Beantwoord

begin gemist, uitzending gemist etc. werkt weer eens niet

  • 24 April 2020
  • 36 reacties
  • 1122 Bekeken

Reputatie 3

Hi moderatoren,

Uitzendig gemist, uitgesteld kijken en diverse zenders zijn weer niet te bekijken. Zijn weer blokkerig. 

Graag snel actie!!

Betreft een bekend probleem, dus graag niet aankomen met herstarten van Zyxell en media converter. Dit is iets in de T-Mobile/KPN ellende. 

Oja, het betreft Leidse Rijn, Utrecht.

Alvast bedankt.

 

icon

Beste antwoord door Sander 19 June 2020, 10:40

Bekijk origineel

36 reacties

Reputatie 3

Hi @Sander ,

Het werkt weer. 

Bedankt en een fijn weekend. 
 

Groeten,

Bas

Reputatie 2

@Sander klopt maar ...... nog steeds niet structureel opgelost.

Reputatie 2

@Sander  het werkt weer, maar ....... nog steeds niet structureel opgelost.

Reputatie 7

@Bergeend@tonbor en @Lakeiland

 

Sinds 11:00 is de verbinding weer hersteld. Werkt het weer?

Reputatie 7

@Bergeend, @tonbor en @Lakeiland

 

Oei! Ik ga snel in overleg. Er is inderdaad een aanpassing gedaan (woensdagavond) en we waren in de veronderstelling dat het nu 100% en permanent opgelost was. Vandaag hopelijk snel een update!

Reputatie 2

@Sander yep, het is weer zover, slecht hoor nog steeds niet opgelost.

Reputatie 3

@Sander , @Lakeiland ,

Ik heb dit woensdag avond al aangemeld in een nieuw draadje.

Sander het lijkt alsof het euvel van vorig jaar weer terug is. Iedere 15-18 dagen is het weer feest.

Graag actie.

 

Reputatie 1

Beste @Sander,

Toch opnieuw  hetzelfde euvel… 
Uitzendig gemist en uitgesteld kijken zijn weer niet te bekijken. Zijn weer blokkerig.

Graag actie.

Reputatie 7

Dag @Lakeiland, @tonbor en @Bergeend,

 

Begin deze week is het de verbinding weer even via netwerk B gelopen waardoor blokvorming ontstond. De daadwerkelijke aanpassing (en mogelijk definitieve fix!) stond gepland voor eind deze week. Ik vermoed dat het gisteravond een laatste stuiptrekking was. 

 

Mocht er de komende tijd dus iets fout gaan, tag mij (en Brian voor de zekerheid) meteen. Dan zullen wij ook weer snel schakelen!

Reputatie 2

@Sander @Lakeiland hier werkt het momenteel zonder blokjesstoring

Reputatie 1

@Sander

Maar liefst 20 dagen geen storing gehad... wauw..! Maarrrrrrrr Het is weer zo ver. 😡
Hier in Vleuten weer dezelfde storing..
Dus als je dit wederom aan de netwerkbeheerder door kan geven hoop ik op net zo’n snel herstel als de laatste storing. Dit kan toch niet zo blijven doorgaan. In plaats van ontspannen gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden van terugkijken en begin gemist heb ik er veel te vaak frustraties en irritatie over. Ik denk er ernstig aan om te kiezen voor een andere aanbieder. Heb je nog een tip waar naar ik het beste kan overstappen? 😡

Reputatie 2

Bedankt @Sander werkt weer. Fijn pinksterweekend,  hopelijk blokvrij.

Reputatie 7

Er was een probleem bij de netwerkbeheerder waardoor het backup netwerk weer werd ingeschakeld. Dat is nu weer verholpen, On Demand zou nu probleemloos moeten werken. 

 

We gaan (weer!) in gesprek om ervoor te zorgen dat dit backup netwerk net zo goed werkt als het standaard netwerk. 

Reputatie 7

Hoi @Bergeend @Lakeiland @tonbor,

 

Allereerst mijn excuses, dit is niet fraai. Ik heb het zojuist doorgespeeld. Ik hoop morgen meer te kunnen zeggen. Ik doe mijn best! 

Reputatie 1

@Sander 

Het is weer zo ver. 😡
Hier in Vleuten weer dezelfde storing..
Dus als je dit wederom aan de netwerkbeheerder door kan geven hoop ik op net zo’n snel herstel als de laatste storing. Dit kan toch niet zo blijven doorgaan. In plaats van ontspannen gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden van terugkijken en begin gemist heb ik er veel te vaak frustraties en irritatie over. Ik denk er ernstig aan om te kiezen voor een andere aanbieder. Dit moet nu wel eens stoppen hoor.

Reputatie 2

@Sander zeker dagje vrij, weer een blokjes dag.

Reputatie 2

@Sander klopt alleen maar blokjes:-(

Reputatie 3

Goedemorgen @Sander ,

Helaas, er is weer onderhoud gepleegd zeker. Sinds vannacht, 28-05-2020.

De ellende is weer terug. Graag met spoed actie ivm Pinksterweekend.

Groeten,

Bas

Reputatie 1

Hey @Sander,

Klopt..! Werkt weer als een zonnetje..!

thx

Reputatie 7

Hoi @Lakeiland

 

Er is inmiddels weer teruggeschakeld naar de normale verbinding (niet de backup). Het zou weer goed moeten werken. Klopt dat?

Reputatie 1

@Sander

Bedankt voor je antwoord…

Echter; Het is wederom zo ver. 😡
Hier in Vleuten weer dezelfde storing..
Dus als je dit weer aan de netwerkbeheerder door kan geven hoop ik op net zo’n snel herstel als de laatste storing als 6 dagen (!) geleden...

Gr. Mark

Reputatie 7

Hoi @Lakeiland,

 

In jouw regio huren wij het netwerk van een netwerkbeheerder. De meeste andere providers zullen aangewezen zijn op diezelfde lijn. Het blijkt dat we soms problemen hebben met deze lijn waardoor een backup wordt ingeschakeld. Ze zijn druk bezig om die backup net zo stabiel te krijgen als de normale lijn. Dit gaat met vallen en opstaan. het enige dat wij hierbij kunnen doen, is direct aangeven dat er iets mis gaat, waarna zij het zo snel mogelijk herstellen. Aangezien wij hun klant zijn, dringen we dan ook op aan om beide netwerken asap op orde te krijgen. Wij staan voor onze klanten en willen niet dat zij de dupe zijn van onderhoud. Daar doen wij alles aan. Weet dus dat jullie gehoord zijn en wij achter de coulissen voor jullie vechten!

Reputatie 1

Hier werkt het ook weer…


@Sander Lekker snel opgelost.. top..! 👍🏼. Zou je ons kunnen meenemen waar deze storing vandaan komt? En wat gaat er gebeuren om dit te voorkomen? Storingen zijn altijd irritant en ik begrijp dat jullie er niet altijd invloed op hebben maar in mijn 5 maanden abonnement bij jullie meer storingen gehad dan in 20 jaar bij de concurrent.

Reputatie 2

@Sander doet het weer, erggghg snel nog mooier als ze dit probleem definitief oplossen.

Reputatie 7

Hi @Lakeiland, @Bergeend en @tonbor

 

Dank voor jullie snelle signaal. Ik ga direct schakelen!

Reageer