Beantwoord

begin gemist werkt niet.

  • 4 May 2020
  • 5 reacties
  • 447 Bekeken

Zodra ik op de blauwe knop druk begin gemist krijg ik de foutmelding deze content is meer beschikbaar.

 

Dit is bij alle zenders zo.

Hoe kan dit en is hier iets aan te doen?

icon

Beste antwoord door Sander 4 May 2020, 22:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hi @maikey123,

 

Op dit moment ontvangen wij signalen dat een aantal klanten problemen ondervindt met Uitzending en/of Begin Gemist. We hebben dit in onderzoek. Updates plaatsen we in dit topic: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385.

 

Reputatie 1

Ik heb dus ook problemen met Uitzending en Begin gemist. Nog vervelender vind ik dat mijn modem niet naar behoren werkt en dus GEEN WIFI/internet heb. 

Begin gemist geeft errorcode " deze content is niet langer beschikbaar"

Is dit een buffer probleem?

Systeem gaat elke nacht uit (stroom eraf), modem ditto.

Wat kan ik nog meer proberen?

Reputatie 1

Je kan dan wel via TV Anywhere op je tablet uitzending gemist kijken maar het is toch wel zo lekker dat je op je gewone tv-scherm de functie hebt van pauzeren, begin gemist. Dat is ook de reden dat ik ben overgestapt naar T-mobile.

Beste moderators; hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen? Inderdaad zoals Lulu356 zegt een bufferprobleem?

Nu kan ik wel programmas terug kijken alleen hapert het beeld heel erg. Het blijft iedere keer hangen.

 

Niet echt heel fijn terug kijken zo. Is hier wat aan te doen?

Reageer