Beantwoord

begin gemist werkt niet

  • 27 February 2021
  • 39 reacties
  • 1364 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 9 reacties

Sinds gisteren krijg ik bij  alle zenders deze foutmelding zodra ik Begin Gemist probeer te starten.

“Error. Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen, probeer het alstublieft later nog een keer”.

icon

Beste antwoord door soepkip67 28 February 2021, 10:44

Bekijk origineel

39 reacties

Reputatie 1

Nog steeds problemen met “Begin gemist”. Gisteren bij SBS6. Ik ga in het weekend de rest van de zenders maar weer testen. is bekend bij welke zenders nu nog problemen zijn.

 

Gr. Hub

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Hub65,

Dank voor het meegeven van deze informatie! Het lijkt vooral om de SBS en enkele sportzenders te gaan. Wij werken samen met de leverancier hard aan een nieuwe softwareversie om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Hopelijk weten wij snel een doorbraak te bereiken!

Reputatie 1

@Lisa Na een aantal weken geen problemen nu weer dezelfde foutmelding bij 'Begin gemist' op Ned 1, 2 en 3.

Graag een reply en oplossing voor dit vervelende en blijkbaar hardnekkige probleem aangezien ik deze functionaliteit regelmatig gebruik.

Reputatie 7

Hi @Ralf K., wat goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Momenteel zijn wij een tweede workaround aan het testen bij klanten die problemen ervaren met Begin Gemist en Terug Kijken. Zou jij en de rest die in dit topic nog problemen ervaren het volgende eens willen proberen? 

Zouden jullie eens op de volgende manier de TV Box(en) willen resetten?

Je drukt als eerste op 'menu’ op je afstandsbediening, vervolgens bovenaan in het menu ‘account’ en dan onderaan ‘instellingen’.  Vervolgens links in het menu TV Box en dan rechts bijna onderaan Reset TV Box.

Als hij vervolgens klaar is met resetten, dien je in te loggen met je klantnummer en pincode.  

Ik hoor graag of dit bij iemand heeft geholpen! Ik hoop het enorm, bedankt voor de moeite! 😊

 

Reputatie 1

@Lisa Dank voor je snelle antwoord.

Deze opties heb ik niet in mijn box (Entone met opnamefunctie). Zouden in geval van een reset niet ook mijn opnames worden gewist? Dat is niet wenselijk.

Vanochtend werkt ‘Begin gemist’ weer. Maar stabiel lijkt het niet echt.

Vriendelijke groet,

Ralf 

Reputatie 7

Hi @Ralf K., merci voor de terugkoppeling! Ik kan me voorstellen dat jij liever de opnames niet kwijt wilt raken. Fijn om te lezen dat Begint Gemist gisterochtend wel een lichte verbetering aangaf. Is het sinds gisteren nog meer verbeterd of ben jij weer terug bij af? Zou jij kunnen aangeven of het volgende resulteert in een verbetering? Er is een workaround door op de toets '1' te drukken bij het afspelen van je programma. Ik hoor graag van je of dit werkt! 😁

Reputatie 1

Goedemorgen @Lisa. Dank je wel voor je bericht. Tot nu toe werkt het nog naar behoren. Mocht het probleem weer optreden, ga ik je tip proberen. Fijne werkdag.

Reputatie 7

Ik ben ontzettend blij om dat te lezen @Ralf K.! Heel graag gedaan en houd mij vooral op de hoogte wanneer er weer problemen optreden. Maak er een top avond van! 🎈

Reputatie 3

Hoi @Lisa, vandaag 14-4-2022 RTL 8 Silent Witness 20.25 uur te laat gestart dus naar begin gemist, dat werkte dus niet op de tv. Naar de pc tv anywhere daar lukte het wel (vreemd). 

Graag een reactie

Reputatie 7

Hi @IJmuiden, heel goed dat je dit aanstipt! Kan je aangeven of je bijvoorbeeld een foutmelding kreeg te zien in beeld of gebeurde er niks zodra je hier op klikte? Als je dit nog zou kunnen aangeven, dan ga ik een nieuw verzoek voor je indienen voor onze technische dienst. Ik wil namelijk dat zich niet nog eens herhaalt bij je! 💪

Reputatie 3

Hoi @Lisa, bedankt voor de snelle reactie ik kreeg geen foutmelding er gebeurde niks na het aanklikken de film bleef gewoon doorspelen. 

Reputatie 7
Badge +8

@IJmuiden Hmm dat is gek, was het alsof de TV Box niet reageerde op het knopje Begin Gemist? Ook ben ik benieuwd als je de TV Box van de stroom haalt en daarna weer aansluit of het dan wel werkt om Begin Gemist te gebruiken. Zou je dit eventueel op een andere zender/programma willen testen of het hierna weer werkt? En anders gaan we de technische dienst weer inschakelen om het voor eens en voor altijd op te lossen. Ik hoor het graag!

Reputatie 3

Hoi @Lisa, ik heb spijtig genoeg (achteraf) het niet op andere zenders uit geprobeerd. dus we zullen niet weten of het TV Box is/was want het werkt nu weer zonder dat ik de stekker of wat ook er uit gehaald heb. Mocht het zich weer opdoen dan lees je van me.  

Reputatie 7

Hi @IJmuiden, maak je geen zorgen! Helemaal super dat je dit meldt en ik ben hartstikke blij om te lezen dat jullie geen hinder meer ervaren. Ik hoop dat vanaf nu zo blijft. Trek inderdaad gerust weer aan de bel als we ergens bij kunnen helpen. Maak er een mooie Pasen van! 🐣

Reageer