Beantwoord

begin gemist, stoppen, verder kijken

  • 29 May 2021
  • 4 reacties
  • 137 Bekeken

Reputatie 2

Als een programma of film al begonnen is en je start begin gemist, je kijkt bijvoorbeeld 20 minuten. Je stopt met kijken en sluit begin gemist af. 5 minuten later besluit je toch maar om toch verder te willen kijken. Onder verder kijken staat het programma niet. Als je het programma of film weer via begin gemist opstart begin je weer helemaal aan het begin en doorspoelen kan niet.

 

Werkt verder kijken dus alleen als t-mobile het aanbied onder menu terug kijken en niet via "blauw knop" begin gemist (bij dsl kpn stream).

icon

Beste antwoord door TMTV 30 May 2021, 14:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

@TMTV Bedankt voor het proberen. Ik vind die 5 euro opnemen (voor nu) het niet waard. Mede dat je nog steeds geen Belgische zenders kunt opnemen. Ik heb ook Canal Digitaal app er naast draaien. Hoewel het beeldkwaliteit iets minder scherp is blijf ik deze nog maar gebruiken. Mede dat ik ook Belgische zenders buitenshuis kan bekijken en begin gemist hier wel werkt, met tussentijds stoppen en weer verder kijken.T-mobile tv heb ik 6 maanden zo gekregen om te proberen, maar ben nog niet helemaal enthousiast.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @pvdh14,

Dat klopt. Je voortgang in een programma wordt alleen bijgehouden als je het via Terugkijken opstart. Via begin gemist wordt dat inderdaad niet geregistreerd. Gelukkig kun je programma's die nog bezig zijn ook met de tv-gids terugkijken. Dan wordt dat wel bijgehouden.

Reputatie 2

Hoi @pvdh14,

Dat klopt. Je voortgang in een programma wordt alleen bijgehouden als je het via Terugkijken opstart. Via begin gemist wordt dat inderdaad niet geregistreerd. Gelukkig kun je programma's die nog bezig zijn ook met de tv-gids terugkijken. Dan wordt dat wel bijgehouden.

@TMTV ik meen maar weet het niet zeker of dit ook via de tv gids en dsl zo werkt. Ik dacht dat ik het ook via de tv gids geprobeerd had.

Via de telefoon tv anywhere app gaat het wel. Echter krijg je dan als je onderbreekt en verder wilt kijken de melding; dit programma is nog bezig, wacht tot het afgelopen is om verder te kijken.

Reputatie 7
Badge +6

@pvdh14 Ik heb het even geprobeerd, maar als je via de gids naar een programma gaat dat nog bezig is, ga je inderdaad naar live tv. Die melding in de app is wel vreemd. Ik zou niet weten waarom je niet verder kunt kijken naar een programma dat nog bezig is. Het enige wat ik dan nog aan kan raden is cloud-opnemen. Hiermee heb je alle vrijheid om te kijken als het programma nog bezig is, doorspoelen (ook bij commerciële zenders) en later verder te kijken.

Reageer