Beantwoord

beeld en guild loopt niet synchroon

  • 28 May 2022
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Hallo allemaal

 

Op alle zenders heb ik regelmatig storing met grijze vlakjes etc, en nu heb ik sinds 2 weken dat het beeld en geluid echt enorm verschilt. 

Ik heb de router een fabrieksreset gegeven, de meeste zenders kloppen weer, maar Nick jr (wat mijn zoontje erg graag kijkt klopt helemaal niks van. 

Ik heb tv via de box. En die heb ik al gereset door de kabels er uit te halen en pas internet er weer in te doen als daar om gevraagd word. Maar dit helpt ook niks. 

Audio ook veranderd naar dolbi of stereo, helpt ook helemaal niks ...

 

Nu heb ik pas een abonnement sinds 2 maanden bij jullie. En zou het erg gek vinden als dit het beste is wat ik kan krijgen. 

 

Met internet en wifi en alles is niks mis. Puur alleen beeld en geluid via de tv box. 

 

Groeten Moeji

icon

Beste antwoord door Lisa 30 May 2022, 10:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Moeji, hartstikke goed dat je hier zo helder jouw verhaal deelt! Allereerst excuses voor deze ervaring, want dit is niet hoe jij van je abonnement hoort te genieten. Gelukkig kan ik je laten weten dat dit issue is gesignaleerd als een algemeen probleem door onze technische dienst. Er wordt dan ook al heel hard gewerkt aan een structurele oplossing. Ik hoop enorm dat deze heel snel aan het licht komt, zodat jouw zoontje weer met veel plezier Nick Jr kan kijken. 

Graag verwijs ik je naar het onderstaande topic! Hier is @RobbieJes zo attent geweest om een tijdelijke workaround te delen. Ik hoop dat deze ook bij jou werkt, totdat de final fix gereed is: