Beantwoord

begin gemist werkt niet

  • 18 July 2019
  • 1 reactie
  • 891 Bekeken

Als we iets willen terugkijken dan kan dat niet. Bij het aanklikken van begin gemist dan begint het beeld te flikkeren. Resetten van de TV-box hielp niet.

Wat moeten we doen?

Bij voorbaat dank,

Stan
icon

Beste antwoord door Sander 22 July 2019, 10:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hi @stannn,

Ik denk graag met je mee! Kun je de volgende stappen doorlopen?

  1. Wil je het modem kort van de stroom halen?
  2. Kun je de internetkabel die naar de TV Box gaat omwisselen van 3 naar 4 of andersom?
  3. Kun je beschrijven hoe de verbinding tussen het modem en de TV Box zit? Zit hier bijvoorbeeld een switch of adapter tussen?
  4. Op welke zenders heeft Begin Gemist problemen? Zijn er ook zenders waarop het wel goed werkt?
  5. Woon je toevallig in (regio) Utrecht? Op dit moment is er een issue met Begin Gemist in die regio.
Ik hoor graag zodat we het probleem snel inzichtelijk hebben en kunnen oplossen!

Reageer