Beantwoord

Begin gemist werkt voor bepaalde programma's niet (NPO)

  • 12 October 2021
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Ik kan Spaanders bijvoorbeeld niet terugkijken, maar Buitenhof dan weer wel.
Langdurig, dus wijst toch op een structureel probleem lijkt me.
Ik heb app versie 14.8.69.

Foutmelding:
“Error. Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen, probeer het alstublieft later nog een keer”.

Een dag later opnieuw proberen geeft hetzelfde resultaat. 2 dagen later ook.
Het lijkt erger geworden de afgelopen week, lijkt vaker voor te komen, ook met andere programma’s.

Verwijzen naar
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/gebruiken/terug-kijken 
is in dezen geen antwoord.

icon

Beste antwoord door Vincent91 9 November 2021, 15:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Vincent91, superfijn dat het gelukt is met afspelen, thanks voor het melden van je update en het delen van jouw oplossing!

Mocht je ooit nog eens tegen een issue aanlopen, of gewoon advies willen, neem dan weer contact op met de Community - we helpen allemaal graag mee.

Voor nu: veel plezier met jouw abonnement en stay safe alsjeblieft!

Bedankt voor de reactie.
Ik heb je 3 stappen gevolgd en het probleem is nog hetzelfde.

Ik kan vandaag wel Plakshot op NPO3 kijken, maar niet VPRO Tegenlicht op NPO2 van zondag 7 november.

Zelfde foutmelding.

Let op dat ik appversie 14.8.69 heb, die is naar mij gepush’d vanuit T-mobile. Ik heb een eigen router.

EDIT: Het afspelen lukt nu wel. Wat ik heb gedaan is Nieuwsuur ervoor gestart en doorgespoeld, gekeken. Die had ook een verkeerde ‘knip’. Het lukte daarna nog niet, maar nu 5 minuten later ineens wel.

Reputatie 7

Hi @Vincent91, super dat jij via deze weg aan de bel trekt! Wat balen om te lezen dat het probleem erger lijkt geworden. Tof dat jij zelf al op zoek bent gegaan naar een oplossing. Momenteel speelt er een algemeen probleem waarbij meerdere klanten problemen ervaren met Terug Kijken, excuses hiervoor. Er wordt momenteel hard aan dit issue gewerkt en het heeft dus onze volle aandacht. Toch wil ik jouw issue op een andere manier aanvliegen, omdat je aangeeft dat je het ene programma wel kan terugkijken en het andere programma niet. 

Wil jij eerst een zogenoemde powerflip uitvoeren als je dit nog niet gedaan hebt? 

  1. Haal de stekker uit het stopcontact
  2. Wacht minimaal 10 seconden.
  3. Stop de stekker weer terug.

Mocht dit niet het gewenste resultaat opleveren, dan dien ik toch graag een verzoek in bij de technische dienst voor de zekerheid. Ik wil namelijk zeker weten of dit niet een ander probleem is. Als je dit aan mij kan laten weten, dan ga ik verder voor je aan de slag. Ik wil namelijk dat jij zo snel mogelijk probleemvrij bent! 😊