Beantwoord

Begin Gemist werkt niet


Sinds gisteren krijg ik bij  alle zenders deze foutmelding zodra ik Begin Gemist probeer te starten.

“Error. Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen, probeer het alstublieft later nog een keer”.

 

Ik heb al een power cycle gedaan, en dat lost niets op.
 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 8 May 2020, 12:11

Bekijk origineel

53 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @GijsbertKirsten 

Volgens de storingstopic waren die problemen gisteren opgelost. Heb je de powerflip geprobeerd?

Tv box van het stroom halen en netwerkkabel verwijderen, mediaconverter en/of modem Herstart en, als alles is opgestart tv box weer aansluiten en netwerkkabel pas later bij de melding geen netwerkverbindingen gevonden.

Hoi @Waqqas 

Hier werkt het nog steeds niet.

Wat ik een “power cycle” noem, noe mjij een “powerdlip”, dus dat heb ik inderdaad al geprobeerd. :)
Ik heb echter alleen de TV box herstart. Het lijkt me niet dat je voor zoiets de mediaconverter en/of het modem moet herstarten, aangezien de internetverbinding gewoon goed werkt. Het is natuurlijk super onhandig als ik elke keer de modem moet herstarten bij problemen met TV; dat lijkt me niet hemelaal de bedoeling. Helemaal niet omdat we hier met een aantal mensen vanuit huis aan het werk zijn, dus die internetverbinding is redelijk cruciaal atm.

 

Reputatie 7

Hi @GijsbertKirsten

 

Het issue is inmiddels verholpen, maar er zijn programma's die op 4 en/of 5 mei zijn uitgezonden die niet meer beschikbaar komen voor Uitzending Gemist. Excuses voor het ongemak. Klopt het dat andere programma's wel beschikbaar zijn en huidige programma's wel met Begin Gemist herstart kunnen worden?

Hi @Sander 

Ik heb het helemaal niet gehad over Uitzending gemist. Ik heb het al sinds het begin over Begin Gemist.

Het werkt overigens nog steeds niet. Alleen krijg ik nu een andere foutmelding dan eerder deze morgen. Nu is het deze melding geworden: "Error. Deze content is niet meer beschikbaar”

Reputatie 7

Hi @GijsbertKirsten,

 

We hebben zojuist iets aangepast. Zou je de TV Box opnieuw willen opstarten en willen controleren of Begin Gemist nu weer naar behoren werkt? Fingers crossed! 

@Sander, nope. Werkt nog steeds niet.

Bij ons doet begin gemist ook niets. Ook al van alles geprobeerd, zonder resultaat.

Bij ons werkt begin gemist ook niet en krijgen ook de fout melding ‘Error. Deze content is niet meer beschikbaar’. Heel vervelend.

We hebben ook geprobeerd de TV box opnieuw op te starten maar dat werkte ook niet.

Hopelijk is er snel een oplossing.

ik krijg dezelfde foutcode en heb ook al van alles geprobeerd om het te resetten. tot nu toe nog niet gelukt.

Hier werkt begin gemist ook niet meer. Wanneer wordt dit verholpen? Heel vervelend als we op de terugkijk optie moeten wachten. Alles al geprobeerd niets helpt. 

Hier thuis werkt het al een aantal dagen niet, ook bij een vriend thuis hetzelfde probleem. Alles opnieuw herstarten heeft geen zin. Is hier al een oplossing voor? Via Messenger heb ik nog geen reactie gehad.

Hier werkt begin gemist sinds gisteren ook niet meer😮

Wat ik nu ook zie als ik op de guide knop druk. Bij TLC, Animal Planet, 192tv, NPO1 Extra in de gehele tijdbalk: geen programma informatie. 

Reputatie 1

Het is heel vreemd met dat begin gemist. Gisteren (5 mei) deed Begin Gemist het prima. Ook op pauze zetten terug en vooruit spoelen (NPO zenders). Vandaag doet Begin Gemist het niet (er staat ' deze content is niet meer beschikbaar')  EN is er als je de Guide drukt voor informatie over het programma zie je dat er 'geen detailgegevens beschikbaar' is.

Net als alle anderen heb ik de tv-box van het stroom gehaald, netwerkkabel eruit etc. Helaas blijft het euvel. 

Werkt hier ook nog steeds niet. Ik neem aan dat er alles aan gedaan word om het weer te fixen. Herstarten modem of interactieve tv box geen effect.

Ik ben sinds vandaag exact 1 maand T-mobile thuis klant en (ondanks dat ik praktisch geen tv kijk) al 3 keer een TV storing gehad.

Vooral de interactieve opties zoals begin gemist zijn zo stabiel als een pasgeboren giraf op glad ijs. 

Hier werkt 't ook al een paar dagen niet. 

Dit is al 't zoveelste probleem sinds de 3 mnd dat ik bij t-mobile zit. 

Wat heb ik een spijt van de overstap naat t-mobile 😢

Hier werkt terug kijken ook niet meer. 

Hier werkt het ook niet. En veel storing bij tv. Krijg steeds de melding dat ik alles opnieuw moet invullen. Klantnummer, pincode..

En begin gemist werkt helemaal niet

 

Vanochtend heb ik nog maar eens het tv kastje herstart, en zelfs ook het modem en de glasvezel converter herstart. Helaas maakt dat ook niets uit.

 

Graag een oplossing T-Mobile!

Alles herstart, nog steeds hetzelfde probleem.

Oplossing T-Mobile??????

Reputatie 7

Hi all, de problemen met Begin Gemist blijken na verder onderzoek nog niet helemaal opgelost. Hier wordt met hoge prioriteit aan gewerkt. Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over 30+ zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC. Op TV Anywhere werkt Begin Gemist wél. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 1

De manier waarop ik een klacht kan melden bij u is echt waardeloos. Uiteindelijk is het via Twitter (!) gelukt, maar van de zogenaamde 24/7 hulp is geen enkele sprake. Ik heb nu al 4 dagen dezelfde problemen als alle anderen hier, maar verder dan het advies om de tv-box te herstarten komt u niet. 

Helaas werkt begin gemist nog steeds niet 😔

Reputatie 1

Er zijn momenteel alleen een paar programma's van vandaag terug te kijken, maar volgens T-mobile is er géén storing op mijn adres. Wat een waardeloze klantenservice heeft dit bedrijf. 

Reputatie 1

Het wordt elke dag erger! Nu verschijnt niet eens meer de 'guide'. Er is dus niet eens te zien welk programma er komt. Pauze, Begin Gemist en nu dus digitale programmagids die is verdwenen. 

Wat is er toch aan de hand? Maar belangrijk wanneer wordt het opgelost?

Reageer