de reden waarom we altijd op heldere voorbeelden hameren. Je had hele duidelijke voorbeelden aangeleverd, dat was super, maar omdat deze zijn verwijderd kunnen mijn collega's dit niet meer verder uitzoeken.

Ik wil je heel graag tegemoetkomen, omdat ik weet dat de problemen al enige tijd aanhouden. Mocht je liever geen voorbeelden meer doorzetten, dan wil ik je de keuze meegeven om kosteloos jouw contract op te zeggen. Ik had namelijk gehoopt dat we jou al veel eerder probleemvrij kunnen krijgen. Dit is niet de uitkomst waarop ik had gehoopt, maar ik vind het wel zo eerlijk naar jou toe om deze optie mee te geven. Ik hoor het graag van je!

Voorbeeld: dinsdag 20 sept. Vandaag Inside rond 22:00uur 

Ik ben er achter dat wanneer het programma 29 min bezig is, mijn beeld na 29min kijken vastloopt. Na de buffer dus. Maakt niet uit welke zender, of wat ik terugkijk.
Misschien hebben ze er iets aan bij je technische dienst.

 

Je tegemoetkoming was misschien na een half jaar interessant, maar zoals jij waarschijnlijk ook kan zien loopt mijn contract over een maand af. Liever had ik een tegemoetkoming in de kosten gezien voor alle maanden dat ik niet volledig van alle "handige functies” gebruik kon/kan maken.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Vandenbroekgo, excuus - je contract loopt inderdaad over een maand af! Ik wil je sowieso aangeven dat ik een vergoeding in orde maak voor de problemen die je hebt ervaren, voordat je contract definitief is opgezegd. Heel fijn dat je toch nog dit voorbeeld hebt doorgezet, hier hebben we zeker iets aan. Als je deze niet zou willen verwijderen, dan gaat de technische dienst hier meteen mee aan de slag. Ik laat het je weten als ze hebben gereageerd. Zo wil ik ervoor zorgen dat je de laatste maand zonder problemen in gaat. 

Hi @Vandenbroekgo, excuus - je contract loopt inderdaad over een maand af! Ik wil je sowieso aangeven dat ik een vergoeding in orde maak voor de problemen die je hebt ervaren, voordat je contract definitief is opgezegd. Heel fijn dat je toch nog dit voorbeeld hebt doorgezet, hier hebben we zeker iets aan. Als je deze niet zou willen verwijderen, dan gaat de technische dienst hier meteen mee aan de slag. Ik laat het je weten als ze hebben gereageerd. Zo wil ik ervoor zorgen dat je de laatste maand zonder problemen in gaat. 

Ik zie de vergoeding graag tegemoet Lisa! En het zou knap zijn als de technische dienst het opname probleem komende maand nog kan oplossen...

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Vandenbroekgo, ik geef je meteen een seintje als ik de vergoeding heb geregeld! Ik wacht eerst nog heel even het onderzoek af, maar weet dat de vergoeding eraan komt. Je hoort het als ik een update terugzie. We gaan ons best doen voor een hele mooie uitkomst!

Reageer