Beantwoord

Beeld gaat af en toe stil staan.

  • 1 February 2021
  • 42 reacties
  • 1899 Bekeken

Reputatie 1
  • is Prince of Content
  • 82 reacties

Hallo, Het beeld van de tv staat af en toe stil voor 2 seconden. Heel vervelend. Alles al geprobeerd en na gekeken. Ook de harde reset. Niks helpt 

icon

Beste antwoord door Brian 25 April 2021, 09:27

Bekijk origineel

42 reacties

Reputatie 1

👍

Reputatie 1

Kan ik dezelfde codes gebruiken bij de nieuwe box? 

Reputatie 7
Badge +4

Zeker weten @ejteip! Mocht je de codes niet meer bij de hand hebben, je kan ze ook eenvoudig vinden in jouw My T-Mobile Thuis account op de volgende pagina: TV Instellingen. Alvast veel kijkplezier gewenst!

Reputatie 1

Nieuwe tv box aangesloten. Klant nummer of pincode werken niet.

Registratie mislukt of niet toegestaan.

XXXX

XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

Reputatie 1

Nieuwe tv box aangesloten. Klant nummer of pincode werken niet

Registratie mislukt of niet toegestaan 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ejteip, gebruik je het TV-klantnummer en de TV-pincode die in jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account staan: My T-Mobile Thuis dashboard

Waarschijnlijk heb je jouw Thuis klantnummer ingevoerd, dit is een ander nummer dan het TV-klantnummer en werkt niet als inlog bij TV! 😊

Reputatie 1

Ik heb de goede nummers ingevuld. 

Reputatie 1

10 en 4 cijfers. 

Reputatie 1

Tijdens het opstarten van de tvbox staat er op een gegeven moment. app:en dan een lang nummer. Dat is bij de nieuwe box anders dan bij de oude. Misschien heb je daar wat aan. Hij doet het niet. 

Reputatie 7

Hi @ejteip Is het inmiddels gelukt? Zo niet zou je mij dan via een privébericht de TV klantcode en de pincode die je invoert door willen sturen? Let op: plaats hem dus niet hier openbaar. En zou je mij ook willen laten weten welke melding je ziet nadat je je probeert aan te melden?

Reputatie 1

Het is een tijdje goed gegaan met de nieuwe tv box. Maar nu begint het weer. 11 maart sbs6 tussen 1900 en 2000u 8 keer. 21 april omroep Flevoland 18.40 u. 1 keer. 21 april Ned. 2 1900 tot 2000u constant. Begint vervelend te worden die korte onderbrekingen. 

Reputatie 7

Hoi @ejteip ,

Goed dat je het bij ons aankaart! Wil je de stappen uit @Brian ‘s bericht doornemen? Met deze gegevens kunnen we voor jou aan de slag.

Reputatie 1

Ik heb op @Brian in het rood geklikt. Maar kan niks vinden wat met mijn probleem te maken heeft. 

Reputatie 7
Badge +7

Hi @ejteip Is het inmiddels gelukt? Zo niet zou je mij dan via een privébericht de TV klantcode en de pincode die je invoert door willen sturen? Let op: plaats hem dus niet hier openbaar. En zou je mij ook willen laten weten welke melding je ziet nadat je je probeert aan te melden?

 

Hallo @ejteip ,

Wat @Boris bedoelt is zoals in bovenstaande quote staat: je TV klantcode en de pincode die je invoert te versturen in een privé berichtje. Dit doe je door op privébericht te klikken in bovenstaande tekst van Brian

Reputatie 7

Hi @ejteip Bedankt, ik heb je privébericht ontvangen. Als ik het goed begrijp dan is het registreren uiteindelijk geluk maar ervaar je nu af en toe onderbrekingen met een aantal zenders, klopt dat? Hoe heb je de TV Box aangesloten? Is dit rechtstreeks via een internetkabel of zit hier nog wat tussen zoals een wandcontactdoos, een eigen router, een powerline adapter etc? Als dit het geval is probeer dan eens om de TV Box rechtstreeks bekabeld aan te sluiten. In ons blokkerig of haperend beeld topic vind je daarna een aantal stappen die je uit kan voeren om het probleem te verhelpen!

Reputatie 1

Nu begint het verhaal weer van voren af aan. Ik heb die nieuwe tvbox gekregen omdat ik bij de vorige korte onderbrekingen had. Dit zou een foutloze box wezen. Maar het lijkt erop dat er niets is veranderd. Al die dingen heb ik al eerder gehoord en gedaan. 

Reputatie 6

Hoi @ejteip, je geeft aan de stappen te hebben gevolgd, maar het modem is ruim 37 dagen onafgebroken online en de TV Box ruim 24 dagen. Ik wil je adviseren om de stappen in het blokkerig of haperend beeld topic uit te voeren. De kans is groot dat je daarna geen last meer hebt van de onderbrekingen!

Reageer