Beantwoord

Beeld flikkert T-Mobile Thuis TV

  • 23 January 2023
  • 3 reacties
  • 230 Bekeken

Goedemiddag,

Enige tijd geleden heb ik al contact gehad met een medewerker van T-Mobile over het feit dat T-mobile Thuis televisie bij mijn ouders niet goed werkt. Als de TV en de T-Mobile TV box zijn uitgezet via de afstandsbediening en ze deze later weer aanzetten om TV te gaan kijken, dan gaat het beeld flikkeren (1 seconde beeld en dan springt het beeld op zwart en dat gaat zo door). Het enige wat helpt is om de TV box van de stroom af te halen en deze later weer aan te zetten. Dit lijkt mij niet de bedoeling. We hebben ook al verschillende HDMI-kabels geprobeerd, maar het probleem blijft. Het lampje op de TV box brandt blauw.

Het lijkt erop dat het in de TV box zelf zit. 

Hoe kunnen we dit oplossen? Heeft er iemand nog tips?


Ik hoor 't graag.

Alvast bedankt.​​​​​​​

icon

Beste antwoord door RickerddeKlikkerd 31 January 2023, 10:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Rickerd, allereerst van harte welkom op onze Community! Bedankt voor je uitleg, ik help jou en je ouders met alle plezier verder, zodat ze snel weer lekker TV kunnen kijken. We hebben een paar artikelen klaarstaan die dit probleem zouden kunnen verhelpen, dus ik wil jou (of je ouders) vragen deze nauwkeurig na te lopen en te proberen.

In dit artikel lees je hoe je de TV box kunt resetten. Dit gaat in 4 gemakkelijke stappen. De box van het stroom halen is een goede manier om het weer werkend te krijgen, zoals je ook al hebt geprobeerd, echter is het natuurlijk niet goed als dit dagelijks of wekelijks moet gebeuren. Hebben ze een van de drie TV boxen uit dit artikel, dan zou een fabrieksreset ook kunnen helpen.

Heb je na de reset nog steeds hetzelfde probleem? Volg dan de stappen in dit artikel; hierin staan 6 stappen om zwart beeld te verhelpen. Neem deze nauwkeurig door en ik weet zeker dat je een heel eind zal komen. Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen, anders zoeken we het uiteraard verder voor je uit! 😊

Groetjes,

Marciano

In dit artikel lees je hoe je de TV box kunt resetten. Dit gaat in 4 gemakkelijke stappen. De box van het stroom halen is een goede manier om het weer werkend te krijgen, zoals je ook al hebt geprobeerd, echter is het natuurlijk niet goed als dit dagelijks of wekelijks moet gebeuren. Hebben ze een van de drie TV boxen uit dit artikel, dan zou een fabrieksreset ook kunnen helpen.

 

Het resetten van de TV box heeft geholpen!

Dit topic mag gesloten worden.

Bedankt voor de tips en hulp!

Met vriendelijke groet,

Rick

Reputatie 7
Badge +9

Hi Rickerd, super fijn om te horen dat het resetten van de TV box heeft geholpen! Uiteraard graag gedaan en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. 💪🏻

Groetjes,

Marciano

Reageer